mpark Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Witam, pytanie jak w temacie (x 2014 silnik 2.0b). Macie jakiś pomysł na taką usterkę? Chodzi o brak regulacji temperatury na pokrętle tzn. jest albo zimno, albo bardzo gorąco. To samo na klimatyzacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Witam, pytanie jak w temacie (x 2014 silnik 2.0b). Macie jakiś pomysł na taką usterkę? Chodzi o brak regulacji temperatury na pokrętle tzn. jest albo zimno, albo bardzo gorąco. To samo na klimatyzacji. T30 z 2014r.? A w pozycji AUTO tak sie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpark Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Każda pozycja, niezależnie od sposobu nawiewu, regulacji praktycznie nie ma. Albo ciepło albo zimno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Może chodzi o to, że kolega kupił T30 w roku 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpark Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Ups, przepraszam,10 lat starsza czyli ...2004... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Gdyby padł czujnik temp. wewn. to ręcznie powinno dać się wysterować. Może pokrętło w panelu sterowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 może padła klapka w nagrzewinicy lub silnik nią sterujący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekKol Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Ostatnio 2 razy zdarzyło się w moim Nissanie że auto samoczynnie zaczęło grzać podczas gdy pokrętło temperatury było w minimalnym położeniu a temperatura na zewnątrz wynosiła około 20 stopni.Podkręcając wyżej temperaturę grzało mocniej a wracając do minimum dalej tylko nie tak intensywnie. Z włączoną klimatyzacją to samo. Po wystudzeniu silnika usterka zanikła. Już 2 razy miałem taką sytuację. Nad mienie że zaczynało się to przy ponownym rozruchu rozgrzanego silnika( chwilowy przystanek na tankowanie i zaczyna grzać). Jeśli jest ciepło na zewnątrz robi się to uciążliwe. Czy macie koledzy pomysł co może być powodem tego zachowania? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felkinson Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Widzę że wielu z nas ma ten sam problem i wielu gdyba,ale żadnej konkretnej odpowiedzi.Czy to jakiś niespotykany problem do tej pory że jeszcze nie znalazł się jakiś wielki mentor w tej sprawie?Dziwnym przypadkiem też mam 2004r.Dzwoniłem do serwisu do Wrocka i powiedzieli 200zł za podpięcie do kompa bo przyczyn może być wiele a na telefon to ciężko jest ustalić powód.200 za podpięcie a ile jeszcze na części?Do tego stopnia wk....wia mnie to że postanowiłem sprzedać trupiszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.