Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 144 Tylne tarcze hamulcowe jakie


kryspin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItam. Jekiej firmy Polecacie tarcze hamulcowe na tył do Primery P11. Rozebrałem tylny układ hamulcowy i okazało się że przez zapieczone prowadniki zacisku klocek hamował tylko po zewnętrznej bieżni tarczy. Wewnętrzna jest mocno skorodowana i ma wżery. Wykonałem też "reanimację tylnego zacisku" dzięki instrukcji z tej strony i wymieniłem tłoczki w zacisku. Po uruchomieniu doszło do bardzo szybkiego zużycia klocka wewnętrznego w związku z czym muszę wymienić tarcze hamulcowe z tyłu. Dodatkowo lewa jest krzywa i słychać ocieranie o klocki szczególnie przy wolnej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie tylne tarcze maja duże znaczenie podczas hamowania całego auta .

 

Co do firmy to tak

 

Nikt złego słowa nie powiedział o Ate ale cena jest tak o 50 % wiesza od rozsądku

 

i przyzwoite są też  TRW dobra cena.jakość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie kup TRW do tego klocki Girling i bedzie git ,te klocki to też jest z koncernu TRW tyl jest 278mm,tak jest u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie kup TRW do tego klocki Girling i bedzie git ,te klocki to też jest z koncernu TRW tyl jest 278mm,tak jest u mnie

Nie pisz tak ,bo naprawdę montowano z tyłu dwa wymiary tarcz po lifcie 258 i 278mm i nie ważne jaki silnik ,a trw to dobre jakościowo produkty .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. Zdjołem koło i zmierzyłem u mnie też średnica tarczy to 278 mm ale rzeczywiście katalogi podają dwa rozmiary tarcz na tył. Znalazłem zestaw na alle..... tarcz i klocków firmy TRW w cenie ok 300 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olokogz w orginale to zawsze jest piasta i tarcza, nie było piasto-tarczy ani piasto-bębna jak n.p. w das auto!!! Zespoliło/zpiekło Ci się po latach- odkręć jarzmo tylko nie na siłę! Wcześniej zlej sróby Sonaxem (ze 3dni po dawce) i zobacz czy idzie jak nie bardzo to nagrzej dobrze palnikiem jarzmo o poleci. Inaczej pirdyknie sróba i problem. Potem pierdzielnij tarcze po przekątnych i zejdzie! Nie wszystkie tarcze mają gwintowe otwory pomocnicze do ściągania :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo można kombinacją śruba + 2 nakrętki, tarczę od jarzma odepchnąć i zejdzie wtedy z piasty - o ile tarcza jeszcze do odzysku ma być. Jak nie to dużym młotkiem jest szybciej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie co do tarcz jest taki polski producent ''MIKODA'' nie miałem ich tarcz ale napewno zamówie poszukajcie strony w necie

konfigurujesz tarcze sam czy chcesz zwykłą malowaną, nacinaną wierconą [prosty konfigurator ]

polecam zajrzeć kupić nie musicie porównacie ceny mają tarcze przody, tyły,

może komuś się przyda to info. warto do przodu wziąść nacinaną chyba krótsza droga hamowania [nasze bezpieczeństwo]

i zamawiając malowaną unikamy rdzewienia

pozdrawiam

equinox

ps. na szybko sprawdzając to cena tarczy tył ok 85 zł każdy dodatek płatny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...