michalT. Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 38 minut temu, JACKO29 napisał: Na mój gust...zmień stację paliw.Możesz profilaktycznie wyczyścić przepływomierz.Reszta,gdyby zachodziła potrzeba to czyszczenie przepustnicy,dolotu i zaworów,ale to już w jakimś ogarniętym serwisie.Na początek może spróbuj,poszukaj dodatków do paliwa które czyszczą wtryski,nagar ect...wiele tonie kosztuje ,a może da radę. Dziękuję bardzo, już mi sie jawiła wymiana uszczelniaczy zaworowych albo pierścieni Dziwne bo na Orlenie tankuje Verva 98 ale sprobuje na innej stacji Dzięki za pomoc i komentarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamek12 Opublikowano 14 Lutego Udostępnij Opublikowano 14 Lutego W dniu 10.02.2025 o 21:47, Agamek12 napisał: W czwartek jade do serwisu który specjalizuje się w japończykach. Może coś znajdzie. Zła korekta wtrysków. Będę czyścił lub wymieniał na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradu Opublikowano 14 Lutego Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2 godziny temu, Agamek12 napisał: Zła korekta wtrysków. Będę czyścił lub wymieniał na nowe. Sprawdzali Ci te wtryski komputerem czy wymontowali je i sprawdzali na maszynie? Zastanawiam się dlaczego akurat zła korekta wtrysków a nie kończąca się pompa wysokiego ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamek12 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego W dniu 14.02.2025 o 12:18, gradu napisał: Sprawdzali Ci te wtryski komputerem czy wymontowali je i sprawdzali na maszynie? Zastanawiam się dlaczego akurat zła korekta wtrysków a nie kończąca się pompa wysokiego ciśnienia. Sprawdzali wtryski komputerem diagnostycznym - podobno takim jak w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradu Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego (edytowane) Ilu mechaników tyle teorii. Ja walczę z wysokimi ujemnymi korektami długoterminowymi. Jedni mówią wtryski, inni pompa paliwa. Najchętniej wymieniliby wszystko łącznie z czujnikami i sondami lamda. O korektach wtryskiwaczy, decyduje ecu a powodem tych korekt niekoniecznie muszą być same wtryski. Niestety ciężko znaleźć fachowca który zdiagnozuje temat kompleksowo. Sugeruję Ci znaleźć zakład w którym sprawdzą Ci te wtryski na maszynie i zakwalifikuje je bądź nie do regeneracji a potem da Ci na piśmie wyniki sprzed i po czyszczeniu/regeneracji. U mnie w aso i w paru innych miejscach sugerowali odpusćić temat wtrysków bo w ich przypadku usterkowość jest marginalna. Edytowane 17 Lutego przez gradu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamek12 Opublikowano 6 godzin temu Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) Dziś pojawił się błąd p0170. No nic, biore się za wtryski. Co do kosztów przy regeneracji/czyszczeniu. Montaz/demontaz 200-300zl. Sprawdzenie/czyszczenie 500-600zl+. Uszczelki 200zl. Razem przynajmniej 900zl. Nowe wtryski Renault. Montaz/demontaz 200-300zl. Nowe wtryski 1300zl. Uszczelki dolotu 50zl. Razem przynajmniej 1550zl. Edytowane 6 godzin temu przez Agamek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.