Coobcio Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) No wreszcie misja zakończona, pacjent puki co żyje tylko ma spore kłopoty z trakcją... Single Turbo w moim wydaniu tak się prezentuje: I Przy doładowaniu 0,7 bara takie moce generuje (Porównanie do Serii): Klima jest, wsio działa no i cicho ładnie to pracuje, jedynie świst turbiny słychać i Blow offa jak się ujmuje gaziku: Potestować muszę sprzęt czy te 0,7 bara to nie za dużo, planowałem by było 0,5 no ale samo wiecie pogoń za koniami Edytowane 26 Września 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 To jest ten zestaw na wzor POWERLAB'a?? Jakie koszta orurowania pod turbo jak by ktos chcial u Ciebie zamowic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) piknie jednak turbo, to turbo a nie jakies kompresory , momęt potęga jak nie zakułeś to nie przekraczaj tych 600nm bo bedzie to co u mnie jednak powie że bi turbo jednak ma lepszy przebieg mometu teraz sam widzisz że besensu jest grzebanie w na moje gratki i bezawaryjności Edytowane 26 Września 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) Automatyczną skrzynię biegów mam, najnizej co mogę go shamować to od ok 2000obr.min i nie mogę do deski dawać bo zredukuje... Na drodze czuć że od tych 2000obr.min dobrze już dmucha i świszczy Ciekawe jakby w manuala wpakować mój zestaw i sprawdzić jak wstaje, ja obstawiam że full doładowanie jest od ok. 2700-2800. Zapłon mam mega zjechany w dół kurde bo 622Nm były przy 3500 - czyli zakres obrotów jeszcze nie bezpieczny dla seryjnych korbowodów Porównanie do najmocniejszego zakompressorowanego Nissana jakiego stroiłem i gościłem w swoim warsztacie: Edytowane 26 Września 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 fajnieee ,, teraz tylko odpowiednio mechanicznie wzmocnić silnik i dmuchać mi nm dochodził do 680nm normalnie trzeba dmuchac w ten silnik z 1,5 bara dobrze że teraz będe miał sie na kim wzorować i podpatrywać cobbcio myślałeś może o paliwie e85 ja chyba teraz przez zime przejde na to coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Coobcio a jakie są orientacyjnie koszty części do budowy takiego zestawu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Ok 17-20 tyś trzeba liczyć całą zabawę z turbo żeby to miało ręce i nogi... Ps. z E85 czuję że by było mega oczywiście po zakuciu silnika, na tym paliwie jest super bo nie trzeba odprężać 10:1 to idealny stopień sprężania, ja swój silnik jakbym kół to najchętniej na jakieś 9,5:1 na customowych tłokach coby sprawności za wiele mu nie zabierać. GTR ma fabrycznie 9:1 i żeby miał te 600Nm to trzeba w niego 0.9 bara dmuchać... U mnie na lepiej ustawionym zapłonie bez stuku na 0,7 bara wychodziło 620Nm ale bałem się o korby i cofnąłem zapłon by zdjąć Niutona No dzisiaj próbę na mniejszym booscie zrobiłem - 0,6 bara spadającym na 0,5 dokonałem, auto dobrze dociążone mną i moją kobitą a zwłaszcza sam bagażnik wypchany po brzegi tak więc trakcja była mega - mogłem ruszyć spokojnie z 2000obr.min i tym samym 0,5 sek urwać W poniedziałek auto dostroję na mniejszym booscie na hamowni w ECU-PERFORMANCE bo na naszej nadal nawiew nie działa ;/ I ponowie testy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Do 160 dobry czas ,robi wrażenie:) Ciekaw jestem jak by wyszło porównanie ty+kobieta+wypchany bagaż vs. sam kierowca Edytowane 28 Września 2014 przez daniel.tymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) Dzisiaj się przekonamy Odelżony wóz (bez kobiety i bagaży) i go lepiej dostroję (odcinka +150rpm + dopieszczenie mapy zapłonu) + świece zapłonowe zimniejsze zapodam dwa numery bo puki co na serii latam a seria nie nadaje się nawet do seryjnego silnika do ostrego upalania Liczę skromnie na 0-100 w czasie mniej jak 4,5 sek no i ok 9,5 sek 0-160 ale najbardziej ciekawi mnie czas na 1/4 mili i 0-200km/h Edytowane 29 Września 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur350z Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 a bez turbo jak można podnieść moc i jakim kosztem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Coobcio jakie świece preferujesz do serii i co ile ich wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Do serii to seryjne świece o ciepłocie 5, jak ktoś ostro upala to 6... fabrycznie są platyny więc co 50-60 tyś km się je wymienia więc luz i spokój Hamownia Turbo Infa: Odnonie gdzebania w wolnossaku to tutaj masz opis mojej 350tki i walka w wolnossaku: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84038-coobcia-nissan-350z-torowa-jazda-i-zabawy-w-na-cel-400km/ MISJA WYCISZANIE: Nagranie po wyciszeniu auta: Sound z zewnątrz: Edytowane 2 Października 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Myślałem że z turbo będzie brzmiał coś jak ala GT-R ale dźwięk jest zupełnie inny No Coobcio chyba wszyscy czekają na porównanie z kompresorem 350z oraz 370z turbo:) Ciekawe też jak by było przy całkowicie seryjnym samochodzie i twojej mocno zmodzonej rudej:))))))))))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 GTR ma bi turbo u mnie jest jedno odpowiednio duże 370Z