monikapiotra Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Witam ciepło . Czy może ktoś ma doświadczenie z ustawianiem świateł xesonowych? Oblałem przegląd z powodu za nisko świecącej lampy lewej. Znalazłem dwie śruby do regulacji pionowej i poziomej. niestety kiedy kręce śrubą do pionowej nic się niedzieje. sprawdziłem na drugiej lampie I tam działa ta regulacja. Czyli na lewej jest zepsuta. Zdjełem pokrywke w miejscu tej śruby spodziewając sie trybików a tam kupe elektroniki układ zcalony I kilka styków!!!! Nie mam pojęcia co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Sprawdzales styki, czy nie zasniedziale? Jesli nie to, pewnie trzeba bedzie wymienic reduktor na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monikapiotra Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Czy redaktor to ta część gdzie zaglądałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 To taki silniczek ktory reguluje swiatla. Nie wiem jak to wyglada w P12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 To taki silniczek ktory reguluje swiatla. Nie wiem jak to wyglada w P12. W P-12 są dwie przyczyny jeżeli lampa świeci za nisko, pierwsza to uszkodzony silnik od lampy, druga to awaria czujnika poziomu ale wtedy elektronika nie pozwoli podnieść obu reflektorów, śruby regulacyjne służą do niewielkiej korekty jak w standardowych lampach. Jeżeli nie działa regulacja ręczna to może silnik zablokował?? niestety nigdy nie rozbierałem takiej lampy i nie wiem jaka jest konstrukcja i powiązanie elektrycznej i mechanicznej regulacji. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Jeżeli kręcąc śrubą regulacyjną na silniczku od regulacji wysokości położenia lampy nie zmieniasz wysokości świecenia, oznaczać to może że kulka na końcu trzpienia silniczka wypadła z gniazda w odbłyśniku. Aby to sprawdzić, musisz odłączyć wtyczkę od silniczka, obrócić go chyba w prawo i delikatnie pociągnąć w stronę kabiny kierowcy za silniczek. Jeśli pociągniesz delikatnie i napotkasz opór, a odbłyśnik będzie się wyraźnie poruszał, znaczy że kulka jest w gnieździe i uszkodzony jest sam silniczek. Jeśli uda Ci się go po prostu wyjąć (ten silniczek znaczy się), to musisz ponownie założyć kulkę do gniazda w odbłyśniku i wyregulować lampę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.