skit Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 a powiedz ty, czy wtryski są w odpowiedniej kolejności zamontowane. Każdy z nich ma inne kody a co za tym idzie inne korekty musi przyjąć komputer jako bazowe (potem i tak się nauczy), a ponieważ długo miałeś zapewne odłączone zasilanie to wszystko wróciło do ustawień fabrycznych. Poszukaj tylko jak się je liczy bo w 1,9 pierwszy jest od napędu (czyli od strony skrzyni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draby Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Właśnie... niedawno czytałem i chyba nawet pisałem w innym temacie co ciekawego udało mi się znaleźć. Możliwe że masz przestawiony rozrząd o 360 stopni. Z tego co pamiętam chodziło właśnie o kolejność wtrysków i zamiast na 1 wtrysk, podaje sygnał na 4, albo zamiast na 2 podaje na 3ci. Spróbuj obrócić wał o 360 stopni nie ruszając wałków rozrządu. Sygnał do CR idzie przez koła kaskadowe więc możliwe że po zmianie głowicy nie zostało to należycie ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adan199518 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Jakie było rozwiązanie tego problemu bo mam tak samo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 No i po długiej przerwie wracam do tematu, zaraz biorę się do rozkręcić wszystkiego i spróbuję odkręcić ten wal o 360 stopni tak jak napisałeś może w tym tkwi problem Teraz się zastanawiam tylko czy wystarczyło by tylko zdjąć górna pokrywę rozrządu i zdjąć górny łańcuch, następnie odkręcić wałem i złożyć wszystko od nowa, ( bo wtedy okrecił by się tylko wal no i oczywiście pompa paliwa która jest na dolnym łańcuchu) czy lepiej rozłożyć rozrząd i zakręcić samym wałem tak żeby nie ruszać całej reszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draby Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Wał razem z pompą mają się obrócić, a wałki rozrządu pozostać nietknięte. Jak będziesz obracać wałem to zwróć uwagę na wałki rozrządu czy któryś z nich się przypadkiem nie poruszy. Nie jestem pewien czy ten silnik jest kolizyjny. Jeśli tak, to któryś z tłoków może się spotkać z którymś z zaworów i przesunie Ci to wałek, albo nie pozwoli na pełny obrót wału. Zaraz po obrocie wałem ustaw rozrząd by wtopy nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 A widzisz, to mechanik mi powiedział że sam wal trzrba obrócić bez ruszania pompy, no kurde to teraz mam klina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 http://obrazki.elektroda.pl/9639831100_1298370377.jpgmoże to pomoże, wynika z tego schematu że wszystko trzeba zgrywać na znaki, więc jeżeli będziesz obracał to raczej wał z pompą, ale to tylko moja teoria, pewności nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draby Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Poczekaj chwile... Pompa na dolnym ŁAŃCUCHU? To co Tobie napisałem o obrocie wałem było o silniku renault 2.2 dci. A tam pompa jest na kołach kaskadowych. Wychodzi na to, że Tobie głupoty wypisałem. Z tego co tutaj piszesz wynika, że 2.2 dci renault i 2.2 dci nissana to dwa zupełnie różne silniki A tylko 1.9 dci w p12 jest z renault :/ Przepraszam za wtopę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 (edytowane) No tak według tego schematu ustawialem właśnie rozrząd, a znajomy mechanik mówi ,że trzeba obrócić samym wałem, pompy nie ruszac .Więc rozłożyłem cały silnik i czekam teraz jeszcze na wiadomość od szwagra, bo jego znajomy miał podobny problem i też wal obracał .W ostateczności teraz obróce sam wal , a jak to nic nie da , to zrobię to znowu razem z pompą ;-) Teraz tak właśnie pomyślałem, bo jak głowica była zdjęta, to sprawdzałem cylindry ( zalewalem je olejem) więc obracalem wtedy wałem. Czy myślicie ,że wtedy to się mogło przestawić? Obracałem wał razem z pompą dodam, bo samego Dolnego łańcucha wtedy nie rozbieralem. Edytowane 9 Października 2015 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 a te powiększenie z nr 3 to nie jest informacja o wzajemnym ustawieniu kół na wale napędzających dwa łańcuchy. I jeżeli to się zgadza to reszta ustawiona na znaki powinna dac poprawnie ustawiony rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 To powiększenie to zaznaczone miejsce na blokadę ( to po lewej) a znak na kole to ta kropka na dole, ostatnio ustawialem cały rozrząd i wszystko było na znaki jak na tym obrazku, efekt niestety żaden, więc teraz będę go obrać może to coś da A jaszcze pytanko, czy tobic to z podłączonym akumulatorem czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 teoretycznie to bez znaczenia, ale myślę że dla bezpieczeństwa zrób to na odpiętym, to przynajmniej jakiś błędów w kompie nie nałapiesz. No i po obróceniu i złożeniu wszystkiego nie zapomnij o zrobieniu kilku obrotów "sucho" żeby zobaczyć czy tam się nic nie będzie obijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Dobra dzięki za odpowiedź, jak znajdę czas żeby to dokończyć to dam znać jakie efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.