Sajmon_LP Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) Przede wszystkim zapraszam wszystkich na mojego bloga: http://www.facebook.com/MojeCzteryKolkaDługo jak widać nie wytrzymałem bez zetki i wróciłem jako wierny kierowca tego modelu nissana, od poprzedniej czarnej 350z miałem po kolei e90 328i oraz Subaru WRX ~280hp. Teraz znowu mam swojego dwuosobowca Specyfikacja niżej, oraz kilka słów więcej:MODEL:-Nissan 350z Z33, 2004, WV2 Silverstone, Wersja Europa, Premium Pack-22.08.2014 - przebieg 68.300kmSILNIK:-VQ35DE 3.5l V6 287hp / 371 N·m.-Zalany Mobilem 5w50-BRC sequent Plug&DriveUKŁAD DOLOTOWY:-filtr powietrza Pipercross-Wyczyszczona przepustnicaUKŁAD WYDECHOWY:-Nismo Cat-back Exhaust-reszta seria, czyli katalizatory oraz seryjne kolektoryELEKTRONIKA:-ESP-ABS-Wspomaganie kierownicy-Kierownica wielofunkcyjna-Lusterka, szyby elektryka-Tempomat-Centralny zamek-6x airbag-Climatronic-Podgrzewane fotele-Regulacja elektryczna foteliUKŁAD NAPĘDOWY:-Skrzynia seria-Kute felgi Rays 18'-Opony przód lato 225/40/18-Opony tył lato 245/45/18-RWD ZAWIESZENIE:-SeriaUKŁAD HAMULCOWY:-ABS-Cały układ hamulcowy Brembo.-Złote zaciskiBODY-KIT:-seria-w planach jakaś dokładka...ŚRODEK:-seria czyli cupholdery, pełno schowków i inne gadżety CAR-AUDIO:-Radio Alpine CDE-120R-Cały zestaw głośników 6x BoseMOC:katalogowo: 287hp / 371 N·m.nie mierzone.Zdjęcia na szybko telefonem:i dwa zdjęcia pożyczone od Cukierasa Sprawa wygląda następująca. W poprzednim temacie ktoś napisał brednie o aucie że panewki stukają, że całe jest zajechane itd. Sam miałem obawy po tym co wyczytałem jednak sprawy mają się następująco.Poprosiłem by Cukier pojechał wczoraj do Coobcia, w celu przejrzenia auta, posłuchania silnika, pracy skrzyni, przejechania się itd.Okazało się że pod maską był wyczepiony jakiś jeden wężyk od czujnika który tak walił, Coobcio wszystko podczepił i silnik cichutki, słychać tylko wtryskiwacze od gazu aktualnie, dramatyzowanie że panewka czy coś było nie na miejscu.WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA COOBCIA !Wnętrze było do ogarnięcia, dzisiaj posprzątałem, odkurzyłem, wszystko uporządkowałem, było co robić!Nakładki progowe delikatnie w jednym miejscu odstają ale nie sterczą jak ktoś pisał, wystarczy kupić dwa kołki i to wbić, auto mierzone było całe czujnikiem, nie ma mowy o tym by było naruszone po dzwonie, błotniki oraz maska od 200-400mikr. Cała reszta od 80-200mikr. Tak więc... Skrzynia pracuje dobrze, biegi wchodzą lepiej niż w czarnej, nic tak nie chaczy i nie zgrzyta.Jedyne co mnie zastanawia to wysoko chwytające sprzegło, praktycznie przy samej górze.Dwumasa? tarcza sprzęgła ? Generalnie gasząc auto nie telepie nim, przy odpalaniu również spokój, tak więc dwumasę raczej bym wyeliminował, a sprzegło chwyta dobrze, z 1.500rpm bez problemu można ruszyć, z 6 biegu również podjedzie do przodu. Przy zmianie biegów wbija z fotel, nie ma uślizgu. Tak więc? Coobcio uparł się na dwumase i tarczę sprzęgła.To na tyle, na pewno będe aktualizował w miarę postępów ten temat. Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 A no przez internet to mozna gdybać, nie ma to jak pojechać i po prostu obejrzeć auto, zastanowić się czy się opłaca. Fajnie ,że wróciłeś i na pewno dobrze to świadczy o zetce skoro po e90 i subaru znowu jest kolejne 350Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 To kiedy sprzedajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Odpięte było podciśnienie od EVAPU i tak popiardywało przy ok 1500obr.min odgłos niektórym mógł się wydawać jakby to panewka grała Od ok 3500obr.min czuć charakterystyczne wibracje dwumasy no i sprzęgło wysoko bierze ale dobrze chwyta Ładna sztuka, miłej zabawy z nią. Jakieś tam zabawki to mogę CI wysłać by lepiej podawała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 A no przez