mario246 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Witam. Posiadam on tygodnia Nissana Primerę P12 1,8 benzyna kombi 2004r, przebieg około 193 tys. Poszukuję od paru dni schematu elektrycznego gdyż chcę się dowiedzieć w którym miejscu sygnał z czujnika wchodzi do ECU, zamierzam założyć samemu zabezpieczenie przed kradzieżą, a z tego co mi się wydaję to bez tego samochodu nie odpalimy. Więc jeśli ktoś ma jakieś namiary na schemat elektryczny bądź tą cześć z z tym czujnikiem to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 to najprościej wziąć miernik i przedzwonić kable, bo nie raz sprawdzałem z różnymi schematami i nie zawsze się zgadzało, mozesz tez odciąć + od wtrysków i będzie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 A nie prościej pobawić się przekaźnikiem od pompy paliwowej? Łatwiej dostępny, efekt murowany. P.S. Nie masz alarmu fabrycznego w kluczyku? On odcina paliwo przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario246 Opublikowano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Mam oryginalnie zamontowany system NANTS ale samochód całe weekendy będzie stał w dużym mieście na parkingu pod uczelnią, a do tego ja pracuję w serwisie i zdaża się że wyjeżdżam nawet na 2 tyg więc chciałem dodatkowo ukryć gdzieś halotron z przekaźnikiem. Pompa paliwowa odpada, natomiast czy podłączenie do wtrysku nie będzie generować błędu gdy nie zostanie wyłączone zabezpieczenie przed odpaleniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 A to p12 kradna? Tyle anglików stoi w Polsce na częsci więc chyba zapotrzebowania na ten model nie ma. Ale , jak to sie mówi : strzezonego ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario246 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Zawszę to człowiek bezpieczniej się czuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Jak zapomnisz wyłączyć zabezpieczenie na wtrysku, to może się wygenerować błąd nie od razu. Nie wiem, czy będzie jak w przypadku cewki, ale moja uszkodzona cewka dawała CHECK ENGINE dopiero po przejechaniu około 3 km. Ja Ci powiem tak - NATS w P12 tak skutecznie utrudnia uruchomienie Primerki, że nie masz się co martwić o kradzież tego samochodu. Do tego jak pisał WOSTOK - tego nie kradną. Po prostu. Myślę że szkoda ingerować w elektrykę oraz elektronikę tego auta, ponieważ ten samochód żyje swoim życiem i może się okazać, że chcęc zrobić jedno po swojemu, po "ichniemu" coś się popitoli i będziesz miał problem. Jak Ci tak bardzo zależy na skutecznym rozwiązaniu tego zagadnienia, to ja polecałbym wyciągać bezpiecznik lub przekaźnik, np. przekaźnik od wtrysku itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.