Marek1007 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Witam mam taki problem jestem od niedawna posiadaczem primery p12 i chciałem wymienić filtr kabinowy,ale do tematu aby się tam dostać trzeba zdjąć plastikowy panel po stronie prawej nogi pasażera i pod tym panelem są 3 kostki elektryczne 2 duże i jedna mała z trzem kabelkami (była rozpięta) kiedy ją połączyłem włączyły się światła awaryjne, o co chodzi ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Do wymiany filtra kabinowego nie ściąga się tego panela. Wystarczy odkręcić schowek. A wtyczki zostaw w spokoju bo nabełtasz w elektryce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1007 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Witam mam taki problem jestem od niedawna posiadaczem primery p12 i chciałem wymienić filtr kabinowy,ale do tematu aby się tam dostać trzeba zdjąć plastikowy panel po stronie prawej nogi pasażera i pod tym panelem są 3 kostki elektryczne 2 duże i jedna mała z trzem kabelkami (była rozpięta) kiedy ją połączyłem włączyły się światła awaryjne, o co chodzi ????? OK.no i właśnie dlatego mnie irytuje ta rozpięta wtyczka dlaczego po złączeniu jej zaczynają działać awaryjne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak_86 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Ostatnio wymieniałem i zajęło mi to 3 minuty. 1. Wyciągnij wszystko ze schowka i go zamykasz. 2. Na dole schowka są 2 plastikowe zawiasy, które wyciąga się (pociągnąć trzeba w środkową stronę schowka przytrzymując całość)3. Otwierasz schowek klamką i cały opada parę centymetrów i zatrzymuje się na ogranicznikach.4. Złap lewą ściankę schowka i pociągnij w prawo - schowek wypada z ogranicznika i odsłania szufladkę z filtrem. (Będzie trzymał się tylko na siłowniku.) Łatwiejszej metody na wymianę filtra kabinowego nie znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 OK.no i właśnie dlatego mnie irytuje ta rozpięta wtyczka dlaczego po złączeniu jej zaczynają działać awaryjne ? Bo to jest awaryjne załączanie awaryjnych... Nie no - żartuję. Nie mam pojęcia. Czasem są układane częściowo instalacje pod wersję z kierownicą po prawej stronie, jakieś obwody są dublowane itd. Było rozpięte. Zostaw rozpięte. Skoro wszystko w aucie działa jak należy, po co kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.