Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Taki tam Arctic Truck


hugh_h
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie a jest jakaś alternatywa dla patrolowego mostu zeby zrobic sztywniaka w terrano? tylko w rozsadnych pieniadzach :P? bez zwolnic za 3tysie itp :D

Edytowane przez Markiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jest jakaś alternatywa dla patrolowego mostu zeby zrobic sztywniaka w terrano? tylko w rozsadnych pieniadzach :P? bez zwolnic za 3tysie itp :D

 

Pajero na tył podobno sie nadaje z blokada ale co na przód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... "uwolnić" most z belki

... wstawić długie półosie, przedłużyć rury mostu eliminując przeguby wewn.

a co zamiast patrolowych "kul" ?

 

a może zaadaptować tylny most ... dokładając zwrotnice

da się na pewno to wykombinować ... skoro zakładają zwrotnice do tylnego mostu w zmotach  :whistle:

... tylko nie jestem pewien czy obracałby się w dobrą stronę  :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patenty są opanowane dwa...

 

w warunkach europejskich najpopularniejszy jest patent z k260 na przód i y60 na tył...

 

w warunkach hamerykańskich pakują tam dany... 

 

reszta to już raczej prototypy. Padżerowy nie ma do kompletu przodu. Gelenda potrzebuje dedykwanego reduktora... 

 

padżerowcy potrafią wyrzeźbić do pajero przedi most stosujac częsci tylnego z pajero i przedniego z parcha...

 

ale to wszystko wydumki... "mocnonieekonomiczne"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę teraz znależć artykułu, ale kiedyś oglądałem projekty (większość oczywiście amerykanów) gdzie mosty niezależne były wkładane w osobne obudowy eliminujące wachacze. Może w tą stronę można by iść.

 

No i znalazłem :devil:  https://www.google.pl/search?q=atomic+axles&client=firefox-a&hs=W2E&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SfknVN2iMuXEygPZxIHwAQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=634

Edytowane przez czifu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z miesiąc wstecz rozmyślałem nad przeróbką naszego mostu na "sztywniaka" , wywaleniu przegubów wewn. ... półosie bezpośrednio do przeg. zewn. i, co zrozumiałe opuszczenie całego mostu żeby zapewnić przestrzeń do wychyłów ... nie pamiętam teraz co mnie sprowadziło na ziemię  :thumbsdown:

ale to Twoje rozwiązanie wydaje się prostsze i co najważniejsze zwiększa prześwit

ciekawe tylko czy dałoby radę przy "nie centralnym" usytuowaniu mostu ... w sumie wał jest suwliwy

a może oś obrotu pozostawić na moście, a wykrzyż ograniczyć nierównomiernie dla każdej strony

 

temat uważam za jak najbardziej rozwojowy, tym bardziej że mam ramę do testów na podorędziu, most się znajdzie jakiś ... no i nieuniknione będzie poszerzenie rozstawu kół przy takim lifcie  :whistle:


ha, już wiem co mnie uziemiło ... układ kierowniczy ... Hubert wie o co chodzi  :P

póki co od wczoraj idę w drugą stronę tzn. stabilizatory zakładam, bo jazda bez obydwu, do tego przy 4" lifcie ... no ... w wieku zawałowym jestem, trzeba stopniować emocje  :dribble:

aha, wczoraj resztki włosów mi się "utleniły" ... a miałem dredy zapuszczać  :thumbsup:

łączniki staba tylnego własnego projektu testuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to widziałem ze robią mosty z ifsa ... wszystko jest do ogarnięcia tylko ja siedziec nie pójdę ... chyba że ktoś potrzebuje to tylko na poligon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...