Łukasz83 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 No no Coobcio jesteś wielki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Zmiana wydechu i dostrojenie tyle poprawiło: + 45KM - zmniejszenie turbodziury - wyraźnie odczuwalne zwiększenie ciągu na podciśnieniach, na wykresie widać jak od 1200obr.min moment już jest wiekszy Edytowane 12 Grudnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Ale pewnie drze pape niemilosiernie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) W stosunku do samego seryjnego końcowego tłumika jest nie wiele głośniej W sumie na zewnątrz bardziej słychać pojedyńczą dużą turbinę jak sam wydech: No i kolejne nowości Na wykończeniu projekt 350Z z silnickziem DE o bazowej mocy 280KM Zetka Tomka, bardzo zadbana, na dzień dobry miała kolektory wydechowe z 370Z, pod nie wystrugałem instalacje Single Turbo, innowacja to 3" downpipe, do tej pory w moich zestawach był 70mm ale by go zamontować nie trzeba było opuszczać silnika No konkrety, przy doładowaniu 0,5 bara wyszło 468KM - tyle co na poprzednim moim setupie ale przy doładowaniu 0,7, no masakra Ciekawe czy taka moc to nie za dużo dla seryjnego piecyka ?? Docelowo i tak zapodać ssaka z REV Upa chce by zciąć Nm i wyprostować zakres od 6500 do 7000obr.min, przy 0,5 bara pewno ze 480KM pęknie No i chyba pomyśleć trzeba o zbiciu doładowania do 0,4 bara... Edytowane 12 Grudnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Zetka Tomka Od wakachi jest juz rogala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) W piątek przyszła mi już paczka z kolektorem ssącym od REV UP-a na urlopie jestem ale tak cholernie ciekaw jestem czy dojdzie te 20KM czy nie Na pewno niuta trzeba zciąć, mogłem to zrobić zapłonem ale wolał bym mechanicznie, bo jak się budzi te 620Nm to zaczyna mielić nawet na 3cim biegu na obecnych zimówkach 350Z Single Turbo READY: Kolejna porcja nowinek, mianowicie tak się sprawdza kolektor ssący z REV-UPa przy doładowaniu - pięknie zdejmuje momentu z dołu dzięki czemu nie ma tego piku no i górą dokłąda 45KM przy 6500obr.min: No i mały bonusik filmik z pierwszej jazdy i storjeniu na rolkach: Edytowane 29 Marca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ładnie gaduli na wolnych no i ten zbiornik wyrównawczy mówiłem ze proste rozwiązania se za***iste tylko miała byc butelka od ludwika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 150KM strat na napędzie ?? nie za dużo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 6-bieg v-max 307km/h takie wyszły straty nic nie poradzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.