leszekns Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Mam dość tego samochodu co za szrot dziwię się że można coś pozytywnego powiedzieć na jego temat . Po 6 latach jestem pewien że to złom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Mam dość tego samochodu co za szrot dziwię się że można coś pozytywnego powiedzieć na jego temat . Po 6 latach jestem pewien że to złom Poczytaj zagraniczne fora. Opina jest jednoznaczna. To dobry samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Trafił ci się składany po sieście Meksykany byli już na bani. U mnie też składali blachy na bani!! ASO Nissan poprawiał -maskę ,klapę, drzwi kierowcy, lewy plastikowy próg, siedzenie kierowcy zacinało się oparcie! Z mechaniki- łożyska Macphersona dwa zmielone przy przebiegu 7000 km!! ,skrzynia bzyczała sztywno pracowała wymiana oleju i jak ręką odjął. Natomiast ja po 2 latach moge powiedzieć że Tiida to mój bardzo udany zakup nie żałuje wydanej ani złotówki. Ja Tiide bardzo lubię za przestrzeń wewnątrz, wygodę w podroży dla pasażerów, silnik robi największe wrażenie dynamiką i małym spalaniem. Wyciszenie kabiny jest na poziomie Bentleya, każdy nowo przewożony w tiidzie robi wielkie gały jak siada z tyłu w karocy pytają gdzie barek Poprzednie samochody były za niskie, za małe w środku, nie wygodne na dalekie trasy, dużo palące. Edytowane 7 Września 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Trafił ci się składany po sieście Meksykany byli już na bani. U mnie też składali blachy na bani!! ASO Nissan poprawiał -maskę ,klapę, drzwi kierowcy, lewy plastikowy próg, siedzenie kierowcy zacinało się oparcie! Z mechaniki- łożyska Macphersona dwa zmielone przy przebiegu 7000 km!! ,skrzynia bzyczała sztywno pracowała wymiana oleju i jak ręką odjął. Natomiast ja po 2 latach moge powiedzieć że Tiida to mój bardzo udany zakup nie żałuje wydanej ani złotówki. Ja Tiide bardzo lubię za przestrzeń wewnątrz, wygodę w podroży dla pasażerów, silnik robi największe wrażenie dynamiką i małym spalaniem. Wyciszenie kabiny jest na poziomie Bentleya, każdy nowo przewożony w tiidzie robi wielkie gały jak siada z tyłu w karocy pytają gdzie barek Poprzednie samochody były za niskie, za małe w środku, nie wygodne na dalekie trasy, dużo palące. Nie wiem czy wy mnie pocieszacie czy samych siebie. W stanach jest ta najtańsze auto na rynku więc o czymś to chyba świadcz ( O JAKOŚCI ) dobra wszystko zrozumie ale po 6 latach i 56 tyś przebiegu i tyle awarii uszkodzeń czy to nie za szybko może do tej pory miałem więcej szczęści że jeździłem używanymi autami bo lałem tylko i jeździłem , a tu z salonu i porażka. Owszem zgodzę się z tą przestronnością SUPER Ale jak mi odpadła osłona przeciwsłoneczna a w ASO powiedzieli że nowa kosztuje 840 zł , to myślicie że jaka była moja MINA. Żałuje każdy grosz który na nią wydałem kolego EDEK , a mogłem kupić coś innego , OPLA , SKODĘ , czy nawet SEATA d*pa do kwadratu ze mnie. Wy też żałujecie tylko co teraz zrobić , sprzedać ciężko a jak już to za marne grosze więc się nie opłaca , trzeba robić dobrą minę do złej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Osłonę przeciwsłonęczną kupisz na alledrogo tylko trzeba trafić całe tiidy mają na części do sprzedaży. Co do Opla to mam przykład mojego brata kupił Astrę J 1.6 ecotec ma przejechane 55.000 a silnik cieknie z pokrywy zaworów, pali 14 w mieście w trasie 8,5,ostatnio cieknie paliwo przez jakieś plastikowe gówno w komorze silnika , na 1000 km dolewa 2l oleju (Norma OPLA) Zawieszenie już po - wymianie amortyzatorów przednich siadły!! Wahacze wymienione, końcówki drążków też radio siadło !! Napierdzielanie zawieszenia stuki i puki,łożyska w tylnich kołach też już wymieniane! I co super??? Opel das gówno nie Auto!!!! Nie sprzedawaj Tiidy porób co trzeba i dalej jeździj.! Edytowane 7 Września 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Osłonę przeciwsłonęczną kupisz na alledrogo tylko trzeba trafić całe tiidy mają na części do sprzedaży. Co do Opla to mam przykład mojego brata kupił Astrę J 1.6 ecotec ma przejechane 55.000 a silnik cieknie z pokrywy zaworów, pali 