internet to mozna gdybać, nie ma to jak pojechać i po prostu obejrzeć auto, zastanowić się czy się opłaca. Fajnie ,że wróciłeś i na pewno dobrze to świadczy o zetce skoro po e90 i subaru znowu jest kolejne 350Z Dokładnie tak ;-) To kiedy sprzedajesz? Nadal oczywiście nie wiem jak długo będę z tym autem, 4 auto w tym roku. Tak więc mówię jasno i otwarcie, jednak wróciłem świadomie do 350z, nigdy nie brałem dwóch aut takich samych, a tutaj wyjątkowo, po prostu leży mi tu auto, no i patrząc na to jak posiadam auta to z 350z czarną byłem 10 miesięcy, tak więc niezły wynik ;-) Odpięte było podciśnienie od EVAPU i tak popiardywało przy ok 1500obr.min odgłos niektórym mógł się wydawać jakby to panewka grała Od ok 3500obr.min czuć charakterystyczne wibracje dwumasy no i sprzęgło wysoko bierze ale dobrze chwyta Ładna sztuka, miłej zabawy z nią. Jakieś tam zabawki to mogę CI wysłać by lepiej podawała Dzięki raz jeszcze ! Co do zabawek to w takim razie musiałbym ogarnąć tą dwumasę, jakieś propozycję ? Regeneracja ? kupić zwykłe koło ? sprzegło wymieniać mimo że bierze dobrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Jednomase zapodać no i zregnerować sprzęgło... Jak wysoko bierze to jest końcowka tarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Ok. Sprawdź wiadomość na FB Skoro nowe auto to i trzeba coś będzie porobićKolektory wydechowe Megan Racing!Następnym etapem zapewne będzie wywalenie katalizatorów i wstawienie downpipe'ów.Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia kiedy się za to zabiorę, ale póki trochę sobie poczeka, trzeba kilka innych spraw ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Przy wkladaniu spraawdz czy nie bedzie opierac sie silnik/kolektor na precie od kierownicy tak jak to juz mnie jest...a ciagle nie mam czasu wyciagnac tego i przespawac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 W jakiś prosty sposób dałeś radę zamontować te kolektory ? Ostatnio pamiętam że problem miałem z odkręceniem katalizatorów a właściwie górnych śrub jego mocowań a tutaj to jest w ogóle wyszła szkoła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) z tego co widze te kolektory niemają takiej samej flanszy co kolektor fabryczny mają zamało otworów do przykręcenia do głowicy Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) ch*j ze srubami gorzej je wogole tam wcisnac...trzeba bylo silnik lekko uniesc, rozpiac caly uklad kierowniczy...ogolnie masakra dojscie dlatego nie chce mi sie teraz tego wyciagac ale jak skonczy sie sezon to bede musial to zrobic bo przenosi nieprzyjemne wibracje podczas skretu w prawo kiedy silnik przechyla sie na lewa strone i kladzie na tym precie. PS Jarek ma racje maja za malo otworow - u mnie w temacie mozesz zobaczyc jak wygladaly moje. Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Te również mają tak jak moje:Patrząc na oem brakuje po dwa otwory na środku. Wywiercić to nie problem, ale skoro tyle zachodu z montażem a ciśnienia nie mam na nie, to może wpierw się zajmę dwumasą i sprzęgłem.Chciałby ktoś kupić te kolektory? Aktualnie mogę sprzedać Jak coś to PW, cena do ustalenia. Przyspieszenie na spontanie nagrane 0-100km/hNiestety spaliłem start, za duże obroty co zresztą widać i słychać, mielonka w miejscu, mimo wszystko ok 6 sekund do setki.Było nagrywane również przyspieszenie 0-160km/h, jednak się nie nagrało, wina operatora kamerki gopro ) a tak brzmi z zewnątrz:[video=youtube_share;R0rXiq9MHs4] Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Y-Pipa Megan Racing mam do sprzedania jakbyś chciał oraz downpipy ze 3 rodzaje Ps. Kolektory ze zdjęć to CHińskie podróbki co kompletnie nic mocy nie dają i jeszcze o pręt od kolumny kierowniczej się obijają... Pss. do 100-tki Zetka wolniejsza od WRX ale od Setki WRX-a wciąga co ?? Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Dokładnie, zeta bierze od dołu, wiadomo że ten moment inaczej przebiega niż w silniku 2.0T, do miasta lepiej Pierwszy raport spalania lpg:Trasa 200km (średnia ok 150km/h) + 70km miasto (dość dynamicznie) = 40 litrów - bo tyle wchodzi do zbiornika (o 5 litrów mniej niż poprzedniej), czyli średnie z tej mieszanej jazdy 14.3l.Wynik zadowalający mnie.Na szybko ogarnięcie syfu pod maską.Do stanu by cieszyło oko dużo brakuje, ale różnice widać.Dodatkowo wyczyściłem APC i zabezpieczyłem plastiki oraz elementy gumowe z zewnątrz produktem Shiny Garage Jet Black Exterior Trim Restorer.Więcej sensownych zdjęć jak tylko dostępny będzie mój fotograf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cukier19 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Niech sie dobrze ma szerokosci zycze no i przyczepnosci czasami:) Ja zostalem posiadaczem WRX Kuba tak jak mowisz do 140 mysle ze jest identycznie potem zdecydowanie Z wyprzedza Subaryne ale to sa 2 rozne auta wg mnie Zime przejezdze subaryna bo to moje marzenie jedno z wielu motoryzacyjnech zaraz za Nissanem 350z i M5 e39 Ale na lato napewno wroce do 350z ew s2000 Życie jest zbyt krotkie by jezdzic jednym autem wiecej niz rok Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Długo mnie nie było z powodu wizyty w szpitalu, póki co jest coraz lepiej, myślę że w następnym tygodniu będę mógł znów trochę pojeździć zetą.Powstrzymać się jednak nie mogłem i zamontowałem chociaż jak zawsze antenke Nismo:Mała rzecz a cieszy Dawno mnie nie było, czy się coś zmieniło? raczej nie, prócz przeglądu instalacji oraz wyjechanych opon to nic, auto sprawuje się należycie, co prawda sprzegło chwyta wysoko ale chwyta, jak coś padnie to od razy cały zestaw dam do regeneracji (dwumasa, docisk, tarcza) i heja.Póki pogoda dopisuję udało się zrobić dzisiaj foto sesje w klimacie jesienno-letnim To na tyle.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 udane fotki w plenerze rewelacyjna ta z Zetą na pierwszym planie i rozmazane tło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Bardzo fajne fotki podobają mi się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Fotograf zawsze daję radę ! Wkładał ktoś kiedyś zregenerowany zestaw sprzęgło + dwumasa ? jakieś opinie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Same złe opinie, duże wibracje i rozlatuje się po tygodniu. Ale testuj i wymuś żeby zrobili porządnie a nie będziesz odsyłąć 3 razy na poprawki po czym i tak wstawisz używkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Zamówiłem zestaw za 6 stów zregenerowana dwumasa, docisk i tarcza sprzęgła 7.5mm, tydzień gwarancji, zaryzykowałem, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Za tą cenę dobrego sprzęgła byś nie kupił więc moim zdaniem dobra inwestycja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) A masz załatwić komplet np jednomasy, docisku i sprzęgła, najtaniej ?może być używka, byle hulało, nie musi być to od razy stage1 czy 2. Edytowane 12 Października 2014 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 cos widze ze auto szykuje sie pod sprzedaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemba Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Mam nadzieję że się nie mylę: Widziałem Cię wczoraj w Poznaniu przy Śródce około 22:00. Panie nie możesz mieć tak wypucowanej i świecącej fury!!! Jadąc w przeciwną stronę odwrócenie się z wywalonym jęzorem o mało co nie zaowocowało zmianą pasa Widziałem już parę Zetek w swoim krótkim życiu ale to co zobaczyłem wczoraj przebija wszystkie dotychczasowe razem wzięte Cały czas bujam się ze sprzedażą fury bo mi się klient niestety rozmyślił... ale teraz to choćby nie wiem co Zetki sobie nie odpuszczę PS. Musisz wpaść kiedyś na Nocną Jazdę to będzie okazja do pogadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.