Coobcio Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) No ponoć GTR 2014 po wydechu ok 580KM objechany, proszę niech właściciel się pochwali Ja tylko dysponuję takim oto spay foto: Edytowane 20 Listopada 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Tez widzialem to zdjecie i tez czekam na ofucjalny wynik i film Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Nissan 370z vs Nissan GTR https://www.youtube.com/watch?v=LsPRnk2mwz8 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Szacuneczek :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Jest rozpierdol - jaram sie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Jest moc :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Tłusto ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 auto poprostu miażdzy konkuręcje i to jeszcze jaką , gratulacje dla wlaściciela i dla tunera za tak udany projekt jest sie na czym wzorować i zazdroszcze wyniku 100-200 6s (moje mażenie) aż strach pomyślec co będzie w dalszym etapie rozwoju projektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Rozwój bardzo delikatny przewidziany na ten sezon tylko Cooler i muszla turbiny większa, tak żeby do tych 600KM podbić no może więcej się uda Intercooler z amerykańskiego zestawu został naprawiony i wzmocniony, po korektach map paliwa bez zmiany doładowaniu udało się uzyskać 583KM - już tak nie wiele brakuje by szósteczka była z przodu, pewno wystarczyło by podnieść boościk o 0,05 bara i akurat będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minipk Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Jest kot Kawał dobrej roboty, tylko pogratulować <sza-cun> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Warunki nie pozwalają stestować sprzętu na drodze, jeżeli problem z EGT nam się rozwiąże to dokładamy do pieca bo sezon będzie obfity Plan to by przyspieszenie 100-200 trwało nie więcej 6 sek. Edytowane 9 Stycznia 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) No Lans jest nie powiem Jeszcze żeby te 100-200 było w poniżej 6,2 sek to już będzie bajka Edytowane 12 Stycznia 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Racelogic Traction Control: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Coby nie było idziemy dalej, w zestawie z USA poprawiliśmy nieco rurki, w turbinie zmieniliśmy muszlę zimnej storny, dostroiliśmy no i: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Nieźle nieźle dajecie rade. Kolor zmieniony na pomarancz czy tak zdjęcie wyszlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) Coby nie było idziemy dalej, w zestawie z USA poprawiliśmy nieco rurki, w turbinie zmieniliśmy muszlę zimnej storny, dostroiliśmy no i: Bez zmian Czerwony połmatowy Ps. Maszyna za 10 dni wystartuje: http://www.japanbattle.pl/ Edytowane 6 Maja 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Wkrótce usiądzie druga pompa paliwa 340lph Aeromotive oraz mała niespodzianka, celem jest rekordowy czas na 1/4 oraz 100-200 ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 A w ile teraz robisz cwiartke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Kiedyś dawno temu było równe 12 sek A jeszcze wcześniej: Jakieś takie średnie 11 myślę że będzie grane No i za sobą Zetka ma pierwsze zawody 1/4 milowe, udało się wywalczyć 1 miejsce w klasie RWD Turbo Najlepszy czas dnia to 11,961 i v max na mecie 225km/h Jest moc Hehe to był mega szczęśliwy dzień Klase RWD natomiast zdominowała 370Z, w której także macałem swoje palce, taki zwykły wolnossaczek, zmieniony wydech, kolektory + poprawki w sofcie, efekt to 13,1 sek Edytowane 12 Maja 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Gratulacje! Potwierdzasz swoją pozycję na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) Edytowane 18 Maja 2015 przez Mike_370z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 No to czas na aktualizację Dołożyliśmy drugą pompę paliwa + została dodana do niej druga linia paliwowa, teraz każda listwa paliwowa ma swoje osobne zasilanie - teorertycznie obecna wydajność takiego układu to przeszło 1000KM No nic mniejsza o to, auto zostało dostrojone i przy doładowaniu 1,1 bara spadającym do 1 gneruje 649KM i 808Nm: Znacząco poprawiły się czasy w przedziale 100-250km/h ale do setki się pogorszyło... W szczytowej formie do setki zetka przyspieszała w 3.8 sekundy a po dołożeniu powera spiepszyło się do 4,5 sek... No ale powyżej jest już naprawdę ciekawie: A wczoraj na wyścigach 1/4 mili (Grand Prix Polski) tradycyjnie już 3ci raz z rządu 1 miejsce w klasie Street RWD Dopracujemy jeszcze zakres od 6000obr.min w góre i maszyna naprawdę będzie urywać łep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Auto wskoczyło też do top10 aut RWD street wszechczasów w Polsce z czasem 11,7s na 1/4 mili, także jest już oficjalnie grubo: http://www.dragracelist.pl/rwd/rwd-street/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Robi wrażenie. Gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.