Denver1979 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Witam,Jak w temacie moja Almera wyświetla błędy P0300 / P0304 - sytuacja miała miejsce po wymianie świec z faktu przebiegu 30tys w tym 10 tys na LPG.Czy jest to problem / wina nowych świec czy cewek zapłonu? PozdrawiamMateusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 a moze to wina regulacji LPG??? czujnika wałka i wyciągniętego łąńcucha itd. mogą różne powody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 a moze to wina regulacji LPG??? czujnika wałka i wyciągniętego łąńcucha itd. mogą różne powody LPG śmiga rok bez probemów a chwile po wymianie świec pojawiły sie błedy które znikają co pare dni. Więcej błedów nie ma - auto sprawdzam co klilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 na PB też wyskakuje błąd?? pojeździj ze dwa dni i zobacz, zaczęło byc chłodniej i może to ma związek z regulacją LPG bład wywala na ciepłym i zimnym, czy tylko na zimnym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 na PB też wyskakuje błąd?? pojeździj ze dwa dni i zobacz, zaczęło byc chłodniej i może to ma związek z regulacją LPG bład wywala na ciepłym i zimnym, czy tylko na zimnym?? Błąd wywala na ciepłym i zimny silniku i na jeżdzie LPG jak na PB, więc obstawiam na świec lub cewki... Czy maiła juz ktoś problem ze swiecami lub cewkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 to teraz zakręć butlę i sprawdź jeżdżąc tylko na PB czy też będzie wyskakiwał, na świecy ustaw przerwę 0.7-0.8 zamień cewkę z 4 cylindra z jakąś inną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Jeśli to nastąpiło od razu, po wymianie świec, to może warto sprawdzić wszelkie przewodziki, druciki - czyli połączenia prądowe. Może gdzieś przerwał się lub pękł kabelek przy cewce? Ktoś, gdzieś opisywał podobny /lub taki sam/ przypadek i okazało się iż był naderwany kabelek przy listwie wtryskowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Jeśli to nastąpiło od razu, po wymianie świec, to może warto sprawdzić wszelkie przewodziki, druciki - czyli połączenia prądowe. Może gdzieś przerwał się lub pękł kabelek przy cewce? Przerwany przewód na stałe zrobił błąd a on pojawia się co kilka dni. Padnieta świeca czy cewka? W jakie kolejości numerowane są cylindry w Almerach N16? Edytowane 27 Października 2014 przez Denver1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 od rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 od rozrządu Czyli cykl 1-3-4-2 to 4 jest drugi od strony akumulatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Czyli cykl 1-3-4-2 to 4 jest drugi od strony akumulatora? niee, czyli 1-2-3-4 a 1-3-4-2 to kolejnośc zapłonu czyli 4 to jest pierwszy od aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 niee, czyli 1-2-3-4 a 1-3-4-2 to kolejnośc zapłonu czyli 4 to jest pierwszy od aku Silnik pracuje prawidłowo, na PB i LPG jak mozna sprawdzić czy błędy P0300 i P0304 są z winy uszodzonej świecy lub cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 zamienić 4 z jakąs inna na poczatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) zamienić 4 z jakąs inna na poczatek Zamienilem kolejność świec i cewek - dalej wyskakuje bład P0300. A czy wypadanie zapłonu nie jest przez zbyt ubogą mieszankę paliwa? Edytowane 31 Października 2014 przez Denver1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 wyskakuje P0300 czyli już nei ma p0304 może być przez złą mieszankę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) wyskakuje P0300 czyli już nei ma p0304 może być przez złą mieszankę Poprawiłem dziś mapę gazu i na chwile obecna brak błędu P0300 - pewnie była zbyt uboga mieszanka Pytanie jest tylko jedo jaki moze być czujnik napełnienia butli z zestawu Auto Gas Centrum (compact / hana / czujnik butli???) ? Edytowane 31 Października 2014 przez Denver1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 czujnik butli nie ma znaczenia, to tylko informacja na wskaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) czujnik butli nie ma znaczenia, to tylko informacja na wskaźnik Ale aby go zkalibroać to musze rodzaj czujnika wybrac i nie wie który na razie jest jeden (ostatni z listy) i wskazije pełną butle tak jak jest faktycznie 1V butla pełna teraz wskazuje 0,46V przy 4V pusta tylko nie wiem czy jest to prawidlowe Edytowane 31 Października 2014 przez Denver1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 sprawdź co masz napisane na szkiełku przy butli i wybierz taki w programie, a jak chcesz dokładnie ustawić, to wyjeździj gaz do końca, sprawdź jak wskazuje napełnij butlę i sprawdź znowu podziel na ilość diod i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 sprawdź co masz napisane na szkiełku przy butli i wybierz taki w programie, a jak chcesz dokładnie ustawić, to wyjeździj gaz do końca, sprawdź jak wskazuje napełnij butlę i sprawdź znowu podziel na ilość diod i po sprawie pełna jest do 1 V pusta 4V a ja ma teraz 0,46V więc dobry wariant? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 nie wiem czy masz rosnący czy malejący jak zacznie sie pojawiać na diodach to znaczy, że musisz zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 nie wiem czy masz rosnący czy malejący jak zacznie sie pojawiać na diodach to znaczy, że musisz zmienić Czyli jak bedzie przybywać Voltów to powinny gasnąć kolejne diod? Jeśli nie to jest błędny wariant? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 tak czyli co?? wyregulowałeś gaz i problem znikł??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 tak czyli co?? wyregulowałeś gaz i problem znikł??? Mam taką nadzieje, potwierdzi sie w najbliższych dniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 hmmm a jak tak się okaże to przecież pisałem : a moze to wina regulacji LPG??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.