Jurand15 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Co do przyspieszania na dwójce,to na starym sofcie było ciężko,na nowym spoko. hm.. no to mnie zastanawia; w reklamowce piszą że 90% momentu dostępne od 1500 obr/s. No to są właśnie te okolice przecież i powinien iść jak przecinak.. A nowy soft ponoć miał uspokoić maszynę a nie unarowić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Jurand...Na dwójce przy starym sofcie jadąc od tych 10km/h musiałem dodać dużo gazu i delikatnie operować sprzęgłem na dłuższym odcinku,aby złapał właściwe obroty,inaczej potrafił zgasnąć lub walić kangury.Z nowym softem nie muszę już tak go trzymać na gazie,spokojniej wchodzi w obroty i spokojniej się rozkręca.Wygląda tak,jakby był mocniejszy w niższym zakresie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 To harakterystyczne dla turbodziury. Jest taki moment w silnikach turbo ,że nie pojedzie i tyle.Ja w moim dci na początku często się wkurzałem, a teraz podświadomie troszkę później zmieniam bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ja dziś złym doświadczeniem Jacko i strachem wywołanym przez kolegę colins znów otwarłem maske (naszczęscie dzięki Jacko bez wjekszego wysilku) i sprawdzilem poziom oleju. Stan jest taki jaki był czyli prawie maksimum. Pytanie czy skoro może i ubyć i przybyć to czy nie spala na co wskazuje taka jakas mało ciekawa końcówka wydechu i nie zaciąga paliwa. Może mam jakiś stan równowagi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 To harakterystyczne dla turbodziury. Jest taki moment w silnikach turbo ,że nie pojedzie i tyle.Ja w moim dci na początku często się wkurzałem, a teraz podświadomie troszkę później zmieniam bieg. No tak, ja na turbodziurę robię poprawkę; to nie piewsze moje uturbione autko. Dziura to opóźnienie zanim turbinka zacznie na dobre pompować. U nas dobrze słychać turbinę, także łatwo zauważyć kiedy się rozkręca. Spróbuję po ODB2 obadać wartość doładowania przy przyspieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ja tam turbiny nie słysze u swojego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Ja tam turbiny nie słysze u swojego.... Hm, no kwestia ucha myślę Polecam ćwiczenie - na 5/6 biegu, obroty około 2k odpuszczać i dociskać gaz. No i słuchać Po namyśle - jednak odradzam; Jak ktos raz usłyszy, to już potem zawsze będzie słyszał ) Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Jurand15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ja raz słyszałem,no może kilka razy po wymianie na 5W30 i szybko zmienialem na 5W40,ale ogólnie nie słyszę turbinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 No gdzie 5W30 do silnika z turbiną, jaki by nie był ,to jest idiotyzm i szybsze jej zużycie 5W40 to minimum do turbiny !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Edwardzie,ale o tym już było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Edek tu jest specjalistą. Ja się z Nin tylko mogę zgodzić . Bo na olejach się całkowicie nie znam mimo wykrztalcenia technicznego ....mocno technicznego. Ciągle nie wiem gdzie wy ta turbine slyszycie. Dziś jechałem i słuchałem i nic nie słyszę. Te 1.2 są zbyt ciche dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ja nie jestem specjalista ,ale 5W30 to za cienka ochrona turbiny Jacko ja wiem że było ale ja będę cały czas powtarzać to jak mantrę Pierr kiepski masz słuch albo mało pałujesz silnik Jacko lubi pałować to słyszy ja też słyszę turbiny jak dostaje samochód z turbiną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Przeca pisołek,że nie słysza tego smigiełka! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 On chciał usłyszeć turbinę jak radio grało pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 W 1.9tdi to nie problem usłyszeć Ale w 1.2 dig-t? Ja może już przez wiek głuchy jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Aaaa pudło nie 1.9TDI aaaaa 1.0 T-DGI benzyna zalana Lotosem W 1.0 EcoBoost też słyszę Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 W stresy wpadam po lekturze waszych postów i po siedmiu latach zalewania 5w30 (bezproblemowego dla turbo),zaleję 5w40 albo dla pewności Edkowe 5w50 i to z milicjantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Manikso ale mnie Shell kupił i wlewam zaraz Gazowego 5W40 Dobrze że Jacko głuchy nie jest i potwierdza głośniejszą prace turbiny na 5W30 Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Jak byś nie wiedział ,to ostatnio coraz częściej 0w20 jest normą w wielu firmach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 I zaczyna sie znow o oliwie postowanie. ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ja już jestem starawy i przygłuchawy , ale turbinkę słyszę. Grunt to umieć wyłapać ten dźwięk, bo w tym akurat silniku jest bardzo cichy, ale jak się wie, gdzie ucho nadstawić, to się usłyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) No gdzie 5W30 do silnika z turbiną, jaki by nie był ,to jest idiotyzm i szybsze jej zużycie 5W40 to minimum do turbiny !! hm.. każdy silnik ma inaczej. w VW TSI 5w30 jak najbardziej się leje "do turbiny" (w/g instrukcji producenta) Ja już jestem starawy i przygłuchawy , ale turbinkę słyszę. Grunt to umieć wyłapać ten dźwięk, bo w tym akurat silniku jest bardzo cichy, ale jak się wie, gdzie ucho nadstawić, to się usłyszy. No nareszcie ktoś bez miodu w uszach Edytowane 9 Stycznia 2016 przez Jurand15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 W VW TSI to pierścienie znikają jeszcze na gwarancji a VW wmawia normę 2 l na 1000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ja już jestem starawy i przygłuchawy , ale turbinkę słyszę. Grunt to umieć wyłapać ten dźwięk, bo w tym akurat silniku jest bardzo cichy, ale jak się wie, gdzie ucho nadstawić, to się usłyszy. Ja mam chory kręgosłup...nie mam zamiaru jeździć z uchem przyklejonym do deski...a niech se bziucy,byle nie za głośno,bo to już będzie źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ale w 1,2 turbinę albo w ogóle nie słychać albo bardzo minimalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.