michalf2709 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Co może być przyczyną występowania błędów P0001 i P0171? Oprócz tego, że wyskakuję check to silnik nie pracuje normalnie. Po odpaleniu, ale tylko jak jest zimny (np. po nocy, albo długim postoju), spadają i falują obroty, do tego stopnia, że prawie gaśnie. Jak pochodzi tak ok.1-2 min,albo kilka razy go przegazuję zaczyna chodzić normalnie. Gdzie szukać problemu i jak go rozwiązać, miał ktoś podobny przypadek? Ostatnio był czyszczony przepływomierz i wymienione świece. Poszperałem trochę na forum i widzę, że może to być wina silniczka krokowego. Ktoś ma podobne przypuszczenia? Kolejny objaw jaki zauważyłem to fakt, że prędkości jaką można w tej chwili osiągnąć to ok. 160 km/h, przy 4 tys. obrotów gaz w podłodze i dalej nie idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Mialem to samo, przeplywka do wymiany, mi sie udalo kupic jakis niemiecki zamiennik za 150zl i jezdzi dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalf2709 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Mialem to samo, przeplywka do wymiany, mi sie udalo kupic jakis niemiecki zamiennik za 150zl i jezdzi dobrze Dokładnie tak jak mówisz, wymieniłem przepływomierz i jest ok. Niestety musiałem wydać trochę więcej, bo nieoczekiwanie całkiem padł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.