Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wtryskiwacz benzynowy zasada działania


driver_kaskader

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, problem mam z innym samochodem jest to mercedes 1.8 Kompressor na forum merca nie duzo mi pomogli ale w zasadzie objaw jest taki ze auto na czwartym cylindrze ma czarną swiece wszystko sprawdzalismy i jest ok. Mechanicy nie mają pomysłów ale ja dzis wpadłem ze auto kiedys miało gaz i kable idące do wtrysków musza miec przebicie albo są urwane. 

 

kable faktycznie były polutowane ale  podejrzewam że ktoś na tym ostatnim cyl pomylił sie z kablami i zamiast podpiać plus do plusa to podpiał do minusa przy wtryskiwaczu. Oba kable są takiego samego koloru. Po czym sprawdze który to plus a ktory minus i czy ma znaczenie to wgl  przy wtrysku benzynowym ? Sory za offtop ale w nissanie ta sama zasada jest :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ będzie miał przejście na wszytkich wtryskach, sygnał tylko na danym wtryskiwaczu, dla wtrysku PB nie ma to znaczenia, dla instalacji tak bo podany jest stały + do ECU silnika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego  świeca jest czarna ? Auto po odpaleniu chodzi bardzo nierówno po wrzuceniu na drive (automat) Cewki zamieniane miejscami, świece przekładane, kompresja wszedzie po 9 atmosfer. Kable do cewek obejrzałem  i raczej są ok. W aucie po otwarciu szyber dachu śmierdzi benzyną.  Spalanie duże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla wtrysku nie ma znaczenia, ale już jest znaczenie jak zamienisz + z sygnałem, czyli na kompa podasz stały + a na stały + przy wtryskach dasz sygnał z ecu wtedy wtrysk nie zadziała 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabli się nie ogląda tylko mierzy multimetrem, a zakres oporności powinien zawierać się w przedziale jaki przewiduje producent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem całą wiązke i widać że były polutowane ale nie ma nigdzie przerwy w kablach i nie były zamienione plus z minusem. Jeden był rozciety dosztukowany a z drugiego tylko sciagali izolacje. 

 

Jakiś pomysł macie dlaczego na 4 cyl swieca jest czarna ? Był robiony remont głowicy ale wszedzie jest po 9 barów. Był z poczatku problem bo wymienili na tym czwartym cyl zawory ale wyfrezowali zbyt głeboko gniazda i sie nie domykały a kompresja wynosiła wtedy na nim 7 barów. Mechanik spiłował nowe popychacze zaworowe 1.8 Kompressor i dlatego kompresja jest juz ok. Skończyły mi sie pomysły mechanikowi też.  Ktoś cos podpowie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...