Gość krzysno Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 pojawiły mi się dwa nowe problemy 1. nie mam jednego światła drogowego- myślałem że to żarówka, ale nie - napięcie na kostce do żarówki tylko 9V- miał ktoś coś takiego?? 2. w mieście pali 15,5 litra, mam raczej lekką nogę, na trasie około 9 110-130km/h- co z tym miastem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Ad. 1 Prawdopodobnie na masie nie ma dobrego styku, przerabiałem to samo z przeciwmgłowym (korozja na mocowaniu halogena do którego przykręcony był kabel) Ad. 2 Możliwe że ci poszła sonda Lambda popytaj fachowców, tutaj takich sporo :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 sprawdz filtr powietrza!!! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eltechnik Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Co do świateł, temat był już poruszany... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...nik+%B6wiate%B3 Miałem również swojego czasu problem z jednym światłem krótkim. Okazało się ,że wytarł się styk w przełączniku na tyle że nie łączył. Pomogła kropelka cyny. pzdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 pewnie masz ciezka noge - moja poprzednia brala tak jak u ciebie 9l trasa a 13 miasto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Istnieje duże prawdopodobieństwo że sonda Lambda poszła. Możliwe, że musi się mocno nagrzać, żeby zaczęła podawać poprawnie dane. A to oznacza, że silnik będzie na mieście pracował cały czas na ssaniu. Podjedź do gazowników, to ci sprawdzą czy masz sprawną sondę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbynek Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 A co to może być? jak włącze długie poprzez złamanie wajchy to swieci lewy,a jak pociągne do siebie to świecą oba.Żarówki sprawdzone dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 wnioskuje ze piszesz o 15l LPG sprawdzic u gaziarza spaliny i sklad mieszanki - prawdopodbnie masz za bogata.. MK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 odnośnie spalania: sprawdź czy masz dobrze wyregulowaną instalacje LPG, mój pali mniej więcej 12-13 w mieście ale jak się jeździ do czerwonego pola to i 15 łyknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 dzieki jutro rozbiorę wyłącznik pod kierownicą. a co do spalania to chyba sprawdzę sonde, mam bardzo lekką nogę, nie mam obrotomierza, więc na 3 znieniam przy 50, na 4 przy 70km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Comet Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Co do swiatła, to obiawy jednoznacznie wskaują na przełącznik swiateł przy kierownicy.W razie problemów gdzies powinienem miec zdjecia jak to w srodku wygląda, sprawa jest prosta do zrobienia samemu, tylko ostroznie rozbieraj zeby elementy nie pouciekały. Co do spalania, wszyscy polecają sprawdzic sonde lambda. Ja proponuję, abys w pierwszej kolejności zaczął od najprostrzych rozwiązań, sprawdż przewody podcisnieniowe recyrkulaji spalin, ja miałem pęknięty pomiędzy zaworem ERG a BPt (chyba tak sięnazywają). Po naprawie spalanie spadło mi odrazu o 4L LPG/100Km. Mysię ,ze warto spojrzeć a noż widelec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 dzieki a w którym miejscu są te przewody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Co do spalania, wszyscy polecają sprawdzic sonde lambda. Ja proponuję, abys w pierwszej kolejności zaczął od najprostrzych rozwiązań, sprawdż przewody podcisnieniowe recyrkulaji spalin. a nie smierdzialo przy okazji troche ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 nic nie czuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Comet Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 dzieki a w którym miejscu są te przewody? jak podniesiesz maskę będziesz widział przewody gumowe o srednicy zewnętrzenj 6mm o ile są oryginalne. Stojąc przodem do auta z podniesioną maska będziesz widział ich kilka.Nie wiem na ile jestes zorientowany ale przy założeniu ze niebardzo (bez obrazy) to po prawej srtonie silnika pod filtrem powietrza znajdują sie zaworki o kształecie kołowym i srednicy mysle ok 5cm. Odrazu sa widoczne bo nie sa za tak bardzo ukryte pod tym filtrem. Są one połączone tymi własnie wezykami. Prześledz wszystkie wezyki czy sa całe i zwróc szczególną uwagę na połaczenie zaworków ze sobą w osi. tzn z górnego wychodzi wezyk podspodem i łączy się odrazu z dolnym. W tym miejscu wezyk ma ze 3cm. W przypadku stwierdzenia ze wezyki sa "sparciałe" warto je wymienic na nowe. Nieduzy koszt -tylko trzeba kupic odporne na benzynę i temperaturę. Fi wewn 4mm,zewn. 6mm. Ja mam pytanko, napisałes w podpisie ze masz rdzę, ciekaw jestem w ktorym miejscu, ja mam auto 2 lata jest z 93 roku i jak narazie jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Comet Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Co do spalania, wszyscy polecają sprawdzic sonde lambda. Ja proponuję, abys w pierwszej kolejności zaczął od najprostrzych rozwiązań, sprawdż przewody podcisnieniowe recyrkulaji spalin. a nie smierdzialo przy okazji troche ? nic nie smierdziało, gazownicy modzili wychodzili z siebie a auto paliło 16l/100 dopiero podczas swojej obserwacji silnika zauwazyłe efekt, a minuta roboty załatwiła problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 rdza jest wewnątrz tylnych nadkoli, na progach i mocowaniu wahaczy tylnych. Ale już wiem że autko było bite, to pewnie dla tego. Naprawiłem już wyłącznik pod kierownicą. dzięki za instrukcje!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.