Browning Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Za każdym razem, po każdej podmianie podłączałem aku i robiłem samodiagnozę... Tylko że... ,,Cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciągiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa...'' U mnie po zrobieniu wg instrukcji zapala się AIR, po 7sek gaśnie i szybko mruga, na pewno nie jest to w zwolnionym tempie jak w instrukcji wyżej... Wcześniej robiąc tak samo jak teraz udawało mi się wykasować błąd.... Rozumiem że ten rezystor 100kΩ podpiąć w miejsce poduszki kierowcy? Edytowane 28 Stycznia 2015 przez Browning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Odwiedziłem przed chwilą firmę zakładającą LPG w której kiedyś serwisowałem swoje samochody... Udało się im podłączyć pod AIRBAG u mnie w samochodzie... Wynik: poduszka powietrzna kierowcy. Kasowanie błędu nic nie dało. Mocno w poduszkę wątpię bo mam teraz łącznie 3 i na wszystkich to samo. Taśmę podmieniałem i efekt taki sam. Obstawiam przetartą wiązkę pomiędzy sensorem a poduszką... Opornika dzisiaj nie dorwałem, może jutro się uda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Jutro rano jade na sprawdzenie tasmy i wiązki... Dam znac No więc... Poduszka sprawna, taśma sprawna, sensor ok, przejścia na przewodach są, ale... Rezystancja powinna wynosić 2,4-2,6 ohma. Na przewodzie do poduszki pasażera taka rzeczywiście jest, a na przewodzie do poduszki kierowcy 0,8-1... Sprawdzane od samego sensora do wtyczki do taśmy i do samej poduszki. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez Browning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Raczej zwarcie a nie słabe łączenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zwarcie? Pewny jestes? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Jeśli rezystancja się zmniejsza to zwarcie, w razie słabego połączenia będzie szła w górę. Rezystancja mniejsza niż 1 Ohm (piszesz 0,8-1) to może być już praktycznie rezystancja samych przewodów. Warto zerknąć, co wskaże miernik przy zetknięciu jego zacisków. Chyba że mówisz o kiloOhmach... i to "k" Ci umknęło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Co Ty piszesz. Zwarcie to 0,00 na omomierzu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Zwarcie to skala na maksa , zaśniedziałe połączenie małe wartości pokaże , przerwany obwód będzie na zero Nie chcę się spierać, ale dla mnie przerwa to skala na max (a raczej odczyt oporności poza skalą - wskazanie dąży do nieskończoności na miernikach analogowych) natomiast zwarcie wskazuje zero - odwrotnie niż napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Fajne Panowie piszecie o tym samym, tylko każdy na swój sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Może i o tym samym, ale w świetle przedstawionych danych: Rezystancja powinna wynosić 2,4-2,6 ohma. Na przewodzie do poduszki pasażera taka rzeczywiście jest, a na przewodzie do poduszki kierowcy 0,8-1... stwierdzić należy, że zmniejszenie oporności na przewodzie do puszki kierowcy jednoznacznie prowadzi do stwierdzenia zwarcia a nie słabego połączenia. Przy słabym połączeniu rezystancja byłaby większa niż na przewodzie poduszki pasażera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Oj, nie tylko spec od elektryki ... ale też od VG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Widzę że małą burzę rozpętałem... W środę będzie zrobione, dam znać dokładnie co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.