MarekVet Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Witam Dzisiaj razem z synem poszalałem po terenie i po wielokrotnym przejechaniu wielkiej kałuży mój Terrano stracił moc. Normalnie pali ale wolno wkręca się na obroty i nie ma mocy. Mam wrażenie ,że nie ma turbo . Może ktoś się spotkał z takim objawem i może mi pomóc ? Może coś zalałem w nim albo może to koniec turbiny ? Dodam że zmoczył się trochę filtr powietrza . Będę wdzięczny za pomoc .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 wyjmij filtr i sprawdź bo mokry to tak jakby nie przepuszcza powietrza tyle co suchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekVet Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Witam, już to robiłem ale nic nie pomogło. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Nie sądzę żeby turbina padła tak "skokowo". Silnik odpala bez problemów, nie telepie nim, nie dymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 strzelam przepływka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekVet Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Silnik pali na dotyk , nie telepie i pracują równo. Przepływka- może to mieć związek z jazdą po wodzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) przepływkę masz przy filtrze powietrza warto sprawdzić roboty niewiele dwie śrubki raptem , a kontrolka silnika świeci ? wymigaj sobie błędy Edytowane 22 Września 2014 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 połączyłem oba tematy bo dwa o tym samym obok siebie to bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 No i jak zwykle temat został rozwiązany i kolega już nie napisał co było przyczyną, a szkoda bo mam podobny problem. Kupiłem terrano, 2.7 tdi 2001r które się nie wkręca na obroty. Jak auto stoi po dłuższym postoju odpala od razu, ale w silniku klepie po około 30sec. wraca do normy pracuje równo, lecz nadal się nie wkręca na obroty. Świeci sie check. Przepływka jest ok bo podmieniałem z dobrego i dalej to samo, jutro spróbuje wymigać błędy i napisze co wyjdzie.cieknie olej z pod turba albo filtra oleju. Miał ktoś taki problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekterran Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Zobacz luz na wirniku turbo , odkręć gumowy przewód sprawdź ile tam jest oleju, sprawdź gruszkę od turba. A w ogóle rosną obroty jak przytrzymasz gaz ? Może winny pedal gazu ? Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 tak rosną ale ledwo dochodzi do 4500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekterran Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 U mnie bylo to samo , nie miało chęci jechać , ciężko wchodziło a obroty, na zimnym to w ogóle katastrofa. Na pewno przeplywka byla dobra ? Zmierzyłes miernikiem jak zmienia się napięcie podczas dodawania gazu ? Jedynie czego nie mialem to tego klepania które ty masz na ledwo co odpalonym silniku, występuje ono na zimnym i ciepłym ?Sent from my Lumia 800 using Tapatalk A dymi ?Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 kiedyś też miałem w innym terranie problem z przepływką . Zmieniełem i jak ręką odją ale teraz przełożyłem z takiego samego i bez różnicy. tak więc to nie jest przepływomierz. to klepanie jest tylko na zimno. tak jak by olej musiałem się rozprowadzić może jest stary i hydroelementy klepią. Ide wybłyskać te kody. No i jasne wymigalo kod 34 wtrysk sterujacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekterran Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 A sprawdziłeś sitko przed pompa paliwa ? Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Nie bo przerąbane się tam dostać. Kiedyś odkręcalem w innym 2.7 napewno wtrysk rąbnięty bo nie miał oporności. już wysłałem go na regenerecje do chłopaka polecanego na forum. Jak zamontuje napisze co wyszło. Wtrysk wrocil z regenaracji zamontowalem. check zgasl odrazu po uruchomieniu silnika. Myslalem ze jest juz ok ale dalej nie wkreca sie na obroty.sprawdzilem turbine cze kierownica chodzi. Rozruszalem ja dla pewnosci ale bez zmian. Sprawdzalem przeplywke jak byl rabniety wtrysk sterujacy. W sobote podjedzie kolega ze swoim terranem i sprawdze jeszcze raz. Ma ktos jeszcze jakis pomysl co to moze byc jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekterran Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Odgrzewam kotleta, wczoraj dostałem telefon ze zapalił się check i stracił moc. Od razu kazalem wbić się w kabel i sprawdzić przeplywke, ku mojemu zdziwieniu na włączonym silniku było okolo 2v i podobno rosło wraz z obrotami . Teraz mam zapytanie jakie powinny być prawidłowe napięcie na jalowych obrotach i wraz z dodowanien gazu ( zakres ) . Wiem że muszę powiedzieć aby wymigal ojciec kody błyskowe Ale pierw trzeba wyeliminować przepływke ( choć wymieniona była na Boscha 2 lata temu ). Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka Dobrze znalazłem , na halowym napięcie powinno być 1.9-2.3V a przy 2000rpm pomiędzy 2.5-2.9v ? Oczywiście parametry dla przeplywki Boscha - tyle że zapozyczone parametry od primery ( z tą samą przeplywka ) Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka Nikt nie czyta tych postów ? Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.