Bydle Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 spodziewlem sie wiecej po tym evo przy takiej mocy i niucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Czas na 1/4 mili miało 12.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Powiem Ci Dawid, że ładnie się odpycha ta Twoja Nysa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Nie no może przesadziłem bo później mu troche osłabło ale w tamtym momęcie ze 350 było;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 było go trzeba potrzymać na tej procedurze z 30s i na starcie by został Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Automaty u nas sa za***iste. Gdybym nie chcial latac bokiem to bym nawet nie myslal o zmianie na manual. Ale do at koniecznie trzeba dołożyć lopatki i na torze dymamy wszystkie manualne z'tki Edytowane 9 Listopada 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Mój INF zmierzone 12,66 przy 189km/h ma więc i tak grzebane EVO bym opędzlował, jak jeszcze lepsze laczki zapodam to jakieś 0,3 do urwania No zimno się zrobiło i trakcja rzeczywiście się pogorszyła... 0-170km/h w ok. 12 sek wychodzi przy spokojnym ruszeniu z miejsca w dwie osoby na pokładzie: Aj brakuje już mi trochę eksperymentowania nad moim wozem... Mocy brakuje ale to nie ustająca choroba - ciągle będzie brakować Tak żeby seryjny silnik żeby jeszcze sobie trochę pożył, chciałbym sprawdzić co dała by zmiana kolektorów wydechowych z seryjnych na tuningowe np. Stilleny które doskonale sprawują się w wolnossakach gdzie dają pewne 7KM i 10Nm, ciekawe jakby sprawa się miała w Turbo ?? Co z lagiem i ile powera by doszło ?? Seryjne kolektory to jeśli chodzi o przepływ to porażka wyjście bowiem mają zaledwie 42mm... Stilleny już 46mm... Podniósł bym boost z samego dołu o 0,1 bara ale boję się że wykorbienie szlak by trafił no a tak brakuje ciosu na tym 3cim bieg w zwyż A za wcześnie na kucie, czuję że seria Piec 500KM przyjmie Łukasza Ziom strzelił mi prze piękną fotkę, strzelił ją akurat jak INF przykucną przy przyspieszeniu - kurde dobry sprzęt musiał mieć że ostre wyszło No dobre i złe wieści Pogiąłem parę korbowodów na szczęście blok nie naruszony Wreszcie można będzie kłuć - bo tak to chyba nigdy by to nie nastąpiło Zgięcie korby nastąpiło przy doładowaniu 0,8 bara i obrotach w przedziale 6500-7200. Jakbym wcześniej tyle dmuchnął oj to by się skończyło podziurawieniem bloku Edytowane 8 Lutego 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 To tak 0.6 mozna spokojnie podawac jak dopiero przy 0.8 h*j je strzelil. A ile bylo mocy przy tym 0.8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Oj zmartwiła mnie troszke ta informacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Przy 0.8 nie mierzyłem obstawiam że ok 490KM... Najbezpieczniej to właśnie tak 0,6 bara robić na seryjny silnik a jeszcze lepiej 0,5 bara i to takie 580Nm i 450KM na optymalnym strojeniu wychodzi. Na 0,7 bara latając poł roku i nic a 0,8 bara to 5-6 wyścigów takich pod 280km/h i papa Edytowane 8 Lutego 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Czy korby rev up nie są mocniejsze? Jaki objaw był ze nie zdążyły pęknąć tyko się pogięły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Rev Up takie same ma korby, natomiast ma lżejsze swożnie co nie wpływa na ich wytrzymałość. Doładowanie było na wyskoich obrotach a nie z samego dołu, dlatego nic sie nie stało Dano nic nie opisywałem bo kompletnie nie miałem na mojego Infusia czasu... No ale powoli do przodu, właśnie wyważa się wał pod poniższy setup: Powolutku w wolnej chwili ale wszystko wędruje na swoje miejsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Kuba ile bedziesz dmuchal na tym setupie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) Ograniczony skrzynią biegów jestem i tak ją wzmocnię ale raczej znacząco 500KM nie przekroczę, myślę maks z 520-530KM i pod 600Nm. Chciałbym żeby mi to niskie 12 na ćwiartkę robiło a do setki takie 4,1-4,2 sek to już by było ciekawie Czyli osiągi mniej więcej 700Konnego GTR-a który rusza bez procedury startowej W poniedziałek planowane uruchomienie nowego zakutego piecyka Dotarłem polatałem no i kurcze przyznać muszę że po zakuciu/ odpreżeniu słabsze się auto zrobiło. Z miejsca jest mu ciężej zrywnie ruszyć, nie robi tego tak energicznie, fakt że nic nie dostrajałem a pewno dołożenie nieco zapłonu tu pomoże - oby W wolnej chwili jakąś fotorelacje z prac zapodam A puki co Turbo Infuś ma się dobrze a moja Misia zadowolona Edytowane 21 Maja 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) Inf - petarda! Edytowane 31 Maja 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Inf - petarda! Właśnie kuźwa dramat 390KM ma... Gdzieś mu uciekło 80 po tym zakuciu, fakt że turbina mniej coś dmucha na wysokich obrotach ciekawe czy odprężenie mogło aż tak wpłynąć ?? Edytowane 1 Czerwca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 W jakimś stopniu napewno odjelo ale zeby az 80? A ile teraz dmucha turbina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) odprężenie może wpłynąć na moc i momęt ale nie na ciśnienie doładowania szukaj dziury w dolocie lub złące silikonowej Edytowane 1 Czerwca 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Recool Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 KOGO TA CZARNA Zetka na zdjęciu ? Poślijcie mi na PW i stawiam PIWO dosłownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Teraz mam 0.5 spadajace na 0.37... musi być dziura albo złącze w wydechu się rozwinęło do środka. Kurde czasu nie ma sprawdzić tego. Milion samochodow naprzyjmowane aj szewc bez butów... Oj cyrki miałem w miejdzy czasie, kolega prawie 700 konną zetką ciągnął mnie aż z Olsztyna po awarii układu paliwowego... okazało się że antynapad się rozleciał i nie było zasilania na pompie paliwa, no ale już ogarnięte znowu śmigam INF-em, niebawem mocy mu dowale bo zamula: No i z powrotem + 100KM dzięki prostemu testowi - odciąłem wydech zaraz za złączem elastycznym, myślałem że to ono dało d*py ale jednak któryś z tłumików się zesrał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.