siergiej142 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Witam wszystkich, mam pewnien problem z którym nie moge sobie poradzić, problem jest z obrotami silnika- 1.6 na wtrysku. ogólnie obroty jałowe są ok tylko problem pojawia się w tedy gdy hamuje silnikiem i gdy nacisne sprzęgło to gaśnie a jeśli podczas jazdy wrzucę na luz to obroty spadają do 900 i jest git. dzieje się to zarówno na gazie jak i bęzynie lecz na gazie o wiele łagodniej. dodam jeszcze że gdy włączam światła to obroty się delikatnie zwiekszają i czasami przy hamowani biegiem nie zgaśnie. Macie jakieś pomysły? Odrazu mówie że krokowy albo jak kto woli zaworek obrotów jałowych został wyczyszczony, przepływomierz też. Nikt nie ma pomyslu co to może być? Postow z obrotami jest w brud tylko mowia o falowaniu. A u mnie nic nie faluje wszystko ladnie pieknie a przy redukcji biegu zgasnie. O co chodzi? Może mniec wpływ czujnik położenia przepustnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Należy wyczyścić całą przepustnicę, a później wykonać jej adaptację. Było to opisywane na forum, trzeba poszukać. Warto też założyć nową uszczelkę pod przepustnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siergiej142 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Należy wyczyścić całą przepustnicę, a później wykonać jej adaptację. Było to opisywane na forum, trzeba poszukać. Warto też założyć nową uszczelkę pod przepustnicą. wszystko co napisałeś zrobiłem, przepustnice czyściłem dwa razy. uszczelka była w bardzo dobrym stanie więc ją zostawiłem. Może jak następnym razem bedę ściągał przepustnice to jeszcze silikon użyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 jak to się zwało czujnik biegu neutralnego zrób diagnostykę aaa jak zmieniasz biegi to w momęcie wciśnięcia luzu i sprzęgła jak spadają obroty to od razu na 900 czy zatrzymują sie na 1200 ..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siergiej142 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Czujnik biegu neutralnego?? Wiem że jest zawór obrotów jałowych inaczej krokowy a o takim czujniku nic nie słyszałem. A obroty trzymają się jakiś czas tak jak mówisz 1200-1300 a później spadają. Jeszcze dodam że gdy mam na luzie co jakiś czas są zakłucenia w obrotach czyli co jakiś czas tak co 5-10 sekund jakby się delikatnie dusił i spadają obroty do 600 i wracają do 900, i tak co jakiś czas się dzieje. Sprawdzałem czujnik położenia przepustnicy- wszystko ok. Sonda lambda na jałowych pokazuje stała wartość ok 0.74 a gdy się przygazuje zaczyna ładnie chodzić i nie wiem czy jest dobra czy sie zawiesza. Wczoraj brakło mi gazu i musiałem jechać na bęzynie i odkrylem kolejny probem, na mniejszych obrotach 1,5 - 2,5tyś ostro przerywa jakby mu paliwa brakowało a jak wcisnę gaz do dechy to ładnie przyspiesza. Ten sanny daje mi w kość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamkop Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja to samo mam teraz jak są zimne dni, ale tylko na gazie. Na benzynie śmga za***iście. Na gazie potrafi mi się wyłączyć silnik w trakcie wrzucania na luz lub hamowania i to nawet na rozgrzanym silniku, Przed tymi zimnymi dniami leździł normalnie, to jest moje pierwsze auto z lpg. Teraz to tylko benzyna i na dłuższych bardzo trasach zapalam gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siergiej142 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 U mnie to nie ważne czy zimno czy ciepło, tak samo szwankuje a na gazie ogólnie dobrze jeździ (lepiej niż na bęzynie). Ja wcześniej jeśli chodzi o gaz nigdy nie miałem problemów- chodził jak złoto, teraz zresztą też bo u mnie wina nie leży po stronie instalacji gazowej bo problemy mam na bęzynie i na gazie więc najpierw trzeba z bęzyną się uporać a gaz to już pikuś jak to się zwało czujnik biegu neutralnego zrób diagnostykę aaa jak zmieniasz biegi to w momęcie wciśnięcia luzu i sprzęgła jak spadają obroty to od razu na 900 czy zatrzymują sie na 1200 ..? Masz jakiś pomysł co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.