konserwa Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 To co mogę od siebie dodać to wspomniana prostokątna uszczelka. W n15 po wymianie dużej uszczelki pokrywy zaworów traciłem z jej powodu nawet 1-2l na setkę - oryginalna prostokątna po oderwaniu i powtórnym nałożeniu już nie przylegała jak trzeba. W n16 qg18de widzę że też jest. Trzeba zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić czy jest prostokątna czy też zdeformowana i ściśle nie przylega powodując wycieki oleju bezpośrednio do kanału wydechowego. W n15 oryginał 25zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Tę uszczelkę właśnie miałem na myśli w swoim poscie #14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasztet78 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 A moze na mineralny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 A moze na mineralny ? w życiu! to nie Żuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 A moze na mineralny ? Poszukaj sobie mojego tematu <<Awaria Vacum pompy>>. Tam dawałem przykład fotkami, jak wygląda środek silnika a właściwie vacum, prowadnica, łańcuszek, po syntetyku i po półsyntetyku. To teraz sobie wyobraź jak by wyglądało po mineralnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Tak tak mineralny, najlepiej Lotos 15w40 O tak wygląda po mineralu. A tak czyści Mobil1 5w50 ! 3cie zdjęcie no był jest i będzie debeściak z TBN 11.8 Edytowane 24 Września 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasztet78 Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Znalazłem artykuł że właśnie wadliwe w tych silnikach były pierścienie w tłokach.Sam nie wiem co już z nim mam zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Zrób dokładnie to co radzą koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.