Mike_370z Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Precision 6266 750hp twin scroll turbo, T4 1.15 a/r turbine housingTial Q BOV’sTial MV-S wastegatesLarge vertical flow intercooler 25"x9"x3.5" core capable of 1950cfm of flowExa 12V turbo scavenge pump2,5" charge pipesFuel pump relay harnessUprev tune, cable, license340lph fuel pump750cc Bosch EV14 Plug’n play fuel injectorsComplete 30 row oil cooler kit with relocation kitJWT Oil Pan spacerAll 304 stainless exhaust, tig welded and back purgedTig welded, powder coated, aluminum intercooler pipingAll brackets (pump, fmic, ect) 304 stainless3-ply silicone couplersStainless T-bolt clampsMishimoto Thermostat For 370Z/G37GTR spark plugsZ1 Motorsports 370Z/G37/R35 Urethane Motor MountsARP VQ37VHR L19 Head StudsARP VQ37VHR Main StudsEagle VQ37 Forged RodsWiseco 9:1 VQ37 Forged Piston Sets - Bore Size: 96 mm (.020" OS)OEM Rod BearingsOEM Main BearingsOEM Head GasketsOEM Oil PumpAll balanced (AutoSzlif Krasnobrodzka)ACT 6 Pad Sprung Race DiscSouth Bend Steel 19lb FlywheelZSpeed CSC clutch slave cylinder kitStillen Front FasciaStillen SidesNismo Rear WingAFR Gauge InnovateEGT Gauge InnovateHKS EVC 6 Boost ControllerUpRev Upgraded MAF GT sensors3,3 Final Gear from 370z ATGTM Race Logic Traction Control PNP sytem with Launch ControlWhiteline Differential Bushing Kit (350Z / 370Z / G35 / G37)Toyo r888 tiresCustom El-tec HKS like exhaustF1 Racing Red Wrap by ASPBuilt&Tuned by Coobcio****no i customowe nakretki na wentyle Nismo ma sie rozumieć, jak tuning to tuning Nissan 370z Fairlady Z roll&drag test vs Lexus ISF, BMW 5, Mercedes C63 AMG, Nissan GTiR - at german autobahn: https://www.youtube.com/watch?v=55HlXzXP00w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Trochę fotek od Siebie dołożę Czystki pod maską: Mierzenie i segregowanie tłoków: Sprawdzanie korbowodów firmy "Orzeł": Dobór panewek i regulacja luzów: Walik i szpilki ARP wchodzą na miejsce: Pomiary i regulacja luzu na pierścieniach: Pierścienie onboard: Smarujemy, bo kto smaruje ten jedzie: Głowice skręcane najmocniejszymi śrubami dostępnymi dla tego silnika L-19 firmy ARP: Układ korbowo tłokowy na miejscu, zbliżenie na nowe nawierty powstałe przy wyważaniu: Takie szczegółowe wyważanie nie pominęło, koła zamachowego, docisku oraz koła pasowego: Zimniejszy termostacik: Zwiększony zakres "widzenia" większego boostu za sprawą nowych MAf-ów od UpReva: Z pierdółek to zostało usunięte podgrzewanie przepustnic oraz instalacja wodna do wymiennika ciepła woda-olej, który na stałe opuścił ten silnik i został zastąpiony znacznie wydajniejszą chłodnicą oleju... Fotki fotkami przydało by się zobaczyć jak to się odpycha, podczas strojenia skupiony byłem na dźwiękach płynących ze stetoskopu oraz nie widziałem nic poza monitorem i nie czułem że chwilami lataliśmy pod 300km/h - to zresztą chwila była parę zmian biegów i już hamujemy... O filmik jest ale jeszcze jak to latało na o wiele słabszym Setupie, bodajże 0,65 bara i 470KM i coś pod 600Nm, teraz trzeba grubszych rywali do towarzystwa, obawiam się że zostają tylko RS6, GTRy i motocykle choć fajnie by było sprawdzić się z Ferrari jakimś szybkim ?? Edytowane 2 Listopada 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 No gratuluję zacny projekt. Moc juz taka zostanie czy będzie coś dokładane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 No nareszcie to cudo opuszcza garaż trzymam kciuki za bezawaryjnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) super projekt mam pare pytań technicznych jak jest rozwiązany splyw oleju z turbiny czym sie rużni wał korbowy z 370z od wału 350 no i jak sobie radzicie z trakcją aa i gdzie wyważałeś w tej firmie co ci dawalem namiar czy gdzieindziej jaki koszt tego wyważenia i czy sa jakies wirbracje czy spokój Edytowane 2 Listopada 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 petarda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Jest pompa co odsysa olej z turbiny - to takie czarne ożebrowane... Wał no różnią się dość znacznie wymiarami 5mm główne panewki i 2mm korbowodowe ma większe 370Z - dużo masywniejszy i solidniejszy jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Dzięki za foty Kuba, teraz już jest pełny obraz sytuacji Trzeba wrzucić teraz Toyki i sprawdzić czy na 2-ce będzie trakcja, choć pewnie poniżej 15 stopni pewnie będzie o nią cięzko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Zdziwisz się, oby było sucho a na dwójce będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 ambitny projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) Sportowe auto to trzeba czuć do niego respect i dobrze przemyśleć nim depnie się do deski Fajnie by było ponagrywać jakieś filmiki jak ta zetka miarzdzy Lambo i Ferrarki Choć na Aventadory jeszcze nie pora, trzeba parę drobniusieńkich poprawek wprowadzić No to już po pierwszych pomiarach: Edytowane 5 Listopada 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Bomba!! pssst!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Widać że to już jedzie. No ten upsss powalający za***iście. Coobcio zrobisz taką potwore z mojego mułka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Właścciel trochę potrenował starty w tych niesprzyjających warunkach i już prawie udało się zejść poniżej 4 sek do setki: Powyżej seteczki także jest całkiem okey jak na skromne 0,9bara: No i lada chwila będzie 11 na ćwiartkę: Hehe 100-200 jak seryjna zetka w automacie od zera do setki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Gdzie zakupić takie za***iste urzadzenie pomiarowe i ile to kosztuje? Można ustawić by mierzylo czas od 0-100 km/h jak i dystanse np 1/4 mili? Dokładne to jest? Dajcie namiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 ok 2tyś zł można wszystko mieżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Gdzie zakupić takie za***iste urzadzenie pomiarowe i ile to kosztuje? Można ustawić by mierzylo czas od 0-100 km/h jak i dystanse np 1/4 mili? Dokładne to jest? Dajcie namiary Najdokladniejsze urządzenie pomiarowe na rynku, jego czasy są nie podważalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Ale sie podjaralem tym sprzętem wczoraj wszędzie szukalem ale czy Polska czy Anglia czy USA wszędzie te 2 tysie trzeba liczyć. Możdżer też wypożyczyć w wawie 60zl/dobe ale mam alergie na pożyczanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Powyższe czasy na osłabionej konfiguracji ze względu na wysokie EGT: Teraz niemal przy 300km/h EGT nie przekracza 930*C Edytowane 11 Listopada 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 http://youtu.be/VXfozymDMoM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Grubo panie, trzeba coś jednak zrobić żeby równo chociaż iść z tym 750 Konnym GTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 nie no gtr to gtr nie na próżno kręci czasy na torze a to dopiero prosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 za***iste te filmiki, a co to za ulica? Gdzie jest taka długa , ładna prosta na polatanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Dojczland panie... No kolejne mody przed nami, fakt że kosmetyczne ale jak śnieg nie spadnie to dogrywka będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.