Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czekamy na relację,jak masz jakieś niusy to dawaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 7.02.2018 o 17:40, JACKO29 napisał:

Zrób jedną rzecz,która może Ciebie kosztować góra 20 zł.Kup środek ,dodatek do paliwa czyszczący układ wtryskowy.Ja podobne objawy jak piszesz,poszarpywanie na 2im i 3cim biegu miałem w Note,użycie STP (firma ) wyeliminowało poszarpywanie.Kup go i wlej na pełny zbiornik,a zobaczysz,może pomoże.

dzisiaj i tak musze zatankowac to odrazu kupie i wleje....

 

  W dniu 7.02.2018 o 18:46, polonus napisał:

Ale szarpie, czy traci na chwilę parę przy przyspieszaniu w okolicach 2.2krmp?

na 2 i 3 biegu traci parę a na 4 już tylko delikatnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 8.02.2018 o 14:46, poldik napisał:

na 2 i 3 biegu traci parę a na 4 już tylko delikatnie

 

mam wrażenie, że piszesz właśnie o tym samym co w moim Pulsarze. Przyśpieszam, przy około 2200 - 2300 obr chwilowy stop przyśpieszania i z ok 0,5-1 sek, zryw i przyśpiesza dalej. Tak jakby przyspieszał na dwa etapy. Najbardziej własnie czuć na biegach 2,3 a na 4 już ledwo co odczuwalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 8.02.2018 o 07:20, JACKO29 napisał:

Czekamy na relację,jak masz jakieś niusy to dawaj!

tez chetnie poczytam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 8.02.2018 o 15:24, equinoxe napisał:

mam wrażenie, że piszesz właśnie o tym samym co w moim Pulsarze. Przyśpieszam, przy około 2200 - 2300 obr chwilowy stop przyśpieszania i z ok 0,5-1 sek, zryw i przyśpiesza dalej. Tak jakby przyspieszał na dwa etapy. Najbardziej własnie czuć na biegach 2,3 a na 4 już ledwo co odczuwalne.

Mam wrażenie, że to występuje w wersjach z nowym sterowaniem turbiny, choć tak jak Ci jakiś czas temu pisałem, u mnie po ostatniej zmianie softu jest z tym lepiej :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dooopa blada...turbo znowu nie dmucha  spalanie przy spokojnej jeździe powyżej 9L a pogonić też za bardzo nie ma czym.Posprawdzałem wszystko w obrębie turbo i nie wiem jak pracuje zawór N75 ale według mnie nie dochodzi do niego napięcie.Tzn,dochodzi na sekundę pojawia się 10.7v i w momencie spada do 0.9v to tak jakby gdzieś styki na przekaźniku były walnięte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek, ogarnij temat, napraw dziada i się nie męcz. Kup Mazdę, toyotę czy innego huydaia ;) i zapomnij o kłopotach, tyle że, co ty wtedy będziesz dłubał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 9.02.2018 o 10:56, JACKO29 napisał:

I dooopa blada...turbo znowu nie dmucha  spalanie przy spokojnej jeździe powyżej 9L a pogonić też za bardzo nie ma czym.Posprawdzałem wszystko w obrębie turbo i nie wiem jak pracuje zawór N75 ale według mnie nie dochodzi do niego napięcie.Tzn,dochodzi na sekundę pojawia się 10.7v i w momencie spada do 0.9v to tak jakby gdzieś styki na przekaźniku były walnięte

Powinieneś zostawić go w serwisie i nie odbierać dopóki porządnie nie zrobią,musieli coś spartolić przy wymianie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeździł i to dobrze,mało palił,a w serwisie byłem to się sk***l naprawił i nie przyjęli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 9.02.2018 o 13:19, manix napisał:

No to jedź teraz. Najwyżej się znowu naprawi. :devil:

no to musisz trasy wybierac przy serwisie, moze akurat trafisz...ale znajac serwisy to bedzie ze u Nas dziala bez zarzutu i usterki nie widza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni błędy kasują po wifi, jak tylko wjedziesz autem w zasięg ich routera ;) miałem dwa razy taką sytuację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 9.02.2018 o 13:19, manix napisał:

No to jedź teraz. Najwyżej się znowu naprawi. :devil:

Maniek!!!! :devil:  Byłem! i skur***el się znowu naprawił!!! :devil:  Przecież można się pochlastać ze złości! 

Jutro biorę się za oglądanie w garażu,może cosik wynajdę,nie daruję francy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pobawiłem się troszkę w szpiega,rączki sobie troszkę ubrudziłem...Dowiedziałem się,że nasze turbinki nie mają zmiennej geometrii,nie mają tzw kierownic,a za to mają tzw zawór upustowy sterowany "gruszką"  i potrafi się zawieszać....Czego efektem może być właśnie spadek mocy bo dmuchanie idzie w atmosferę...Tylko czemu,gdyby tak było, czujnik doładowania nie wykazuje błędu????Pojeździłem trochę i raz Kaśka dobrze się zbiera,a innym razem jedzie jakby ciężarówkę holowała....


Umawiałem się dzisiaj na przegląd i dowiedziałem się ciekawych rzeczy odnośnie kamerki cofania i  zuzycia paliwa.Otóż co do kamerki,to mój przypadek nie jest odosobniony,przyznano mi rację,że kamerki po jakimś tam czasie rozszczelniają się.Czekam na deszcze :D

Co do zużycia paliwa w nadmiernej ilości,to Nissan ma na to oprogramowanie które stabilizuje pracę elektroniki,bo to ona głupieje i efekt jest taki jak u mnie...we czwartek będą wgrywać ,sprawdzimy efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie Budda...

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj ,...dopiero dzisiaj przyszło mi zaobserwować jak pracuje termostat w czasie jazdy. Przy -18 Kaśka miała bide żeby się zagrzać ,na odcinku 20 km spalanie ..11L

Oj przydałaby się żaluzja na chłodnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zaobserwowałem to samo a po starcie spalanie pokazało 62 litry, rekord, ponad dychę na odcinku około 25 km przy temp -10

Dziwne też były obroty bardzo wolno spadały przy zatrzymaniu na światłach lub wrzuceniu na luz.

Wynika z tego że to auta nie na zimne kraje  :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 26.02.2018 o 14:09, colins napisał:

Zawsze można wrócić do epoki sprzed downsizingu i zastosować na chłodnicę okład z kartonu. :D

Albo nie wracać i zamiast kartonu roletkę od dizela ;)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawe co ma powiedzieć ten facet, co mnie mijał wczoraj na motorze za Bayreuth :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na drugim biegu gdy powinienem wbić trzeci bieg małe obroty to samo z trzeciego na czwarty słychać z okolicy silnika  lub skrzyni taki metaliczny hałas wcześniej tego nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...