Przemo_Zgierz Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam. Na samym poczatku musze Was przeprosic jesli taki temat juz wczesniej sie pojawil ale niestety wyszukiwarka nie znalazla tego co dolega mojej klusce A wiec.... 2500 km temu mialem wymienione sprzeglo ( komplet ) po odebraniu auta musialem niestety na drugi dzien jechac juz do pracy ( 1100 km) Droga to 95% autostrady wiec sprzegla tak naprawde nie dalo sie dobrze sprawdzic ale ..... korek , wrzucam drugi bieg i skrzynia strasznie zaczela trzasc tak jakbym mial za wysoki bieg,musialem zredykowac do jedynki bo inaczej to bym sie chyba rozpadl byl tez problem co sie okazlo pozniej juz na miejscu jak dojechalem ze wstecznym gdy podczas wbijania biegu wsteczny strasznie chrobolil jakbym wrzucal go bez biegu. Stwierdzilem ze jest to wina zlego wyregulowania sprzegla ,ale sam nic nie ruszalem. Autko stalo trzy tygodnie gdyz na miejscu jezdzilem autem sluzbowym. Powrot do domu , te same problemy ale jakos sobie poradzilem i dojechalem ,na dwojce poprostu dodawalem wiecej gazu a wstecznego nie uzywalem wogole. Po powrocie zaprowadzilem auto do mechanikow ktorzy wymieniali mi to sprzeglo, naciagneli linke i sie poprawilo. Na dwojce przestal chrobolic i mozna bylo jezdzic tak jak wczesniej przed wymiana , rowniez i wsteczny wchodzil bez problemow ale ..... Wogole po wymianie , pedal chodzil strasznie dziwnie ,nie dosc ze ciezko to jeszcze tak jakby sie o cos ocieral Na starym sprzegle tego nie bylo,pedal chodzil bardzo lekko ze prawie wogole nie bylo go czuc. W dniu wczorajszym jechalem na zakupy i ..... wpadl mi pedal od sprzegla tak jak to sie dzieje gdy pada wysprzeglik ale wpadl nie do konca tylko tak do polowy,musialem sie zatrzymac by zobaczyc co sie stalo,po otworzeniu maski okazalo sie ze linka i caly ten mechanizm tuz przy skrzyni ,tam gdzie jest regulacja sa luzne a cala ta lapa chodzi luzno a nie jak wczesniej ze byla sztywno. Musialem podkrecic linke bym wogole mogl dojechac do domu ( 2km ) Mialem problem z wrzuceniem jedynki ale gdy juz weszla reszta biegow wchodzila bez problemow,jednak pedal sprzegla wciaz czulem ze bierze od polowy Moje pytanie to czy jest to wina wysprzeglika czy wina zle zamontowanego sprzegla . Jesli wysprzeglik to gdzie on sie znajduje. Auto to P11 2.0 130KM SILNIK SR20DE Przepraszam ze nie dodalem o jakie auto chodzi w tytule postu ,niestety teraz nie moge tego juz zmienic ,mam nadzieje ze temat nie zostanie przez to usuniety . Nastepnym razem sie poprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Patrząc po mocy to masz wersje przed liftem i tam sprzegło jest na lince dopiero po lifcie jest wysprzęglik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo_Zgierz Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Tak jest to wersja przed liftingiem. Napisalem tylko ze takie sa objawy jakby sie konczyl wysprzeglik, ale skoro go nie ma to co sie moglo stac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.