Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] przyjmę kupię zabiorę silnik


Adam R.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

może ktoś ma lub wie kto ma niepotrzebny vq35de ? zatarty, z urwaną korbą, dziurawy itp..

potrzebuję bezwartościowy silnik tylko i wyłącznie do przymiarki

 

dajcie znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie mam zaklepany revup a trupa potrzebuję do przymiarki gdyż nie jestem pewien do końca czy mi wejdzie ten motor

daj więcej info o tym motorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ jest mocny z serii i po za itb kompem i suchą miską zostaje seryjny nie otwieramy

sporo rozmyślałem na motorem 250-300km w serii, miały być lekki i w miarę mały czyli wszelkie v8 odpadają, hondy zbyt wysokie, motocyklowe mało niuta, r6 za długie a turbo też odpada

no i wybór padł na vq35de revup tylko mam obawy czy mi się zmieści i dlatego szukam trupa do przymiarki

Edytowane przez Adam R.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z racji tego że w aucie jeszcze jest wankiel to wciąż jestem na forum rx i chyba długo pozostanę, po zmianie (jeśli się zmieści) na vq35 pewnie będę tęsknił za rotorami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, a powiedz mi, tak z ciekawości, miałeś okazje jeździć RX8, 350z, albo jakimiś innymi fajnymi RWD(S2000, GTR, S13/14, Supra)? Jak to sie ma w porównaniu do Lotusa? Jak wrażenia z jazdy? Bo korci mnie przerzucenie się na takie cudo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdziłem wszsytkim co wymieniłeś i spokojnie wszystkie te auta można wrzucić do jednego wora pod nazwą "nie nadają się do zapier^$##"

westfield, caterham, stryker, radical, fury itp... to zupełnie inna liga, inne przeciążenia, inne przyspieszenia, inne prowadzenie, idealnie rozłożone masy itp...

 

porównanie jest takie, optymalna moc dla mojego auta to 250KM przy wadze 500km, żeby 1500kg 350z jechało tak samo musi mieć około trzech razy tyle czyli 700KM. Tylko co w zakrętach? 350z fizyki nie oszuka

to porównanie dotyczy nawet GTR`a, ma jakieś tam systemy dla dzieciaków że niby auto szybciej jedzie w zakrętach bo się moc rozdziela na koła itp.. tylko że GTR po dwóch okrążeniach na Poznaniu już nie ma hamulców. a tym czasem my nie możemy przegrzać tarcz 260mm która kosztuje 200pln za parę

 

generalnie mogę opowiadać i opowiadać a ma się to nijak do wrażeń z jazdy gdzie startujesz poniżej 3s do 100 a na zakręcie łapiesz 1,7g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...