VC15 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, Jestem zainteresowany kupnem dystansów do Nissana 350z oraz zawieszenia sportowego- może być KIT, Gwint lub sprężyny. Jeżeli ktoś chciałby się zamienić za serię bądź sprzedać to jestem chętny. Propozycję proszę na PW. Pozdrawiam. Edytowane 1 Września 2014 przez VC15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 1.sprezyny sportowe nie obniżające zawieszenia?? nie spotkałem się z czymś takim chyba ze ktoś ci zrobi pod zamowienie twardsze o tej samej długości 2. jakie dystanse ? jakie grubości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VC15 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Dystanse tył min. 20mm, przód podobnie. Jeżeli ktoś poda sugestie odnośnie doboru dystansów ich grubości to będzie wdzięczny. Co do sprężyn to pytanie: Po obniżeniu auta o 30mm nie będzie problemu z obcieraniem o nadkola itp. Jedyne sprężyny które jestem w stanie zaakceptować to H&R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Seria stoi jak koza wiec nie widze problemy z tym ze auto bedzie torche nizej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VC15 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Jaki będzie optymalny dystans na przednią oś, a jaki na tylną ? Felgi Rays- a 18 Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez VC15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 zalezy jakie masz et i szerokosc tej felgi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 przy H&R tył ze 2,5 cm z przodu podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VC15 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Dzięki za odp. Felga przód 8', a tył 8,5 ET 30, 33 jeżeli dobrze sprawdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 optymalnie będzie między 20 a 25mm - dobrze będzie to wyglądało Najlepiej przykęcane brać tak jak ja do siebie wrzucałem coby nie babrać się z wymianą szpilek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 powyzej 20mm przelotowe nie podejdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Wymiana szpilek akurat w 350z wedlug mnie jest mega prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 nom, nie trzeba sciagać piast przynajmniej przy szpilkach dłuższych o 1cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Mam tuleje dystansowe i sprężyny obniżające do 370Z (niestety nie mam pojęcia czy pasują do 350Z) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VC15 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Zetka obniżona o 30mm oraz poszerzona tylna oś dzięki dystansom oś 22 mm. Jest nisko i szeroko. Prowadzi się dużo lepiej, ale trzeba uważać na muldy i strome podjazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 widuje to auto w starej miłosnej i wesołej - na zloty nie przyjeżdżasz i często jest brudne auto ja osobiście mam zły stosunek do dystansów, gdyż dostają łożyska w piaście i zmienia się punkt osadzenia przewidziany przez producenta. Co więcej, te felgi nie urywają wyglądem i chyba czas najwyższy coś innego założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) HA niższa od mojej torowej co stoi na gwincie: Ps. Kolega dobrze wspomniał że piasty dostają po d*pie, w fabrycznej zetce szybko dość one padają spotkałem się z przypadkami ze i po 40 tyś km były do wymiany... Czy dystans czy szersza felga, bądź też taka z mniejszym ET - będzie nam bardziej obciążało piastę więc nie należy się tym przejmować Edytowane 23 Września 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Ale piasta to tez nie jest majatek, bez przesady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Ja juz wymieniłem 3 piasty z czego z tyłu jedną 2 razy, nie wiem jak oni je robią ale tak szybko to w żadnym aucie sie nie sypały. Ty masz zagniecione nadkola przy dystansach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 A jakiej firmy pakujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Kupiłem firmy Konaco tzn takie było pudełko a w środku oryginał Nissana, potem kupiłem jeszcze jakiś dwóch innych firm, jedno jest wzmacniane podobno. Nissana sie narazie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Zetka obniżona o 30mm oraz poszerzona tylna oś dzięki dystansom oś 22 mm. Jest nisko i szeroko. Prowadzi się dużo lepiej, ale trzeba uważać na muldy i strome podjazdy. Jakie sprężyny wjechały H&R? czy może coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VC15 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 H&R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 H&R A jak wrażenia z jazdy? Są bardzo twarde? Generalnie jaka jest różnica według ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VC15 Opublikowano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Ogólnie auto prowadzi się w mojej ocenie dużo pewniej. Mniej pływa. Czy jest dużo twardziej - trochę na pewno, ale nie jest to przysłowiowa Taczka Chociaż auto stało się mniej praktyczne poprzez obniżenie, które zmusza do naprawdę bardzo bardzo ostrożnego przejeżdżania przez muldy, czy podjazdy pod krawężnik nie zmienił bym na serie, gdyż prowadzenie tak jak napisałem jest dużo lepsze. Nie zależało mi na glebie w ogóle, ale trzeba przyznać, że wizualnie auto też lepiej się prezentuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 A jaki koszt takiego zestawu i co z dystansami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.