Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobcia INFINITI G35C (Nissan SKYLINE GT350) - soft Turbo 473KM @ 0,7bara silnik 100% seria


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Automaty u nas sa za***iste. Gdybym nie chcial latac bokiem to bym nawet nie myslal o zmianie na manual. Ale do at koniecznie trzeba dołożyć lopatki i na torze dymamy wszystkie manualne z'tki

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mój INF zmierzone 12,66 przy 189km/h ma więc i tak grzebane EVO bym opędzlował, jak jeszcze lepsze laczki zapodam to jakieś 0,3 do urwania :D


No zimno się zrobiło i trakcja rzeczywiście się pogorszyła... 0-170km/h w ok. 12 sek wychodzi przy spokojnym ruszeniu z miejsca w dwie osoby na pokładzie:


10927173_776837625739198_398871969875350

Aj brakuje już mi trochę eksperymentowania nad moim wozem... Mocy brakuje ale to nie ustająca choroba - ciągle będzie brakować :D

 

Tak żeby seryjny silnik żeby jeszcze sobie trochę pożył, chciałbym sprawdzić co dała by zmiana kolektorów wydechowych z seryjnych na tuningowe np. Stilleny które doskonale sprawują się w wolnossakach gdzie dają pewne 7KM i 10Nm, ciekawe jakby sprawa się miała w Turbo ??

Co z lagiem i ile powera by doszło   :P ??

 

Seryjne kolektory to jeśli chodzi o przepływ to porażka wyjście bowiem mają zaledwie 42mm... Stilleny już 46mm...

 

Podniósł bym boost z samego dołu o 0,1 bara ale boję się że wykorbienie szlak by trafił no a tak brakuje ciosu na tym 3cim bieg w zwyż :D

A za wcześnie na kucie, czuję że seria Piec 500KM przyjmie :)


Łukasza Ziom strzelił mi prze piękną fotkę, strzelił ją akurat jak INF przykucną przy przyspieszeniu - kurde dobry sprzęt musiał mieć że ostre wyszło :P

10847549_412694688881567_529136191282783


No dobre i złe wieści :D
 
Pogiąłem parę korbowodów na szczęście blok nie naruszony :D
Wreszcie można będzie kłuć - bo tak to chyba nigdy by to nie nastąpiło :P
 
Zgięcie korby nastąpiło przy doładowaniu 0,8 bara i obrotach w przedziale 6500-7200.
Jakbym wcześniej tyle dmuchnął oj to by się skończyło podziurawieniem bloku :D
Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 0.8 nie mierzyłem obstawiam że ok 490KM...

Najbezpieczniej to właśnie tak 0,6 bara robić na seryjny silnik a jeszcze lepiej 0,5 bara i to takie 580Nm i 450KM na optymalnym strojeniu wychodzi.

 

Na 0,7 bara latając poł roku i nic a 0,8 bara to 5-6 wyścigów takich pod 280km/h i papa :P

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Rev Up takie same ma korby, natomiast ma lżejsze swożnie co nie wpływa na ich wytrzymałość.

Doładowanie było na wyskoich obrotach a nie z samego dołu, dlatego nic sie nie stało :)


Dano nic nie opisywałem bo kompletnie nie miałem na mojego Infusia czasu...

No ale powoli do przodu, właśnie wyważa się wał pod poniższy setup:

11134014_822393297850297_588680966946633


Powolutku w wolnej chwili ale wszystko wędruje na swoje miejsce :D
10845689_850932418329718_753949386219573
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ograniczony skrzynią biegów jestem i tak ją wzmocnię ale raczej znacząco 500KM nie przekroczę, myślę maks z 520-530KM i pod 600Nm.

Chciałbym żeby mi to niskie 12 na ćwiartkę robiło a do setki takie 4,1-4,2 sek to już by było ciekawie :)

Czyli osiągi mniej więcej 700Konnego GTR-a który rusza bez procedury startowej :P


11165104_852447214844905_280160834194081

 

W poniedziałek planowane uruchomienie nowego zakutego piecyka :)


Dotarłem polatałem no i kurcze przyznać muszę że po zakuciu/ odpreżeniu słabsze się auto zrobiło.
Z miejsca jest mu ciężej zrywnie ruszyć, nie robi tego tak energicznie, fakt że nic nie dostrajałem a pewno dołożenie nieco zapłonu tu pomoże - oby :D
 
W wolnej chwili jakąś fotorelacje z prac zapodam :D
 
A puki co Turbo Infuś ma się dobrze a moja Misia zadowolona :)
11212164_857364867686473_613047571161014
Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Inf - petarda!

 

Właśnie kuźwa dramat 390KM ma...

Gdzieś mu uciekło 80 po tym zakuciu, fakt że turbina mniej coś dmucha na wysokich obrotach ciekawe czy odprężenie mogło aż tak wpłynąć ??

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odprężenie może wpłynąć na moc i momęt     ale nie na ciśnienie doładowania 

szukaj dziury w dolocie lub złące silikonowej

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Teraz mam 0.5 spadajace na 0.37... musi być dziura albo złącze w wydechu się rozwinęło do środka. Kurde czasu nie ma sprawdzić tego. Milion samochodow naprzyjmowane aj szewc bez butów...

Oj cyrki miałem w miejdzy czasie, kolega prawie 700 konną zetką ciągnął mnie aż z Olsztyna po awarii układu paliwowego...

okazało się że antynapad się rozleciał i nie było zasilania na pompie paliwa, no ale już ogarnięte znowu śmigam INF-em, niebawem mocy mu dowale bo zamula:

No i z powrotem + 100KM dzięki prostemu testowi - odciąłem wydech zaraz za złączem elastycznym, myślałem że to ono dało d*py ale jednak któryś z tłumików się zesrał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...