gienekxxl Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Silnik wycieraczek głośno pracuje. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Najpierw go odepnij od głównego ramienia i sprawdź jak będzie pracował bez obciążenia. Następnie trzeba rozebrać i sprawdzić. Najlepiej jak najszybciej, gdyż silniczki są dość drogie /nawet używki/. O regeneracji, konserwacji ramion, sprawdzeniu, naprawy, zamiany silniczka na inny było dość dużo na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gienekxxl Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Najpierw go odepnij od głównego ramienia i sprawdź jak będzie pracował bez obciążenia. Następnie trzeba rozebrać i sprawdzić. Najlepiej jak najszybciej, gdyż silniczki są dość drogie /nawet używki/. O regeneracji, konserwacji ramion, sprawdzeniu, naprawy, zamiany silniczka na inny było dość dużo na forum. Rozebrałem, wysuszyłem, wyczyściłem i nasmarowałem gdzie się da i dalej chodzi głośno nawet bez obciążenia. O co chodzi? Czy jest tam jakieś łożysko? Jeżeli jest to gdzie? Edytowane 13 Października 2014 przez gienekxxl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Rozebrałem, wysuszyłem, wyczyściłem i nasmarowałem gdzie się da i dalej chodzi głośno nawet bez obciążenia. O co chodzi? Czy jest tam jakieś łożysko? Jeżeli jest to gdzie? nie ma zadnego łożyska wszystko jest na tulejach rozbierz silnik wycieraczek prawdopodobnie dostała sie tam woda jak rozbierzesz wszystko będziesz miał jak na tacy pozdrawiam jak będziesz rozbierał silniczek uważaj na szczotki bardzo łatwo je połamać Edytowane 13 Października 2014 przez Elmark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gienekxxl Opublikowano 14 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 nie ma zadnego łożyska wszystko jest na tulejach rozbierz silnik wycieraczek prawdopodobnie dostała sie tam woda jak rozbierzesz wszystko będziesz miał jak na tacy pozdrawiam jak będziesz rozbierał silniczek uważaj na szczotki bardzo łatwo je połamać Wszystko rozebrałem i wysuszyłem i nic- nadal to samo? Jakieś inne pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 A jak wygląda płytka z ścieżkami, może styki-blaszka pękła /ułamała się i ociera o płytkę/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satanis Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 A propos wycieraczek. U siebie problem mam taki - ogólnie wycieraczki działają z tym, że na czasówce "cykl" robią na ok. 3 razy, tzn lecą do góry, zatrzymują się w 2/3 szyby, stoją, lecą do końca, zaczynają wracać, zatrzymują się w tym samym miejscu, czekają i lecą do końca. Na drugim i trzecim stopniu chodzą bez zacięć jednak wydaje mi się, że są nieco wolniejsze niż powinny być. I tu moje pytanie. Czy jest pewne, że to jest silniczek wycieraczek i trzeba go wymienić czy może być to np. jakiś programator albo wina elektroniki, a nie samego silniczka? Ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Wiem, że silniczki w tinkach są zawodne jednak takowy pomysł z programatorem podrzucił mi mechanik.Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Tylko że ta czasówka-programator, to co pamiętam - to wszystko jest w silniczku. Rozebrać nie zaszkodzi póki jeszcze ciepło. Przy okazji rozebrać mechanizm wycieraczek, dokładnie oczyścić tuleje i sworznie a na pewno będzie chodzić lżej. Dużo i konkretnych odpowiedzi - podpowiedzi znajdziesz tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58870-silniczek-wycieraczek-przednich-tematy-po%C5%82%C4%85czone/?hl=+silnik%20+wycieraczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gienekxxl Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 nie ma zadnego łożyska wszystko jest na tulejach rozbierz silnik wycieraczek prawdopodobnie dostała sie tam woda jak rozbierzesz wszystko będziesz miał jak na tacy pozdrawiam jak będziesz rozbierał silniczek uważaj na szczotki bardzo łatwo je połamać A jednak jest łożysko (pomiędzy silnikiem a ślimakiem). Łożysko 12 zł i jakieś 3 godz. dłubania i chodzi cichutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 A jednak jest łożysko (pomiędzy silnikiem a ślimakiem). Łożysko 12 zł i jakieś 3 godz. dłubania i chodzi cichutko. Ja u siebie silniczka nie rozbierałem, bo wszystko było suchutkie, ani grama jakiś śladów wilgoci i czyści, przezroczysty smar-wazelina. Na temat łożyska się nie wypowiadałem, ale to co ma wirnik - to z reguły musi być i łożysko, gdyż ono utrzymuje odpowiednie parametry wirnika w poziomie jak i w pionie w stosunku do danych podzespołów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr277 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) W temacie silnika wycieraczek przednich w Tino: babol inżynieryjny! Dotknęła mnie awaria tegoż ustrojstwa na przełomie starego i nowego roku, kiedy mieliśmy falę deszczy oraz następujących po nich, silnych mrozów. Silnik wycieraczek po prostu przestał pracować w pewnym momencie. Oto co ukazało się moim oczom po rozebraniu silniczka: W środku, wszystko dosłownie zamarznięte. Po wysuszeniu, wylaniu wody z samego silnika, oczyszczeniu ze starego smaru, nałożeniu solidnej porcji nowego, wybiciu oraz wyczyszczeniu tulei-osi wycieraczek i złożeniu wszystkiego - działa. Polecam każdemu użytkownikowi Tino aby zajrzał choć raz do wnętrza silniczka wycieraczek - najgorsze co może się zdarzyć to taka awaria np. podczas jakiejś trasy daleko od domu.. Np. u mnie wycieraczki nie dawały wcześniej żadnych złych objawów. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez piotr277 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Silniczek od góry też nie ma żadnej zasłonki-osłonki. Ja gdy swój już montowałem, to pomiędzy podszybie a silniczek użyłem plastikowej okładki. W ten sposób zrobiłem tzw. daszek nad silniczkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIRO35 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Mam pytanko odnośnie silniczka wycieraczek tył; Podobno połącząc z naszej Tinki i z micry można uzdrowić silniczek tylnej wycieraczki. Jeżeli ktoś takie coś już wykonał lub wie jak to zrobić proszę o pomoc. Pozdrawiam MIRO35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.