Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Cudna Fairlady 370z Single Turbo


Mike_370z
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

IMG_0810.jpg

 

Precision 6266 750hp twin scroll turbo, T4 1.15 a/r turbine housing
Tial Q BOV’s
Tial MV-S wastegates
Large vertical flow intercooler 25"x9"x3.5" core capable of 1950cfm of flow
Exa 12V turbo scavenge pump
2,5" charge pipes
Fuel pump relay harness
Uprev tune, cable, license
340lph fuel pump
750cc Bosch EV14 Plug’n play fuel injectors
Complete 30 row oil cooler kit with relocation kit
JWT Oil Pan spacer
All 304 stainless exhaust, tig welded and back purged
Tig welded, powder coated, aluminum intercooler piping
All brackets (pump, fmic, ect) 304 stainless
3-ply silicone couplers
Stainless T-bolt clamps
Mishimoto Thermostat For 370Z/G37
GTR spark plugs

Z1 Motorsports 370Z/G37/R35 Urethane Motor Mounts
ARP VQ37VHR L19 Head Studs
ARP VQ37VHR Main Studs
Eagle VQ37 Forged Rods
Wiseco 9:1 VQ37 Forged Piston Sets - Bore Size: 96 mm (.020" OS)
OEM Rod Bearings
OEM Main Bearings
OEM Head Gaskets
OEM Oil Pump
All balanced (AutoSzlif Krasnobrodzka)

ACT 6 Pad Sprung Race Disc
South Bend Steel 19lb Flywheel
ZSpeed CSC clutch slave cylinder kit

Stillen Front Fascia
Stillen Sides
Nismo Rear Wing

AFR Gauge Innovate
EGT Gauge Innovate
HKS EVC 6 Boost Controller
UpRev Upgraded MAF GT sensors

3,3 Final Gear from 370z AT
GTM Race Logic Traction Control PNP sytem with Launch Control
Whiteline Differential Bushing Kit (350Z / 370Z / G35 / G37)
Toyo r888 tires

Custom El-tec HKS like exhaust

F1 Racing Red Wrap by ASP

Built&Tuned by Coobcio

****no i customowe nakretki na wentyle Nismo ma sie rozumieć, jak tuning to tuning :)

 

0.jpg

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

14.jpg

 

18.jpg

 

zdjecie3.JPG

 

zdjecie4.JPG

 

22.jpg

 

stil1.JPG

 

first.jpg

 

second.jpg

 

third.jpg

 

370_single_turbo_coobcio.gif

 

 

 

 


Nissan 370z Fairlady Z roll&drag test vs Lexus ISF, BMW 5, Mercedes C63 AMG, Nissan GTiR - at german autobahn:

 

https://www.youtube.com/watch?v=55HlXzXP00w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę fotek od Siebie dołożę :D
 

Czystki pod maską:

20140825_231253_zpsc7594e56.jpg

 

Mierzenie i segregowanie tłoków:

20140916_135855_zps5a868320.jpg

 

Sprawdzanie korbowodów firmy "Orzeł":

20140917_145558_zpse22b0861.jpg

 

Dobór panewek i regulacja luzów:

20140917_175227_zps389b82cc.jpg

 

Walik i szpilki ARP wchodzą na miejsce:

370ZEngineCoobcioGarage_zps4766681a.jpg

 

Pomiary i regulacja luzu na pierścieniach:

IMG_1161_zpsb4ff7fa0.jpg

 

Pierścienie onboard:

IMG_1157_zps957812be.jpg

 

Smarujemy, bo kto smaruje ten jedzie:

IMG_10991280x768_zps44fbc873.jpg

 

Głowice skręcane najmocniejszymi śrubami dostępnymi dla tego silnika L-19 firmy ARP:

20141018_204954_zps13b435da.jpg

 

Układ korbowo tłokowy na miejscu, zbliżenie na nowe nawierty powstałe przy wyważaniu:

20141019_203719_zps53d1441f.jpg

 

Takie szczegółowe wyważanie nie pominęło, koła zamachowego, docisku oraz koła pasowego:

20141020_012932_zpsd899eae8.jpg

 

Zimniejszy termostacik:

20141020_230102_zpsa6625343.jpg

 

Zwiększony zakres "widzenia" większego boostu za sprawą nowych MAf-ów od UpReva:

20141030_141505_zpsa9932344.jpg

 

Z pierdółek to zostało usunięte podgrzewanie przepustnic oraz instalacja wodna do wymiennika ciepła woda-olej, który na stałe opuścił ten silnik i został zastąpiony znacznie wydajniejszą chłodnicą oleju...

