NEO NFS Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) No tak :-) Z tym że pisze też o tym żeby w każdym dziale modelu powstały tematy główne(poselekcjonować) n.p. Problemy;układu hamulcowego(diagnostyka) i kierowniczego, zawieszenia i przeniesiena napędu,[silnika(diagnostyka),osprzętu i zasilania], elektyka i oświetlenie i.t.d. Wydaje mi się że było by bardziej przejżyście i zwięźle. Bo nie które tematy/problemy wiążą się z innymi tak jak tu drganie kirownicy może być przyczyna w uk.hamowania jak i uk.kierowniczym. :-) . Szukanie tylko po frazie wywala więcej tematyki niż trzeba. Edytowane 9 Września 2014 przez NEO NFS 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriejek Opublikowano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 W kwestii aktualizacji tematu mojego drgania kierownicy to 2 diagnostów na różnych stacjach diagnostycznych stwierdziło luz lewej półosi tzn. podczas szarpania za nią góra-dół stuka. Pozostaje więc najprawdopodobniej kwestia przegubu. Wymienię i dam znać czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 No tak :-) Z tym że pisze też o tym żeby w każdym dziale modelu powstały tematy główne(poselekcjonować) n.p. Problemy;układu hamulcowego(diagnostyka) i kierowniczego, zawieszenia i przeniesiena napędu,[silnika(diagnostyka),osprzętu i zasilania], elektyka i oświetlenie i.t.d. Wydaje mi się że było by bardziej przejżyście i zwięźle. Bo nie które tematy/problemy wiążą się z innymi tak jak tu drganie kirownicy może być przyczyna w uk.hamowania jak i uk.kierowniczym. :-) . Szukanie tylko po frazie wywala więcej tematyki niż trzeba. Napisz w tym dziale http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/47-sprawy-techniczne-forum/ może Admin lub inni moderatorzy odpowiedzą Ci jak to wygląda technicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 andriejek skoro lata góra, dół to najpierw trzeba wypiąć półośkę z przegubem i wtety sprawdzić czy tak lata! Wtedy oznacza że nie przegub tylko łożysko mechanizmu różnicowego sie rozsypało!, i przenosi drgania-skrzynia do roboty! I to jest najprędzej przyczyna, przegub by Ci zdrowo napierdzielał przy skręcie. Czętą oznaką takiej awari jest wyciek na uszczelniaczu półosi przy skrzyni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriejek Opublikowano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Dzięki za radę. Co prawda cały czas nie mam jak wybrać się do mechanika. Wyczytałem gdzieś, że przeguby też czasami takie psikusy robią, że niby nie hałasują, a mogą powodować takie drgania. Mimo wszystko chyba i tak najpierw dam zrobić przegub bo i tak taniej wyjdzie, a przynajmniej będę miał 100% pewności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 No to właśnie jak będziesz dawał na wymianę przegubów to poproś od razu o weryfikacje luzu półosi w skrzyni, bo to 1robota a 200% pewności :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriejek Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Ok dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrt07 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Dzisiaj byłem na porządnym wyważaniu kół w związku z drganiami kierownicy przy prędkościach 105-115 km/h. Koła poprzednio były wyważone standardowo u wulkanizatora na zwykłej wyważarce. Dzisiaj na najnowszej wyważarce Hunter GSP z testem drogowym wyszła dosyć duża różnica 40g oraz 25g. Po wyważeniu i testach autostradowych jest na razie drgania zniknęły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Mam opony 195/65/15 od kiedy wsypałem Magnum Plus automatyczne wyważanie po 85g na koło ja nie wiem co to drgania kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damianoo955 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 u nie było to samo drążek niby w dobrym stanie jak powiedział mi mechanik "zostaw bo jeszcze z rok pojezdzisz " wymieniłem oba na nowe i śmiga bez zarzutu ) po 3 mies znów problem powrócił ale tym razem guz na oponie nie wiem skąd się tam wziął ale wymieniłem opone i było git Powodzenia w szukaniu przyczyny mimo wszystko stawiam na końcówki drążków! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Witam NissanManiaków Mi też podryguje kierownica i się zastanawiam czy może to być spowodowane tym że drążek satabilizatora pracuje trochę na tych gumach co go mają trzymać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.