baciarek Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Objawy: chrobotanie na rozgrzanym silniku z prawej strony kabiny. Ustaje jak wcisnę sprzęgło. Przy chamowaniu silnikiem skrzynia hałasuje, przy większym obciążeniu - np. jazda pod górkę hałasuje. Na zimnym silniku cisza, ale po 3-5 km jazdy po nagrzaniu już słychać takie głuche obcieranie. Jazda na luzie z wciśniętym sprzęgłem - totalna cisza. Od razu mówię, że nic mi się nie wydaje bo auto mam 7 lat i problem występuje od około 2-3 lat, ale teraz się hałas nasilił i postanowiłem się tym zająć. Kontaktowałem się z gościem z siedlec przez telefon. Trochę to droga przez mękę była z dogadaniem się, miałem tam jechać ale przed samym wyjazdem rozwaliło mi się ładowanie. Więc wysłał mi niby jakąś sprawdzoną skrzynię. Zmieniłem i jest to samo. Od razu mówię, że sprawdził mi niby fachowym okiem tą skrzynię, ale nic w niej nie wymieniał bo miało być ok. Ale nadal jest taki sam hałas. Chciałbym opinię ludzi z silnikiem 2.0 TD czy mieli problem ze skrzynią i czy wymiana łożysk pomogła. Jadę do siedlec we środę i chcę wiedzieć co chcę dalej (na razie chcę wymianę łożysk w swojej starej skrzyni). Wszystko fajnie tylko gość mi mówi, że tam na głównym chyba wałku sa jakieś nietypowe łożyska dostępne tylko w serwisie ASO. Ale poza nimi są jakieś od wałka sprzęgłowego i mechanizmów różnicowych - tutaj są zamienniki. Czy wystarczy wymiana tylko tych łożysk od wałka sprzęgłowego i różnicówek czy muszę też kupić te główne ? Z góry dzięki za fatygę i pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.