konar1977 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Witam wszystkich forumowiczów i almerowiczów :-) Kochani, stałem się posiadaczem Almerki 1.8 po lifcie z roku 2003. Autko przyjechało do mnie 2 miesiące temu na kołach - ale ledwo. Do wymiany był przedni pas pod chłodnicą - z tego co widziałem na forum to standardowy problem. Brakowało mi czasu i dopiero dzisiaj ukończyłem prace "blacharsko-plastikowe". Podłączyłem akumulator (super naładowany) a tu mi wentylator chłodnicy pracuje. Zaglądam do środka a tam kontroli oleju i ładowania palą się na czerwono - a kluczyki mam w ręku???? Naciskam na przyciski na kluczyku - nic - żadnej reakcji. Wymieniłem baterie w obu kluczykach. Test nr 2 - tak jak wyżej - wentylator chłodnicy śmiga i świecą się kontrolki. O ile z mechaniką sobie radzę to elektryka mnie przyprawia o dreszcze. Macie jakiś pomysł co może być przyczyną takiej sytuacji? Proszę o podpowiedź - chcaiłbym już zacząć śmigać Almerką. Pozdrawiam Karol Kochani dodam jeszcze że wszystkie użądzenia (światłą, wycieraczki) działają normalnie a na tablicy kontrolnej świeci się znaczek samchocu z kluczykiem - czerwnony. Proszę o pomoc Witam wszystkich forumowiczów i almerowiczów :-) Kochani, stałem się posiadaczem Almerki 1.8 po lifcie z roku 2003. Autko przyjechało do mnie 2 miesiące temu na kołach - ale ledwo. Do wymiany był przedni pas pod chłodnicą - z tego co widziałem na forum to standardowy problem. Brakowało mi czasu i dopiero dzisiaj ukończyłem prace "blacharsko-plastikowe". Podłączyłem akumulator (super naładowany) a tu mi wentylator chłodnicy pracuje. Zaglądam do środka a tam kontroli oleju i ładowania palą się na czerwono - a kluczyki mam w ręku???? Naciskam na przyciski na kluczyku - nic - żadnej reakcji. Wymieniłem baterie w obu kluczykach. Test nr 2 - tak jak wyżej - wentylator chłodnicy śmiga i świecą się kontrolki. O ile z mechaniką sobie radzę to elektryka mnie przyprawia o dreszcze. Macie jakiś pomysł co może być przyczyną takiej sytuacji? Proszę o podpowiedź - chcaiłbym już zacząć śmigać Almerką. Pozdrawiam Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Masz niezłego moda! :-) Nikt tu Ci tym przypadku nie pomoże, tym bardziej że elektromechanika nie jest twoją mocną stroną! I tu Ciężko zobaczyć, pomierzyć i.t.d. co masz tam pomajdrowane. Więc najlepsze i chyba jedyne dla Ciebie wyjście to odstawić brykę do magika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Wydaje mi się że może być zwarcie na kostce stacyjki. Auto myśli że jest włączony zapłon, dlatego świecą się kontrolki i wszystko działa, i jeśli jest włączona klima to dlatego też wiatrak startuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar1977 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Dzięki za potwierdzenie mojej tezy że autem musi zająć się elektryk pasjonat. Serdeczne dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.