Browning Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Po 70km od skasowania błędu znowu zaczęło mrugać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Skoro są to zostaną. Nie lubię jak coś jest nie tak... Będę kombinował... Dam znać co było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Sterownik mogę kupić z jakikolwiek numerem byleby na dwie poduszki i odpowiadającymi wtyczkami? (tak zrozumiałem z wcześniejszych wiadomości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zamówiłem taśmę poduszki... Od czegoś trzeba zacząć... Metodą prób i błędów będę wymieniał... Koszty poniesione póki co: 1) Podpinanie pod urządzenia diagnostyczne- 250zł 2) Taśma poduszki- 50zł, jutro dojdzie, jutro wymiana... Zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) '''Byłem podpinany jeszcze pod 3 profesjonalne komputery i żaden nie połączył się z poduszką..... Za takie wpinki sie nie płaci! Edytowane 14 Stycznia 2015 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Się nudzicie ... diagnostyka tego przypadku to klikanascie minut Odłącz poduszkę i wstawić w obwód wyzwalacza symulator Edytowane 14 Stycznia 2015 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tak z ciekawości - w coś Ty strzelił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Z drugiej strony, może lepiej nie pisać w temacie, jeszcze użytkownik sam odpali poduchę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zaczynam się już mocno denerwować, ale zawzięty jestem... Taśma podmieniona... Po podmienieniu błędu skasować nie mogę, ale kontrolka przechodzi w dziwny tryb: pierwsze mrugnięcie jest dłuuugie, później dwa szybkie, znowu dłuuugie, dwa szybkie... Jakaś podpowiedź? Wyrzuca mi jakiś kod poduszki? Wnioskuję że 12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ To "rozpoczęcie sekwencji" ... spróbuj skasować według opisu z tego linku . edit kurde z ABS pomyliłem Edytowane 15 Stycznia 2015 przez powalla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Kod 12 to dokładnie kod poduszki kierowcy ,czy wszystko dobrze zaskoczyło i mam nadzieje ze robisz to na odłączonym aku?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zacytuję: instrukcja do OBD2 w TD (gniazdo trapezowe)(kody błędów błyskowe takie same jak dla OBD 1 )1 wkładam zworkę ( pin 1 i 8 [ krańcowe w szerszej części gniazda)2 włączam zapłon3 sczytuję błędy ( check miga błędy )4 wyjmuję zworkę ( check pali stałym światłem )5 czekam min 5 sek ( następuje wykasowanie błędów )6 wkładam zworkę ( miga kod 55 - brak błędów )7 wyjmuję zworkę ( światło stałe check )8 Uruchamiam silnik i wszystko jest OK ( check gaśnie )W tym zwieramy te piny(zaznaczone na czerwono) :Kody i instrukcja do ABS-uOkiełznał i przetłumaczył: GawaKoledzy kombinując wczoraj w internecie przy pomocy "translatora google" tak w przybliżeniu przetłumaczyłem post z pierwszej strony z samodiagnostyką ABS-u myśle że sie przyda. Próbowałem z kodami do silnika ale wiekszy problem z językiem technicznym... może kiedyś się uda.UWAGA: Nie należy obniżyć pedału hamulca podczas samokontroli- Rozruch silnika.- Napęd pojazdu powyżej 20 mph (30 kilometrów na godzinę) przez okres dłuższy niż 1 minuta- Wyłączenie zapłonu.- Bridge przyłączu danych (DLC) terminal 4 (pin nr 4 w gnieździe diagnostycznym polaczyc z masa)- Przełącznik zapłonu.- Count warning miga lampka. Porównaj z tabeli kodów błędu.- Miga Long wskazuje "dziesiątki" z kodów błędu.- Krótkie miga wskazanie "jednostek" kodów błędu.- Na przykład: 1 długi błysk po 2 krótkich błysków oznacza kod problemy 12.- Wyłączenie zapłonu. Wady Rectify w razie potrzeby.Kody błędów12 - Rozpoczęcie sekwencji18 - pierścień czujnika prędkości koła21 - czujnik prędkości koła przednie RH - obwód otwarty22 - czujnik prędkości koła przednie RH - zwarcie25 - czujnik prędkości koła przednie LH - obwód otwarty26 - czujnik prędkości koła przednie LH - zwarcie31 - czujnik prędkości koła, tylne RH - obwód otwarty32 - czujnik prędkości koła, tylne RH - zwarcie35 - czujnik prędkości koła, tylne LH - obwód otwarty36 - czujnik prędkości koła, tylne LH - zwarcie41 - Solenoid valve, RH front outlet42 - Elektrozawór, RH przed wlotem45 - Solenoid valve, LH front outlet46 - Elektrozawór, LH przed wlotem51 - Elektrozawór, RH tyłu gniazda52 - Elektrozawór, RH tylnego wlotu55 - Elektrozawór, LH tyłu gniazda56 - Elektrozawór, LH tylnego wlotu57 - napięcie zasilania, niskiego61 - pompa hydrauliczna / relay63 - przekaźnik systemu71 - jednostka sterująca (ECU)Kasowanie błędów- Przełącznik zapłonu.