Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, JACKO29 napisał:

Na mój gust...zmień stację paliw.Możesz profilaktycznie wyczyścić przepływomierz.Reszta,gdyby zachodziła potrzeba to czyszczenie przepustnicy,dolotu i zaworów,ale to już w jakimś ogarniętym serwisie.Na początek może spróbuj,poszukaj dodatków do paliwa które czyszczą wtryski,nagar ect...wiele tonie kosztuje ,a może da radę.

Dziękuję bardzo, już mi sie jawiła wymiana uszczelniaczy zaworowych albo pierścieni :)

Dziwne bo na Orlenie tankuje Verva 98 ale sprobuje na innej stacji

 

Dzięki za pomoc i komentarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2025 o 21:47, Agamek12 napisał:

W czwartek jade do serwisu który specjalizuje się w japończykach. Może coś znajdzie.

Zła korekta wtrysków. Będę czyścił lub wymieniał na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Agamek12 napisał:

Zła korekta wtrysków. Będę czyścił lub wymieniał na nowe.

Sprawdzali Ci te wtryski komputerem czy wymontowali je i sprawdzali na maszynie? Zastanawiam się dlaczego akurat zła korekta wtrysków a nie kończąca się pompa wysokiego ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2025 o 12:18, gradu napisał:

Sprawdzali Ci te wtryski komputerem czy wymontowali je i sprawdzali na maszynie? Zastanawiam się dlaczego akurat zła korekta wtrysków a nie kończąca się pompa wysokiego ciśnienia.

Sprawdzali wtryski komputerem diagnostycznym - podobno takim jak w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilu mechaników tyle teorii. Ja walczę z wysokimi ujemnymi korektami długoterminowymi. Jedni mówią wtryski, inni pompa paliwa.  Najchętniej wymieniliby wszystko łącznie z czujnikami i sondami lamda. O korektach wtryskiwaczy,  decyduje ecu a powodem tych korekt niekoniecznie muszą być same wtryski.  Niestety ciężko znaleźć fachowca który zdiagnozuje temat kompleksowo. Sugeruję Ci znaleźć zakład w którym sprawdzą Ci te wtryski na maszynie i zakwalifikuje je bądź nie do regeneracji a potem da Ci na piśmie wyniki sprzed i po czyszczeniu/regeneracji. U mnie w  aso i w paru innych miejscach sugerowali  odpusćić temat wtrysków bo w ich przypadku usterkowość jest marginalna.

 

 

Edytowane przez gradu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pojawił się błąd p0170. No nic, biore się za wtryski.

Co do kosztów przy regeneracji/czyszczeniu. Montaz/demontaz 200-300zl. Sprawdzenie/czyszczenie 500-600zl+. Uszczelki 200zl. Razem przynajmniej 900zl.

Nowe wtryski Renault. Montaz/demontaz 200-300zl. Nowe wtryski 1300zl. Uszczelki dolotu 50zl. Razem przynajmniej 1550zl.

Edytowane przez Agamek12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...