karibox1 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Bardzo proszę o fotkę bez zaślepki relingowej. Nie wiem teraz czy po podróży odgięło mi wsporniki z dwoma gwintami (o czym przestrzegał mnie kiedyś Piotrek3) czy może jednak t30 tak ma, że od maski jest niżej a od bagażnika wyżej. Odwdzięczę się plusikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 W t31 sa rowno. Nie sądze by w t30 było inaczej. Bardzo załadowałeś boxa na wyjazd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 no sytuacja jest ciekawa, bo nie aż tak bardzo, wiem, że można dać tam dużo ale lekko. Niestety wszystkie 4 są w taki sam sposób i w tych samych miejscach zmienione (wg mnie). Jeden gwint wyżej drugi niżej. I teraz nie wiem. W sieci zdjęć nie mogłem znaleźźc. i co ciekawe wyżej (czyli wygięte) są te części wsporników, do których nie przykręcałem boksu. Ważne: ten bagażnik jest do kilku modeli i w xtrailu jest na jedną śrubę. A w citroenie evasionie na dwie. dobra mam to: okazuje się, że wsporniki zostały wygięte przez box. Było słuchać Piotrek3.... Co myślicie, AC czy prostować samemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Moje mocowania są w stanie jak na załączonym obrazku. Z tego co pamiętam to nośność bagażnika T30 jest określona na 100 kg. Co roku z boksem mam wyjazdy pod namiot i tak szacuję, że bagażnik obciążam do 50 kg i nic się z nim nie dzieje. Mocowanie belek mam na dwie śruby. Może przy jednej śrubie działają większe siły skręcające i to jest źródłem problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Moje mocowania są w stanie jak na załączonym obrazku. Z tego co pamiętam to nośność bagażnika T30 jest określona na 100 kg. Co roku z boksem mam wyjazdy pod namiot i tak szacuję, że bagażnik obciążam do 50 kg i nic się z nim nie dzieje. Mocowanie belek mam na dwie śruby. Może przy jednej śrubie działają większe siły skręcające i to jest źródłem problemów MocowanieBagaznika.JPG dokładnie tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.