Karolg Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Witam forumowiczow jaka jest szansa samodzielnego wymaiany rozrusznika w nissan primera p112.0TD ,czy lepiej dodac go z tym problemem do mechanika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 jak masz trochę chęci i zdolnośc posługiwania się kluczami to dasz radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolg Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Chęci są a klucz dam rade utrzymać ale czy bez kanału dokonam tego czynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Nie wiem jaki układ jest TD. Ale w moim bez kanału, ew.dobrego najazdu (dość wysokiego) nie dało by rady!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 SR20 wymieniłem pod blokiem na parkingu tylko na lewarku ,ale lekko nie było . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolg Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Nie ciekawa ta perspektywa ale ale jakos od czegos trzeba zacząc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Oby tylko skończyć na tym od czego się zaczeło ;-) Chęci, czas, klucze i do dzieła- tylko aku sobie rozepnij, bo do pokazu sztucznych ogni jeszcze troche czasu zostało ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolg Opublikowano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Dzisiaj dosyc puzno zaczołem ,zlokalizowałem sruby i je poluzowałem ale za nic w swiecie nie mogę go wyczepic .Ciezko go wyciągnąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 A co ty chcesz wyjąć na poluzowanych śrubach, he,he :-D Musisz wykręcić wsio. Bynajmniej w moim są trzy trzymające od obudowy bendixa. Dwie na dole/od spodu/ wkręcane w blok z tym że jedna jest mało widoczna i dostępna(pomiędzy rozrusznikiem a blokiem silnika) i jedna od góry na szpilce z nakrętką(dostęp od góry z komory silnika). Nie wspominając oczywiście o głównym wysokonapięciowym i sterującym od automatu, które trzeba też odkręcić ;-) W zasadzie to powinien się sam wysunąć, ale czas jest nieubłagalny więc mógł się trochę "przyssać" do obudowy więc bez solidnego szarpnięcia w dół nie wyjdzie. Lub ostry/zaostrzony wkrętak i odbić pomiędzy blokiem a korpusem bendixa i po zawodach ;-) jest twój. A jak oczyścisz potem obudowe bloku i korpusu to sam będzie wypadał zanim go na śrubę nie za kontrujesz :-) Przy skręcaniu możesz troche liznąć śruby i powieszchnie smarem miedzianym by na następnym razem było łatwiej ;-) Na prądowe daj miedzianego na grubo-poprawi styczność i zabezpieczy przed erozją-nie zapomnij naciągnąć gumowy kaptur! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.