 

Fotki fotkami przydało by się zobaczyć jak to się odpycha, podczas strojenia skupiony byłem na dźwiękach płynących ze stetoskopu oraz nie widziałem nic poza monitorem i nie czułem że chwilami lataliśmy pod 300km/h - to zresztą chwila była parę zmian biegów i już hamujemy... :D

 

O filmik jest ale jeszcze jak to latało na o wiele słabszym Setupie, bodajże 0,65 bara i 470KM i coś pod 600Nm, teraz trzeba grubszych rywali do towarzystwa, obawiam się że zostają tylko RS6, GTRy i motocykle choć fajnie by było sprawdzić się z Ferrari jakimś szybkim :P ??

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super projekt   

 mam pare pytań  technicznych   

jak jest rozwiązany splyw oleju z turbiny czym sie rużni wał korbowy z 370z   od  wału 350 

no i jak sobie radzicie z trakcją  

aa i gdzie wyważałeś  w tej firmie co ci dawalem namiar czy gdzieindziej jaki koszt tego wyważenia   

i czy sa jakies wirbracje czy spokój 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest pompa co odsysa olej z turbiny - to takie czarne ożebrowane...

Wał no różnią się dość znacznie wymiarami 5mm główne panewki i 2mm korbowodowe ma większe 370Z - dużo masywniejszy i solidniejszy jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za foty Kuba, teraz już jest pełny obraz sytuacji :) Trzeba wrzucić teraz Toyki i sprawdzić czy na 2-ce będzie trakcja, choć pewnie poniżej 15 stopni pewnie będzie o nią cięzko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sportowe auto to trzeba czuć do niego respect i dobrze przemyśleć nim depnie się do deski :D

Fajnie by było ponagrywać jakieś filmiki jak ta zetka miarzdzy Lambo i Ferrarki :D Choć na Aventadory jeszcze nie pora, trzeba parę drobniusieńkich poprawek wprowadzić :D


No to już po pierwszych pomiarach:

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właścciel trochę potrenował starty w tych niesprzyjających warunkach i już prawie udało się zejść poniżej 4 sek do setki:

10682340_1004591102890989_31149407562348

 

Powyżej seteczki także jest całkiem okey jak na skromne 0,9bara:

10733741_1004591159557650_24384975596429

 

No i lada chwila będzie 11 na ćwiartkę:

10517438_1004591076224325_71766722827261


Hehe 100-200 jak seryjna zetka w automacie od zera do setki:

10295446_1004591092890990_79146827704307

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie zakupić takie za***iste urzadzenie pomiarowe i ile to kosztuje? Można ustawić by mierzylo czas od 0-100 km/h jak i dystanse np 1/4 mili? Dokładne to jest? Dajcie namiary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie zakupić takie za***iste urzadzenie pomiarowe i ile to kosztuje? Można ustawić by mierzylo czas od 0-100 km/h jak i dystanse np 1/4 mili? Dokładne to jest? Dajcie namiary

Najdokladniejsze urządzenie pomiarowe na rynku, jego czasy są nie podważalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sie podjaralem tym sprzętem wczoraj wszędzie szukalem ale czy Polska czy Anglia czy USA wszędzie te 2 tysie trzeba liczyć. Możdżer też wypożyczyć w wawie 60zl/dobe ale mam alergie na pożyczanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyższe czasy na osłabionej konfiguracji ze względu na wysokie EGT:

postrojeniunaulicy09bara_zps16604a61.jpg

 

Teraz niemal przy 300km/h EGT nie przekracza 930*C

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...