obecnie kuję i będziemy z niej robić ok 650KM 350Z na kompressorze także silnik w przebudowaniu, będzie doprężony no i wchodzą agresywne wałki Nismo Spec1, silnik chcielibyśmy by dodał ok 50KM i przede wsyztkim dał możliwość kręcenia do 7500 a kompressor doładowanie UP i kolejne +50-70KM Tak wiec mój inf najsłabszy i najcięższy w stawce będzie, jedyne co go ratuje to automatyczna skrzynia biegów Nowe nagranie, trochę zimno i mało przyczepnie było ale czasy przyjemne: 0-200km/h w 14,2 sek 0-100km/h w 4,8 sek 100-200km/h w 9,6 sek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 A na jakich gumach teraz jeździsz? Myśle że te z rudej byłyby odpowiednie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Michały rok 2007 245/45R18 na tyle Kurde przód 2008 na bogato: Tak go kupiłem i opon jeszcze nie zmieniałem bo są mięsne... Ale docelowo bym chciał R888 245/40R18 - niższe ciut bo prędkościomierz mi kłamie, przy 200 licznikowych mam 210,8 na GPS... Gumy słabe niestety dlatego poniżej 4 sek do setki na nich nie zejdę Ale na lekko dłubane Evoszczaki 9 to wystarczy: A na M5 trzeba już niestety ciutek podnieść boostu, z obecnych 0,5 narastających do 0,7 na powiedzmy 0,65>0,7 to BMW zostało by daleko ale to daleko w tyle a taki boost seryjny piec powinien jeszcze przyjąć: No i kolejny taki projekcik kończymy: Auto będzie zapierdzielało w Trójmieście ale doładowanie lajtowe 0,6 bara maks. Edytowane 8 Października 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jaka turbinka tam siedzi i ile przy tym 0,6 wypluje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jakas nowa Zetka z turbo? Kiedy robiliscie? Nic się nie chwaliles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Przez ostatnie dwa tygodnie powstawała no i nie zetka a G35C - jak moje ale w manualu Troche udoskonaleń wprowadzonych, jak: Zmiana śrub w korbowodach: Przy okazji przegląd panewek: Zmiana wałków z Moich Stage 1 na seryjne + mod rozrządu pod turbo: Większa miska olejowa: A tak to standardzik Single Turbo by Coobcio Garage: Turbina to sprawdzony Chińczyk na niezawodnych ślizgowych łożyskach 360* + opcjonalnie zmodowana przez nasz strona zimna tzn. większe koło kompresji CNC + modyfikacja muszli Wydajność ok. 650KM: Czekam jeszcze na podstawki pod MAF-a wycinają się wodą potem trzeba ją wspawać, zamontować przepływkę i stroić Na 0,6bara obstawiam okolicę 440-450KM no i więcej w seryjny silnik nie ma co Musi to bezwaryjnie latać do przyszłego sezonu po czym kujemy i dopiepszamy boostu A z ciekawostek jest seryjne sprzegło tzn. jego zamiennik firmy EXEDY no i zapodany dłuższy dyfer plus Poliuretan do niego coby trakcja była lepsza. O 16:00 będę wiedział co z tymi podstawkami pod mafa ale coś czuję że strojenie po Weekendzie dopiero - puki co na seryjnym końcowym tłumiku a potem wchodzi 3" tak jak reszta wydechu która jest już zrobiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 A na czym polega mod rozrzadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Mod rozrządu polega na tym że przerabiam fabryczne zębatki i przestawiam wałki wydechowe... A co do redukcji momentu obrotowego w seryjnym silniku z dołożonym turbo to fajny mod jaki odkryłem to swap dolnej połówki ssaka z 300konnego REV UP-a ubija niemal 40Nm w zakresie od 2500 do 5000obr.min a przy odcince dodaje prawie 20KM: Na fabrycznym końcowym tłumiku przy doładowaniu 0,5 bara pojawiły się następujące cyferki i tak się one mają do lekko dłubanego wolnossaka (dolot CAI, Decaty, Spacer czyli taki standard na +10-12KM): Ps. No ale dzisiaj wleciał 3 calowy przelotowy wydziorek: Jak się wyśpię i wstanę jakoś sensownie to w godzinach obiadowych wjadę maszyną na rolki i dokonam finalnego strojenia na niezmienionym doładowaniu 0,5bara - ciekawe ile uda się ugrać powera ?? Ps. Tak to w tej chwili Gada: Edytowane 11 Grudnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 coobcio jak zwykle genialny projekt ps filmiki masz zajjj fajne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jarku masz tutaj wykres przedstawiający co daje zmiana kolektora ssącego na rev-upowy (taki limiter momentu obrotowego na dole - dla poprawy trakcji i ograniczenia momentu z dołu dla seryjnego silnika to idealna sprawa): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Czemu ten kolektor ssacy z revupa jest taki slaby? Wychodzi na to ze demualy lepszy ssak niz revup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) No beznadziejny jest kolektor ssący z REV UP-a Poprawia zakres od 5700obr.min w górę ale poniżej wszsytko piepszy. On jest dobry jak się buduje silniki do sportu i kręci je do 8000 W Turbo fajna sprawa by ograniczyć moment z dołu by seryjnej korby nie zgięło, przy okazji wyprostowuje moment na wysokich RPM... Ps. Już się rozbudziłem czas coś wszamać i dokonać finalnego strojenia No i po finalnym strojeniu na zmienionym końcowym tłumiku Pół bara i 450KM mamy: Jestem w ciężkim szoku, jakby dmuchnąć tyle ile ja dmucham w swojego czyli 0,7bara to spokojnie 500KM by było Edytowane 12 Grudnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.