kockodo Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Witam , siostra zakupiła używaną Micrę i od początku jest problem z obrotami. Najpierw były mniej więcej około 950-1000 rpm na biegu jałowym, oddała do mechanika na przeczyszczenie przepustnicy i niby po czyszczeniu oraz adaptacji jest jeszcze gorzej.Obroty są na poziomie 1200rpm oraz jak spadają z np 2000rpm to zatrzymują się na około 1500rpm na sekundę i spadają do 1200rpm. Poradzicie co dalej z tym fantem zrobić ? Była u innego mechanika to stwierdził że małe auta z małymi silnikami takie wysokie obroty trzymają cały czas. Mi to nie pasuję ale nie chcę jej narażać na zbędne koszta. Co sądzicie o tym ? Załączam filmik na którym widać jak się zachowuje samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Wydaje mi się, że jest potrzebna adaptacja przepustnicy, bo pierwszy mechanik jej nie zrobił wcale, a drugi gada straszne głupoty bo nie wie co z tym fantem zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kockodo Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 może ktoś jeszcze napisać jakie są u Was obroty na luzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Moim zdaniem poprostu masz zbyt bogatą mieszankę i rozjechaną mape + źle zadoptowaną przepustnice. Pojedz to jakiegoś "serwisu" gdzie mają N.Consult niech Ci podepną przesoftują i ustawią parametry pracy i z głowy. Przy okazji będziesz wiedział czy sondy wsp9lpracują dobrze i.t.d. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 A po przegazowaniu, powinno się na chwilę zatrzymać na 1200 i spaść na swoje nominalne 950. U Ciebie jest to rozjechane w górę. Ja bym na początek odłączył akumulator na noc, odłączając także wtyczkę od przepustnicy. Po podłączeniu akumulatora, podłączasz wtyczkę od przepustnicy, i na około 5 minut uruchamiasz silnik (bez dotykania pedału gazu pod żadnym pozorem). Jeśli nie pomoże, to albo robisz adaptację samemu (jeśli jest możliwa, jak np. w Primerze P12), albo podpięcie pod komputer i przeprogramowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wlascicielkamicry Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 u mnie jest tak samo:( Kupilam wczoraj Micre z 2005 i tez tak jej lekko faluja obroty na luzie( jalowym biegu?). Jak najszybciej chcialabym ja pokazac mechanikowi ale juz sie martwie czy problem bedzie wielki czy nic powaznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.