14 w mieście w trasie 8,5,ostatnio cieknie paliwo przez jakieś plastikowe gówno w komorze silnika , na 1000 km dolewa 2l oleju (Norma OPLA) Zawieszenie już po - wymianie amortyzatorów przednich siadły!! Wahacze wymienione, końcówki drążków też radio siadło !! Napierdzielanie zawieszenia stuki i puki,łożyska w tylnich kołach też już wymieniane! I co super??? Opel das gówno nie Auto!!!! Nie sprzedawaj Tiidy porób co trzeba i dalej jeździj.! I tak można by wymieniać w nieskończoność. Audi A4 mojego ojca rocznik 2010 kupiony nowy w salonie w Stuttgarcie. Przebieg 72 tys. Sprzęgło rozpadło się po 11 miesiącach. Wymieniono po wezwaniu przedsądowym na gwarancji. Gó**iany silnik 2.0 TDI - nawet nie chce mi się o nim pisać. Zawieszenie przeżyło 35 tys. km. Wymienione całe. Tapicerka ( nie skórzana) już się przeciera. Koszty wymiany żarówek (ksenon) niedługo przekroczą wartość samochodu - Żarówki palą się co 2-3 miesiące. Po trzecim roku wydech do wymiany. Filtr cząstek stałych trzeba było wywalić bo komputer wariował. Podnośniki tylnych szyb wymienione na gwarancji, Siłowniki klapy bagażnika wymian po dwóch latach. I w ten sposób zachęcony legendą, oderwaną od rzeczywistości, ojciec sprawił sobie skarbonkę za 28 tys jewro, która więcej czasu spędza w serwisie niż jeździ. Przy tym luksusowym i niezawodnym wynalazku niemieckich inżynierów moja tiida to wzór niezawodności i solidności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 I tak można by wymieniać w nieskończoność. Audi A4 mojego ojca rocznik 2010 kupiony nowy w salonie w Stuttgarcie. Przebieg 72 tys. Sprzęgło rozpadło się po 11 miesiącach. Wymieniono po wezwaniu przedsądowym na gwarancji. Gó**iany silnik 2.0 TDI - nawet nie chce mi się o nim pisać. Zawieszenie przeżyło 35 tys. km. Wymienione całe. Tapicerka ( nie skórzana) już się przeciera. Koszty wymiany żarówek (ksenon) niedługo przekroczą wartość samochodu - Żarówki palą się co 2-3 miesiące. Po trzecim roku wydech do wymiany. Filtr cząstek stałych trzeba było wywalić bo komputer wariował. Podnośniki tylnych szyb wymienione na gwarancji, Siłowniki klapy bagażnika wymian po dwóch latach. I w ten sposób zachęcony legendą, oderwaną od rzeczywistości, ojciec sprawił sobie skarbonkę za 28 tys jewro, która więcej czasu spędza w serwisie niż jeździ. Przy tym luksusowym i niezawodnym wynalazku niemieckich inżynierów moja tiida to wzór niezawodności i solidności. Macie racje na dwoje babka wróżyła aż miło poczytać że innym też się fury sypią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Teraz takie samochody się robi -tandeta goni tandetę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Teraz takie samochody się robi -tandeta goni tandetę. Ale mimo wszystko jestem zawiedziony Zawodowo jeżdżę peugeot partner przez 8 lat zrobiłem 230 tyś i dostał w kość , nie oszczędzałem go sami wiecie jak są traktowane służbowe auta -TIIDA wymięka pod każdym względem nikt mi tego nie powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Tiida nie jest do takiej eksploatacji przewidziana jak służbowe samochody! To samochód rodzinny do wycieczek małych i dużych Tym samochodem pojechać na mazury ,morze,bądź w góry to przyjemność nie mordęga jak w poprzednich . Taki komfort jazdy to tylko miałem w Volvo 240 glt 2.3l śp mego taty to była fura nie do zdarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Tiida nie jest do takiej eksploatacji przewidziana jak służbowe samochody! To samochód rodzinny do wycieczek małych i dużych Tym samochodem pojechać na mazury ,morze,bądź w góry to przyjemność nie mordęga jak w poprzednich . Taki komfort jazdy to tylko miałem w Volvo 240 glt 2.3l śp mego taty to była fura nie do zdarcia. Widzisz mówisz nie do zdarcia . Samochód to samochód jeździ po takich samych drogach co te służbowe tylko o te służbowe się tak nie dba jak o własne . tiida jest dbana oszczędzana i wychuchana ,a w zamian za to ,co mam -ciągły ból głowy. Samochodu nie ma się do wyjazdów na wakacje on ma służyć non stop Wahacz mam zrobiony ,jest super trochę to mnie pozytywnie nastawiło ,ale oberwał się zagłówek od pasażera, kolejna ( PORAŻKA) Jeszcze trochę to stracę rachubę w tych usterkach. Zagłówek dynda na wszystkie strony. Edytowane 19 Września 2014 przez leszekns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Leszek a nie sądzisz że w tym serwisie jedno ci naprawiają a drugie psują??? Jak zagłówek może się urwać dyndać jak jest na dwóch prętach???? Chłopie ja się pytam kto ci dewastuje samochód???