Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] Przełącznik otwierania klapy bagażnika


rafi201
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Część jak na fotkach.

Czy można to kupić i jak namierzyć?

Podczas wpinania kostki jednorazowo działa (otwiera klape), później brak reakcji na przyciskanie.

Brak połączenia w kostce raczej odpada.

post-82666-0-38282500-1412449165_thumb.jpg

post-82666-0-20679000-1412449176_thumb.jpg


Witam.

Część jak na fotkach.

Czy można to kupić i jak namierzyć?

Podczas wpinania kostki jednorazowo działa (otwiera klape), później brak reakcji na przyciskanie.

Brak połączenia w kostce raczej odpada.

attachicon.gifDSC_9372.JPG

attachicon.gifDSC_9373.JPG

O.K. na razie nieaktualne.

Przełącznik sprawdzony miernikiem okazał sie sprawny.

Co ciekawsze, po sprawdzeniu wpiąłem go i zaczął poprawnie działać.


Raz działa raz nie działa.

Czy przyczyna może leżeć tylko w zamku lub przycisku (ewentualnie połączeniach)?

Czy może to być jeszcze coś?

Nikt z Was nie miał z tym problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz otwieranie z kabiny? Bo ja mam w Primerze oprócz otwierania tym stykiem na klapie jeszcze otwieranie z przycisku wewnątrz. Sprawdź otwieranie przyciskiem wewnątrz auta jeśli takowy posiadasz. Otwieraj tylko nim przez tydzień na przykład, nie używając mikrostyku w klapie w ogóle. Będziesz miał odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwierania bagaznika z wnętrza kabiny nie mam.

Wymiana zamka nic nie dała.

Cały układ czasem działa czasem nie...

Przycisk testowany na łączenie i rozłączanie obwodu działa. Wg mnie jeżeli otwiera przy wpinaniu kostki przycisku, to powinno być w nim stałe połączenie obwodu,
a raczej tak nie jest. Czy jest jeszcze jakiś element tego systemu, który może być uszkodzony?

Może coś w przewodach nie łączy (ta klapa była kiedyś wymieniana)?

Co do rozebrania przycisku - da się, wygląda jak zalany na stałe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze mi przychodzi do głowy taka sprawa. U mnie jak jest silnik wyłączony, to można otworzyć klapę stykiem na klapie. Ale jak silnik pracuje, to bagażnik otworzę tylko i wyłącznie przyciskiem na konsoli wewnątrz auta.

 

Przypadkiem Twój przycisk nie odmawia posłuszeństwa na załączonym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, na wyłączonym.

 

Jeszcze może sprecyzuje objawy:

1. Kiedy przycisk nie działa, wówczas wypinam jego kostkę, a podczas jej ponownego wpinania zamek sie otwiera.

2. Kiedy przycisk działa rozłączanie i łączenie kostki nie wywołuje żadnej reakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ją to był zrobił mały test (szybki przełącznik )na twoim miejscu wzioł dwa przewody podłączył je do kostki(każdy od dzielnie) a koncowkami kabli bym po prostu dotykał i zobaczył czy będzie się otwierać za każdym razem jak zamknie się klape jeśli tak to przełączynik do wymiany lub naprawy a jak nie to trzeba szukać gdzie indziej pozdrawiam

Edytowane przez damianmylife
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary,temat rzeka TTTM ,wielokrotnie opisywany.Masz walnięty switch .Ja też to przechodziłem .Można to kupić(ja kupiłem nówkę chyba przez allegro-robią to na Węgrzech) ,można przerobić jest o tym, na tym forum i forum konkurencji wiele postów np.

[K12] Tylna klapa

Skorzystaj z wyszukiwarki.

Ewentualnie ,sprawdź też przewody w przelotkach klapy.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O.K. Dzięki, też myślę, że to jest to, tym bardziej, że dziś nie działał, a po zwarciu przewodów od zamka - otworzył się.

witam jak to przelacznik to mozna sobie zrobic samemu np: z takiego modelu tamten wywalasz i montujesz cos takiego lutujesz dwa kabelki troche poxipolu zeby sie nie ruszal i gotowe pozdrawiam

post-86829-0-21306900-1413912845_thumb.jpg

post-86829-0-85515000-1413912850_thumb.jpg

Edytowane przez damianmylife
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten węgierski zamiennik można u nas kupić?

Ma Ktoś na to jakieś namiary?

 

Jeszcze jedno, czy Ktoś rozbierał ten przycisk, bo z moich oględzin wywnioskowałem, że jest zalany na stałe bez możliwości demontarzu?

Edytowane przez rafi201
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogę znaleźć stronki gdzie ja kupiłem nowy ORYGINAŁ made in Hungary ,ale jeszcze poszukam.Dobrze by było byś podał numer jest na tej karteczce naklejce, lub tu sobie znajdź

http://nissan4u.com/parts/micra/el_k12e/2005_9/type_72/body_back_door_and_rear_body/back_door_lock_and_handle/illustration_1/

Narazie masz to:

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=w%C5%82%C4%85cznik+klapy+micra+k12&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=seng-v6-2-default-1021

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=klamka+tylna+micra+k12&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=seng-v6-p-2-mt-1021

http://www.autoparto.pl/nissan-micra-k12-switch-mikrostyk-klapy-tylnej,28014,p.html

http://www.micra-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=3510

http://www.3dlabellingsystems.com/pages/micra_faulty_boot_switch.html

 

A co do rozbiórki ,to ja dałem radę. U mnie to są w zasadzie dwa przyciski ten twój i jeszcze mniejszy do zamykania centralnego , ale ja mam "inteligent smart key"(system bez kluczykowy)

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Micra K12 naprawa wymiana mikrostyku bagażnika

Witam
Po ostatnich przygodach z bagażnikiem przyszła pora aby dobrać się do mikrostyku i wymienić go na nowy. Ostatnio z zakupami w bagażniku jak było ciepło zastrajkował, zamarł. Czekałem kiedy przyjdzie ta decyzja o jego wymianie. Części czekały w pogotowiu. Jak działał dawałem mu spokój. Prawie zawsze się otwierał, szczególnie teraz po zimie, prawie zawsze ! W okresie zimowym prawie wcale nie dawał się otworzyć. Lub pykał i podczas jazdy sam się otwierał. Prezentacja pokazuje poszczególne etapy jak się do niego dobrać , wyjąć, tzn wydłubać, wysuszyć bo jednak woda w środku była, zainstalować odpowiednio nowy mkrostyk. Tu zwracam uwagę na zachowanie odpowiedniej wysokości mocowania mikrostyku co do obudowy ( foty z suwmiarką ) Podłączyć elektrycznie nowy mikrostyk do zasilania. ( po dotarciu do blaszek zatopionych w obudowie dobrze przed wlutowaniem mikrostyku zabielić cyną miejsca lutowania ) Po ingerencji mechanicznej w obudowie czyszczę ja szczoteczką.   Na koniec przy składaniu dobrze zabezpieczyć go przed wilgocią. ( w tym przypadku użyłem  bezbarwnego smaru technicznego ) Jest teraz super dobrze. Polecam zamiast nowej klamki, lub używki.

 

Edytowane przez nur83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...