kryspin Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 WItam. Jekiej firmy Polecacie tarcze hamulcowe na tył do Primery P11. Rozebrałem tylny układ hamulcowy i okazało się że przez zapieczone prowadniki zacisku klocek hamował tylko po zewnętrznej bieżni tarczy. Wewnętrzna jest mocno skorodowana i ma wżery. Wykonałem też "reanimację tylnego zacisku" dzięki instrukcji z tej strony i wymieniłem tłoczki w zacisku. Po uruchomieniu doszło do bardzo szybkiego zużycia klocka wewnętrznego w związku z czym muszę wymienić tarcze hamulcowe z tyłu. Dodatkowo lewa jest krzywa i słychać ocieranie o klocki szczególnie przy wolnej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Dolaczam sie do pytania bo u mnie tarcze tez z tylu liche... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Wiecie tylne tarcze maja duże znaczenie podczas hamowania całego auta . Co do firmy to tak Nikt złego słowa nie powiedział o Ate ale cena jest tak o 50 % wiesza od rozsądku i przyzwoite są też TRW dobra cena.jakość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Dokladnie kup TRW do tego klocki Girling i bedzie git ,te klocki to też jest z koncernu TRW tyl jest 278mm,tak jest u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Na tył to w zależności od budżetu to bym dawał TRW, ATE albo EBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Dokladnie kup TRW do tego klocki Girling i bedzie git ,te klocki to też jest z koncernu TRW tyl jest 278mm,tak jest u mnie Nie pisz tak ,bo naprawdę montowano z tyłu dwa wymiary tarcz po lifcie 258 i 278mm i nie ważne jaki silnik ,a trw to dobre jakościowo produkty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryspin Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Dziękuję za odpowiedzi. Zdjołem koło i zmierzyłem u mnie też średnica tarczy to 278 mm ale rzeczywiście katalogi podają dwa rozmiary tarcz na tył. Znalazłem zestaw na alle..... tarcz i klocków firmy TRW w cenie ok 300 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 a jeszcze takie pytanie, z tylu ogolnie w oryginale sa piasto tarcze, jak to przerobic zeby zwykla tarcze dalo rade zamontowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 olokogz w orginale to zawsze jest piasta i tarcza, nie było piasto-tarczy ani piasto-bębna jak n.p. w das auto!!! Zespoliło/zpiekło Ci się po latach- odkręć jarzmo tylko nie na siłę! Wcześniej zlej sróby Sonaxem (ze 3dni po dawce) i zobacz czy idzie jak nie bardzo to nagrzej dobrze palnikiem jarzmo o poleci. Inaczej pirdyknie sróba i problem. Potem pierdzielnij tarcze po przekątnych i zejdzie! Nie wszystkie tarcze mają gwintowe otwory pomocnicze do ściągania :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Albo można kombinacją śruba + 2 nakrętki, tarczę od jarzma odepchnąć i zejdzie wtedy z piasty - o ile tarcza jeszcze do odzysku ma być. Jak nie to dużym młotkiem jest szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinox Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Witajcie co do tarcz jest taki polski producent ''MIKODA'' nie miałem ich tarcz ale napewno zamówie poszukajcie strony w necie konfigurujesz tarcze sam czy chcesz zwykłą malowaną, nacinaną wierconą [prosty konfigurator ] polecam zajrzeć kupić nie musicie porównacie ceny mają tarcze przody, tyły, może komuś się przyda to info. warto do przodu wziąść nacinaną chyba krótsza droga hamowania [nasze bezpieczeństwo] i zamawiając malowaną unikamy rdzewienia pozdrawiam equinox ps. na szybko sprawdzając to cena tarczy tył ok 85 zł każdy dodatek płatny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.