maciekqm Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Witam serdecznie stałem się nie do końca szczęśliwym posiadaczem nissana almery II z motorem 1.8 i na dzień dobry pochłania olej i płyn chłodniczy jak głupi więc remont jest jej potrzebny i tutaj mam pytanie jakie części są mi potrzebne do wykonania tej operacji (remont wykonam sam z kolegą) silnik się nie grzeje wszystko jest oki poza chmurą siwo niebieskiego dymu i zalewaniem świecy na 4 cylindrze. Z góry serdeczne dzięki za rady i ew. dobór części potrzebny do remontu Pozdrawiam Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Komplet uszczelniaczy, pierścieni, UPG, rozrząd prawdopodobnie tez nie nada sie do ponownego założenia, uszczelka pokrywy, świece. Do tego szlif, robocizny nie liczę. Nawet licząc same części nieopłacalne. Edytowane 12 Września 2014 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Poleciała napewno uszczelka pod głowicą i ty jeszcze jeździsz!-O zgrozo! A skoro łyka Ci i olej to powstaje pytanie co jeszcze posypało. I tak może być pęknięta głowica, pęknięty cylinder, pierścień i.t.d. Ja bym osobiście roboty z łańcuszkiem się nie podjoł-powodzenia! Natomiast napewno potrzebny komplet uszczelek do głowicy i uszczelniacze popychaczy i dekla. Tylko dobry jak chcesz pojeździć. Czyli co najmniej Erlinga komp ok.450/600pln. Planowanie głowicy,wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie szczelności, dotarcie zaworów- to ok 280/400pln. O ile gniazda są ok. Jerzeli dużo łyka oleju to teraz problem bo po zmierzeniu kompresji można by stwierdzić czy to kwestia głowicy czy pierścieni na tłokach. A teraz masz podwujną rozsypkę! Więc nie pozostaje nic innego jak wyciągać tłoki i oglządać co jest grane! Komplet pierścieni na 1tłok to 150/200pln, chyba że podróbka/syf/ to taniej ale nie pojeździsz na tym. Z kompletem uszczelek trzeba uwarzać są 2typy, jak trafisz nie ten to jesteś w D... A i sprawdzić czy łańcuszek ma jeszcze miejsce na napinaczu, czy nie jest wyciągnięty! Tak więc koszty niezłe i bez kosztów robocizny! Rozbierz stwierdz czy sie opłaca robić czy nie lepiej wyjdzie przekładka z angola. Powodzenia ;-) Jak co to znam bardzo dobry zaklad od głowic i mech.na wp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekqm Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 czyli kupić silnik i przekładka tak chyba będzie najtaniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 czyli kupić silnik i przekładka tak chyba będzie najtaniej I dobrze myślisz. Tylko abyś trafił silnik w samochodzie, którego można odpalić. Możesz wtedy chociażby zmierzyć np. kompresję. I posłuchać ogólnie jak pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Pewnie tak. Ale jak robisz z kolegą to ja bym zaryzykował z e zdjęciem głowicy i sprawdzeniem liniałem czy jest nie bardzo "rzucona" i zawory mają dobry luz+łańcuszek/napinacz. Kupieniem najtańszej uszczelki pod samą głowice za ok 100pln i załorzył bym i sprawdził kompresje+próba olejowa. I wtedy wyjdzie czy to tylko wina głowicy. Bo olej może brać tylko z powodu uszczelniaczy zaworowych. Zakładając że gładzie cylindra i tłoki wyglądają ok. Wtedy tylko dasz głowice do zrobienia w firmie u znajomego, a reszte uszczelek Ci da do montowania(bedziesz miał taniej jak byś miał sam kupować). Bo z przekładką terz jest ryzyko-wiesz co trafisz? Dobry motor to 1500,przkładka u mech.500. Ile ma on nalatane? Jaką ma pokrywe zaworów goła ulu, czy z przykrywą z tw.sztucznego? I który to rocznik? Edytowane 12 Września 2014 przez NEO NFS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekqm Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) 144 tyś km pokrywa czarna z tworzywa rok 2002 silnik pracuje cichutko brak jakichkolwiek stuków, puków itp. na luzie prawie go nie słychać i równo (po wyczyszczeniu świecy na 4 garze) brak oznak awarii almerka stoi w tesco na fieldorfa a widze że jesteś z otwocka może byś miał chwile i byś był przejazdem wpadniesz zerknąć jak to się prezentuje?? Edytowane 12 Września 2014 przez maciekqm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) No to szkoda ładować sie w przekładke!-jak przebieg ori?(czarna pokr.-no to ok. I z opisu wynika że nie jest jeszcze tak źle-chyba!. Spróbuj zmierzyć kompresje+olejowa. Daj wyniki!!! Lpg masz? Na bagnecie i pod korkiem masła/piany nie masz? Edytowane 12 Września 2014 przez NEO NFS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekqm Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) nic tym podobnych rzeczy nie ma czyli ani piany ani masła gazu nie mam i nie będzie co do kompresji to muszę podjechać i zbadać ale silnik mam moc i ciągnie od dołu tak jak wcześniej pisałem poza dymieniem i ubytkiem chłodziwa i oleju brak oznak że coś jest nie tak almera zapier..... jak szalona jeszcze jedno jak autem jeżdżę codziennie świecy nie zaleje ale postoi weekend to po odpaleniu chodzi na 3 garach Edytowane 12 Września 2014 przez maciekqm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 No to git. :-) W której części wawa mieszkasz? Mam akurat od kolegi miernik ciśnienia. Rób głowice zanaim całkiem nie tryśnie na gorącym do gara bo bedzie po zawodach- Szkoda motoru!!! Bo pewnie już samoczynnie wcieka na4. A koło mnie jest zakład kolegi co robi głowice! Cała okolica mech. robi tylko u niego od bbbb.dawna!, bo to jeszcze zakładał jego ojciec. Ugadasz się to kupi Ci cały komplet i obrobi co trzeba. Tylko zamontujesz. Nie pop...rozrządu! Możesz z resztą sprawdzić sam - Robert Soćko Józefów ul. Cisowa9 tel.22 789 32 87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekqm Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 PRACUJE NA GOCŁAWIU A MIESZKAM NA PRADZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 No to masz blisko,do Józefowa- rzut beretem! ;-) P.s.Co jakiś czas są spoty pod Narodowym. Wszystko w dziale Zloty i spotkania-Grupa Stołeczna. Zapraszam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekqm Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 OK Mam pytanie jeżeli okaże się że kompresja jest ok to warto się w to bawić czy nie i co bym musiał zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Jak będzie ok to napewno warto. Daj na wp nr. tel. to pogadamy o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiderman Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Mam nissana Almera II 2003 1.8 benzyna. Mam problem wycieki oleju i plynu chlodniczego. Ponoc przez uszczelkę po głowicą. Szukam kogos kto to robil i ile go to kosztowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.