Marq4x4 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Szukam śmigła/wiatraka do wiskozy - kupiłem z urwanym jednym piórem więc muszę dorwać cały lub uszkodzony z przynajmniej jednym piórem całym i dać do klejenia/spawania. Gdyby ktoś miał =proszę o info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Weź proszę pod uwagę tylko, że jeśli skleisz to warstwa kleju nieznacznie zmieni parametry tej łopatki. Przy spawaniu jej wartość znacznie ulegnie zmianie a odbije się to przy jego pracy. Nie będzie chodził równo a gdy będą bicia poleci łożysko i może uszkodzić chłodnicę. Chyba że po zespawaniu wyważysz go. Zresztą nawet jeśli dostaniesz inny wiatrak choćby z jedną łopatką to kwestia czy będzie od tego samego producenta bo wówczas jest prawdopodobieństwo że wartości łopat będą takie same jak te które masz. Jeśli wiatrak będzie od innego producenta musisz wziąć pod uwagę że może być inny materiał inna grubość, rozmiar a nawet kształt. Bo istotnym przy zakupie jest wielkość i mocowanie a reszta to jedynie prawdopodobieństwo. Przerabiałem to w pasku B6 w efekcie był zakup nowego wentylatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Może zabrzmi to śmiesznie ale w pizzerii gdzie jeździłem gdy ułamała się jedna łopatka w wiatraku pod sufitem to by zapobiec lataniu wiatraka na boki wyłamałem łopatkę po przeciwnej stronie i wiatrak chodził równo (zostały wtedy jeszcze 2). Nie wiem ile łopat ma wiatrak u Ciebie w aucie, ale jak 6 lub więcej to może być skuteczna metoda by pozostał dalej dobrze wyważony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Może zabrzmi to śmiesznie ale w pizzerii gdzie jeździłem gdy ułamała się jedna łopatka w wiatraku pod sufitem to by zapobiec lataniu wiatraka na boki wyłamałem łopatkę po przeciwnej stronie i wiatrak chodził równo (zostały wtedy jeszcze 2). Nie wiem ile łopat ma wiatrak u Ciebie w aucie, ale jak 6 lub więcej to może być skuteczna metoda by pozostał dalej dobrze wyważony. Śmiesznie nawet bardzo ale i pomysłowe zarazem i jest to jakieś awaryjne rozwiązanie i to niekoniecznie na krótką metę, pod warunkiem że łopatki są symetryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marq4x4 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Łopat jest/było 7. .Więc pomysł nie do końca wypali- musiałbym obciąć dwie do połowy . A może ma ktoś wiedze ,czy śmigło pasuje od silnika d22 ? Są takie do kupienia, a do d40 nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Są i do D40 ale ceny około 500zł: http://allegro.pl/navara-d40-06-wiskoza-wentylator-lekko-uszk-i4735924120.html http://allegro.pl/nissan-navara-d40-wentylator-wiatrak-smiglo-wisko-i4680666252.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marq4x4 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Już mam wiatrak -46zł i ppo robocie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Noooo ... to jest trochę różnica w cenie porównując z oryginałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marq4x4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Dzisiaj pierwsza wycieczka/powrót do domu i oduczanie się używania lewej nogi . Automat troszkę marudny ,ale może tak mi się wydaje -z 20 lat nie jeździłem leniwcem . W poniedziałek z powrotem na warsztat - malowanie ramy ,zbieżność itd . Później koniec 'sanatorium' i do roboty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.