Pawcior Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Witam Ostatnio Mam jakieś dziwne problemy z chłodzeniem w Micrze. do 130-140 km/h wszystko jest ok. Powyżej wskazówka idzie do góry nie wiem dlaczego :/ Musialem dziś sie cofnac 100 km do domu przez to bo sie balem jechać w 500 km trasę. Ostatnio po wymianie termostatu wszystko było ok. Korki nie korki a tu znowu takie cuda. Gdzie szukać przyczyny ?? zalaczam filmik jak to wygląda w czasie jazdy Podmieniłem korek od chłodnicy nic to nie dało problem nadal wystepuje. Wentylator załącza się. Chlodnica ma 2 miesiace. W aucie jakoś słabo dziala ogrzewanie. Mechanik rozklada rece bo płyn jest i każe ,,nie patrzec sie na wskaznik''. Szkoda mi nowego silnika zarzynać od 30 tsyiecy km chodzi wzorowo. Pomożcie co to może być. Może jakis felerny termostat ? Jakiej firmy są dobre do micrusów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Wyciągnij termostat i wrzuć do garnka zalej wodą i zacznij gotować. Na termostacie masz podaną temperaturę otwarcia, w okolicach 85st. Gotując wodę sprawdź czy termostat po osiągnięciu tej temperatury otwiera się prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Możliwe, że nagrzewnica jest zanieczyszczona i może domagać się wymiany, skoro tak słabo grzeje. Chłodnica nowa, termostat też... Sprawdzałeś w jakim stanie jest pompa cieczy chłodzącej ? Zakładam też, że układ chłodzenia ma właściwą ilość chłodziwa i jest prawidłowo odpowietrzony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1005 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 sam mam k11 ale 1999r i z tego co wiem nie odpowietrza sie układu chłodzenia. U mnie po wymianie termostatu sa wachania płynu w zbiorniczku . Jest ponad max na zimnym silniku odciagam plyn do poziomu pomiedzy min a max a na drugi dzien znowu na zimnym silniku jest ponad max. Odrazu powiem ze nie ma w zbiorniczku oleju, nie smierdzi spalinami oraz nie ma bąblowania w zbiorniczku przy wcisnietym gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_the Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Mam podobnie tylko głównie jak jadę pod górkę, wymieniany był termostat, czujnik cieczy od zegara, czyszczona chłodnica płynem i nic nikt nie wie co to mechanicy mówią pewnie, że to wskaźnik w kabinie nawala, ale jak włączam ogrzewanie to najczęściej wskazówka opada, Jam podchodzi mi na czerwone pole to na kompie 98 stopni pokazuje. Wygląda to trochę na jakieś małe uszkodzenie uszczelki pod głowicą choć typowych objawów brak, choć ubywa latem trochę płynu, ale pewnie wywala go przez ten otwór w wyrównawczym. Po ostatniej wizycie u mechanika maiłem sucho w zbiorniczku i musiałem litr dolać, ale może on coś grzebał i zapomniał dolać, jak akcja się powtórzy to albo nieszczelność lub uszczelka jednak tylko to już ponad rok tak mam i jedynie w lato jak temperatury są powyżej 20 stopni się grzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 A wiatraki się załączają? Może uszkodzony włącznik wiatraków przy chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.