hugh_h Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 hmm zaskakująca diagnoza ... a może lepiej poszukać czemu masz tyle oleju w dolocie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Oj, ale się uśmiałem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 nie chiałem tego pisać ale .... dzem może jakoś mnie wesprzesz ? zmienić warsztat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Każda turbawka używana coś wyplówa. Albo się saczy elastycznymi króćcami w wersji bez IC albo osią przepustnicy albo dzieśtam. Jedyny pożytek uszczelnienia tych miejsc to....oszczędność bo przepali i zamieni na pracę silnika. Obserwuj poziom oleju, może zamontuj manometr do bar na turbinie i pilnuj tematu czy nie czas na uszczelnienie turbawki lub pełna regeneracja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 no jeszcze poza turbo tam idzie odma .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Tego nie zgłębiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Od wymiany oleju zrobiłem już niecałe 5000km i poziom oleju nie uległ praktycznie żadnym zmianom. Odebrałem już samochód. Nowa rura kolektorowa, geometria miała niewielkie odchyłki co zostało skorygowane. Została zamontowana nowa uszczelka pod kolektorem ssącym. Jak wspomniałem wcześniej, przyczyną plucia olejem, a raczej taką mgłą olejową, była właśnie ta sparciałą uszczelka. Widziałem ją, była twarda jak kamień i kruszyła się w rękach. Zwyczajnie straciła swoje właściwości uszczelniające, przez co przy kolektorze silnik się pocił, a w jednym miejscu wypluwało wspomnianą mgłę olejową. Także znów wszystko działa jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 to dobrze ze nie pluje ale olej nadal tam jest .... dobrze by było popatrzeć czemu az tyle go było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 To wszystko zależy od tego jak kto postrzega to "aż tyle". Według mnie to był po prostu taki sik mgły/oparów oleju. To nie było jakieś broczenie olejem i chlapanie, to było coś na kształt takiego napylania mgiełką olejową. Także nie jest to raczej żadna wada tylko normalna rzecz. Tym bardziej, że oleju nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 tytuł tematu sugeruje coś poważnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 No bo na początku tak to wyglądało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 czyli "z dużej chmury mały deszcz" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.