Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pismo od Nissana w sprawie poduszki pasażera


Baltazar

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś otrzymałem od Nissana pismo polecone, w którym zostałem poinformowany o odkrytej wadzie komponentu poduszki pasażera w moim samochodzie. Mam jak najszybciej zgłosić się do serwisu Nissana w celu usunięcia usterki. Jest załączona lista serwisów w całej Polsce. Wada podobno dotyczy samochodów Almera N16, Maxima, Pick-up, Pathfinder, Patrol, TYerrano II, Tino, X-Trail. Czy ktoś z Was otrzymał podobne pismo? Ciekaw jestem na czym polega przekręt, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że Nissan zainteresował się poduszką powietrzną w moim dwunastoletnim samochodzie. Jeśli ktoś będzie zainteresowany, to mogę zamieścić to pismo na forum. Pozdrawiam! Ps. napisałem w poradach eksploatacyjnych, bo jakoś żaden inny dział mi do tego tematu nie pasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście na podanej przez Ciebie stronie piszą o tej akcji. A już myślałem, że ze to jakaś lipa. Jak rozumiem chodzi o jakieś ciśnienie w poduszce, które i tak nie ma wpływu na działanie i bezpieczeństwo tej poduszki.  Mieszkam w Łodzi  i to dokładnie po drugiej stronie miasta niż ta, w której znajduje się serwis Nissana. A po Łodzi jeździ się fatalnie. W związku z tym pytanie czy warto się tym tematem przejmować, czy raczej jechać i usunąć usterkę. Proponują zrobić to bezpłatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam, nie jedź, najwyżej Ci pasażera poszatkuje fragmentami zbiornika, w ramach pewności nieprzeżycia w wypadku. Jak żony nie lubisz, to wiesz, zwalisz na Nissana :D Widziałem gdzieś w sieci detonację takiej wadliwej poduszki z BMW. Generalnie razem z napompowaniem poduchy rozrywało zbiornik. A skoro się odezwali i robią za darmo to pewnie, że warto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...