Corey Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Pojawił się w moim pickupie problem z temperaturą. Jest wymieniony (na wiosnę tego roku) termostat. Pracował dobrze tz wskazówk rosła z temperaturą, odbijała z górnego położenia i utrzymywała się w środkowym położeniu. Wydaje się że to jest ok. Niemniej pojawił mi sie wyciek z tego zbiorniczka wyrównawczego połaczonego z chłodnicą. Co ciekawe robi się taka piana - jak wycieka z tego przelewu. Kolor brązowy, jest lekko śliskie. Olej w silniku ma właściwy kolor i nie przybywa go. Chłodnica jest gorąca, wiatrak się kręci - rury - te grubę sa również gorące. Pytanie - co się może zje... zepsuć - bo wcześniej nie robiło się ciśnienie i nic nie wykapywało z tego zbiornika. - Padł znowu termostat? I bonus - potrzeba mi uszczelek do okna zewnętrznych - może ktoś ogarnął już temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 UPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 UPG co takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Pojawił się w moim pickupie problem z temperaturą. Jest wymieniony (na wiosnę tego roku) termostat. Pracował dobrze tz wskazówk rosła z temperaturą, odbijała z górnego położenia i utrzymywała się w środkowym położeniu. Wydaje się że to jest ok. Niemniej pojawił mi sie wyciek z tego zbiorniczka wyrównawczego połaczonego z chłodnicą. Co ciekawe robi się taka piana - jak wycieka z tego przelewu. Kolor brązowy, jest lekko śliskie. Olej w silniku ma właściwy kolor i nie przybywa go. Chłodnica jest gorąca, wiatrak się kręci - rury - te grubę sa również gorące. Pytanie - co się może zje... zepsuć - bo wcześniej nie robiło się ciśnienie i nic nie wykapywało z tego zbiornika. - Padł znowu termostat? I bonus - potrzeba mi uszczelek do okna zewnętrznych - może ktoś ogarnął już temat? coś mi się wydaje że ktoś ci dolał płynu do spryskiwaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 w moim pickupie wskazówka nigdy nie dochodziła do połowy no chyba że akurat się przegrzewał , zawsze była nieco poniżej połowy skali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 co takiego ? Uszczelka Pod Głowicą jak brązowe coś w płynie, to też jestem tego zdania że uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Uszkodzony termostat daje następujące objawy: - zamknięty - silnik szybko się nagrzewa i za chwilę się gotuje - otwarty - silnik ciężko jest zagrzać i nie trzyma właściwej temperatury Piana w zbiorniku wyrównawczym świadczy zwykle o przedowatawaniu się "kompresji" z komory spalania. Jeżeli oleju nie przybywa a ciecz chłodząca jest brudna i oleista to znaczy, że jest to ON. Nie kopci przypadkiem na biało? W każdym razie obstawiam UPG 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corey Opublikowano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Nie kopci na biało. Tak silnik to Diesel Co do oleistości płynu - to jest on taki jak każdy płyn chłodzący? Jego kolor wpada w braz - w tym aucie prócz wymiany termostatu nie wymieniałem płynu - zatem nie wiem co było wczesniej - moge przypuszczać że "borygo" jest różowe i zielone. Może się to rozwarstwiło ze względu na wiek lub dolewanie samej wody? Jak odkręciłem korek od chłodnicy to przy korku było takie hmm białe serowate coś (białe to nie było coś jak kawa z mlekiem ale o konsystencji gęstej śmietany) Uszczelka pod głowica - zatem nie brzmi to zbyt dobrze... Obserwuję i dam znac co to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Ale nie widzę nigdzie czy auto się grzeje czy trzyma temperaturę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 kolego wypłucz odpowiednim preparatem aż będzie leciała z układu czysta woda , nawet 3 krotnie , potem zmień korek od chłodnicy i testuj co się dzieje , to nie patrol żeby od razu czapke w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Dokładnie jak prawi Siara, wypłukaj i jak znam życie po tym zabiegu albo wyjdzie co go boli bo powinno pokazać nieszczelności albo mu się polepszy. Myślę że to najlepszy sposób, nie piszesz żeby były jakieś inne problemy prócz tego brudnego płynu więc nie doszukuj się uszczelki przynajmniej narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 ... a jak się nie przyda, zawsze może zapoczątkować jakąś większą kolekcję www.google.pl/search?q=destylator&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=XFs1VL3UNsa2OpCmgOgI&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=destylator+szklany sorry, sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 gdzieś by się tam w obieg wpięło a wracając do tematu ... ten płyn to u mnie też miał trochę brązowy kolor w tamtym, poległym silniku, a wlewałem mu Petrygo wcześniej ... tyle że w V6 nie da się spuścić całego płynu z bloku bo trzeba dwie śruby poluzować a to mocno ryzykowne jest ponoć, czyli Petrygo zmieszane było z czymśtam 1:1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 do płukania vps engine flush ,valvoliny a do tego testera kup orginalny płyn wurta - bo inne mogą pokazywać głupoty a o takim domowym sposobie testowania jeszcze nie słyszałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 nic nie testowałem, przed pierwszą zimą po zakupie chciałem wymienić płyn na coś pewnego ... spuściłem więc ile się dało i uzupełniłem w to miejsce Petrygiem, ale weszło tylko z 5L a cały stan to 11,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corey Opublikowano 14 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Ufff... Chłodniaca 3 krotnie płukana, wymieniony płyn. oraz.... wymieniony korek chłodnicy. Brak efektu pienienia - czyli UPG była w tym przypadku nie trafioną diagnozą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 i całe szczęście że to nie UPG a z drugiej strony to jaka ulga jak się dowiedziałeś, że wymiana płynu "załatwiła" sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corey Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 i całe szczęście że to nie UPG a z drugiej strony to jaka ulga jak się dowiedziałeś, że wymiana płynu "załatwiła" sprawę "załatwiła" sprawę tak naprawde tylko wymiana korka - on był źródłem pienienia. A wymian apłynu to bonus i ratunek przed zima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.