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 No właśnie w fotelu od tyłu czuć jak te pręty luźno latają za€ważyłem to parę dni przed wizytą w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 To niezłe ktoś nim szarpał aby tak wyrobić mocowania zagłówka żeby dyndał ?!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 dostałem tą osłonę przeciwsłoneczną na allegro za 5 dych, tylko nie wiem jak się za to zabrać . tam jest taki kapsel maskujący boję się go na siłę ściągać żeby nie pęk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) Delikatnie a wyskoczy Ja wymieniałem już żarówki na mocniejsze w tych osłonach przeciwsłonecznych to dopiero miałem z nimi roboty Na fabrycznych żarówkach w nocy po włączeniu żarówki nie było widać swojego odbicia Edytowane 22 Września 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 23 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) No i dostałem tą osłonę ale jak się zabrałem do tego to się okazało że jest uszkodzona identycznie jak ta moja . Gość się nie połapał albo chciał mi kit wcisnąć . Więc znowu jestem w punkcie wyjścia Z demontażem tej mojej dałem sobie radę , choć łatwo nie było Edytowane 23 Września 2014 przez leszekns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Jeśli nie można tego naprawić ??! To patrz na oferty z Alledrogo ciągle jakąś Tiide rozbierają. A jeśli nie chcesz ryzykować że przyjdzie znowu pęknięta to tylko ASO Nissan z ceną pewnie 300 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 23 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Pytałem w ASO powiedzieli 840 zł A co do zarzutów , wspominałeś że oni w serwisie mogą coś uszkodzić lub podmienić jakąś część . takie rzeczy to chyba już historia , kiedy mechanicy w podrzędnych warsztacikach coś takiego robili ? Chyba każdemu teraz zależy na kliencie to czyż mogą sobie na to pozwolić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 840zł mają rozmach sk*** Leszek jeśli nie ASO ci uszkodziło to kto z twojego otocznia uprawiał gimnastykę na zagłówku???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Daje sobie spokój z tym zagłówkiem z osłoną słoneczna i całą resztą Najważniejsze że dobrze teraz jeżdzi No skończyła się dobra passa Kolejne problemy w temacie Problem z układem kierowniczym Edytowane 5 Lutego 2015 przez leszekns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Co tam wylazło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Pęknięte sprężyny amorków Łożyska amorków do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Powiem szczerze, że jestem strasznie zdziwony. Probemy a raczej ich częstotliwość jest u Ciebie naprawdę masakryczna. Wielu moich znajomych jeździ Nissanami - NOTE`ami, TIIDA`ami, MICRA`ami. Robią spore przebiegi. Użytkują samochody w trybie codziennym. Nikt nie miał nawet połowy przygód co Ty. Zwłaszcza tych upierdliwych typu zagłówek, osłona itp. Nie wiem o co chodzi. Chyba jakiś pech lub egzemplarz . Nikt na forum też nie zgłasza takiej częstotliwości usterek. Jest pewna koncepcja co do silników DCi. Kilku kolegów z forum też widzi w tym jakiś sens. Możliwe, że są one "za ciężkie" do zawieszeń Nissanów i generują problemy z jego niską trwałością. Ale chyba Ty takowego nie posiadsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 No właśnie kolego . Czytałeś o tych sprężynach i łożysku na MP. Muszę ci powiedzieć że jak wróciłem z tego warsztatu po w/w wymianie i położyłem te pęknięte sprężyny z łożyskami ,to przyszła mi taka myśl. Mianowicie wyobraziłem sobie co by było gdybym tak od początku zbierał wszystkie części od mojej tiidy, które zostały wymienione, to już bym się doczekał niezłej i pokaźnej kolekcji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.