Ghost1983 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Witam ma problem z nadmuchem w kabinie, rozkręciłem wentylator (umiejscowiony za schowkiem) podłączyłem go na krótko i działa więc pomyślałem sterownik od chłodzenia, nie wiem jak to się fachowo nazywa ale jest w tunelu koło pedała gazu i wygląda jak radiator, w nim jest Bezpiecznik termiczny 2A 140stopnC wiec kupiłem ale mieli tylko 10A 170 C koleś powiedział że nie ma różnicy i nawet dłużej wytrzyma, po zainstalowaniu nawiew działa tylko na 5 biegu i nie mogę go wyłączyć, następnie wyczytałem tu na forum też taki problem i ktoś pisał że 10A jest za duży, i też tak miał zmienił na 3A (nie pamiętam ile stopni i było wszystko ok) Więc dziś kupiłem 3A 125C innego nie mogłem znaleźć i dalej jest to samo.Nie mogę do tego japończyka znaleźć tego bezpiecznika, co jest warzniejsze ampery czy stopnie albo gdzie można kupić proszę o pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek01 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Bezpiecznik jak łatwo się domyślić, zabezpiecza przed przepaleniem się sprzętu. Ważne jest zarówno amperaż jak i temperatura maxymalna takiego bezpiecznika. Głośno tego nie mówiąc, nie raz stosuje się w praktyce przy zamienianiu bezpieczników większy amperaż niż jest zalecany - choć to nie jest dozwolone. Bo w przypadku zwiększenia się napięcia w instalacji - sprzęt ulegnie spaleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.