- Usunięcie mostkowe od ziemi. Lampka ostrzegawcza pozostaje.- Mostkowe Earth dla więcej niż 1 sekunda 3 razy w ciągu 12 sekund.- Mostkowe Odłącz przyłączu danych (DLC)- Wyłączenie zapłonu.- Odpowiedni sprzęt diagnostyczny może być również używany do usuwania kodów problemów. Może ktoś wytłumaczyć mi to co na czerwono? Robię na odłączonym aku. Czyli poducha do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 To ABS ... wprowadziłem Cię w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Racja... Chyba zmęczony już dzisiaj jestem... Fikolek2, pewny jesteś że to poducha kierowcy? Są gdzieś w necie kody usterek airbagu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Masz tu link może innym sie też przyda http://codes.rennacs.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Za każdym razem rozłączony aku był.... A teraz ciekawostka, wrzuciłem z powrotem starą taśmę i błąd kasuje bez problemu... (pewnie do czasu) Jeżeli ktoś potwierdzi mi że ten kod 12 który mruga mi na nowej taśmie to poduszka kierowcy to zainwestuję chyba: http://allegro.pl/poduszka-kierowcy-primera-p-12-i4915561102.htmlniby primera, a wygląda tak samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Świetna sprawa podpiąć to by pasowało , panowie moderatorzy wychodzi bład poduszki kierowcy ale myślę ze wkładał pod podpiętym aku jak go rozłączy na noc powinien po ponownym podpięciu zaskoczyć Zacytować siebie? Pilnowałem żeby nic nie zrobić przy podpiętym aku Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Browning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) No ok, opisane jest wszystko oprócz kodów... Lub ja nie widzę... Potwierdza ktoś ten kod 12 jako poduchę kierowcy? Dzięki Dario88 http://allegro.pl/poduszka-kierowcy-primera-p-12-i4915561102.htmlpodpasuje? Za poduszki do Terrano chcą majątek, poduchy Primery wyglądają podobnie i są za śmieszne pieniądze... Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Browning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Tu wpisz kod http://codes.rennacs.com/FaultCodes.php?erasepagecount=1&erasepage0=plugins/NissanSRS/NISSAN-SRS-15-ERASE.php&reference=NISSAN-SRS-21-OTHERS Edytowane 15 Stycznia 2015 przez fikolek2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Podrzućcie czy brał już ktoś poduchę z Primery i będę Wam marudził dalej po przyjściu poduszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Trudno powiedzieć czy spasuje ta poducha ,może wyglądać identycznie a sprawić psikusa rozmiarowego, no ale ktoś musi być pierwszy w kwestii poduszki i padło na ciebie chyba że ktoś ten temat przerabiał i sie odezwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Wygląda od przodu i od tyłu tak samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Średnica kierownicy w TII i P12 jest taka sama, zaryzykuję i dam znać... Ktoś musi mieć pod górkę żeby inni później mieli łatwiej... http://allegro.pl/primera-p12-przelacznik-zespolony-kierunkowskazow-i4931666874.htmlmyślę że kierownica, taśma, przełączniki będą takie same... Tylko że tańsze... Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Browning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Kolejna ciekawostka... Na starej taśmie też zaczął mrugać kod 12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) No więc tak... Mam w tej chwili dwie poduszki i dwa sensory z pasującymi numerami do testów... No i taśma... Jak nie podmienię to i tak cały czas wyrzuca mi kod 12... Dario, rozwiń tą samodiagnozę... Najlepiej łopatologicznie żebym wiedział co i gdzie wpiąć... Gdzie idą te żółte przewody co są przy jednej z dwóch kostek wpinanych w taśmę w kierownicy? Edytowane 28 Stycznia 2015 przez Browning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.