colins Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 To prawda. Dużo zależy też od zastosowanego oleju. W 1.2 turbinka jest cichutka, bo dziwne by było gdyby wiatraczek wielkości jak w młynku do kawy ryczał jak w GT-R, ale przy wsłuchaniu się w pracę silnika można wyłapać jej dźwięk (szczególnie przy przyspieszaniu). Tak jak i pracę zaworu upustowego przy zmianie biegów (krótki świst). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Nom. Wprawdzie to nie jakaś wielka trąba, a tylko mały, fabryczny zaworek, ale jest. Słyszalny przy gwałtownym przyspieszaniu i odpuszczeniu nogi z gazu (przy zmianie biegów) w postaci cichego, ale przy nadstawieniu ucha, wyraźnego syknięcia (przy otwartym oknie słyszalny wyraźniej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 W VW TSI to pierścienie znikają jeszcze na gwarancji a VW wmawia normę 2 l na 1000 km oczywiście. a od siedzenia na fotelu kierowcy dostaje się wilka. znane fakty. widzę kolega specjalista i ma pewnie z 10 takich aut na parkingu. no to ja jakiś pechowy jestem - mam 20k na liczniku na takim TSI i mililitra jeszcze nie dolałem.. No ale co ja tam wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 To każdy posiadacz TSI bardzo Ci zazdrości takiej kondycji silnika U na placu wiele samochodów jest w czym wybierać a że non stop dobijają nowe i kilometry trzeba wyjeżdżać to co ja poradzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) To każdy posiadacz TSI bardzo Ci zazdrości takiej kondycji silnika U na placu wiele samochodów jest w czym wybierać a że non stop dobijają nowe i kilometry trzeba wyjeżdżać to co ja poradzę Służbowe TSI, no nieźle.. Referencyje w zakresie dbałości o samochód, jak sądzę. Trzeba było renówki kupować, a nie szroty jakieś. Mam nadzieję że przy QQ też będę wyjątkowy w takim razie. Dziś kontrolowałem olej w moim (przy tej okazji dziękując za leciutką maskę - po 700k na razie trzyma max . No i oby tak dalej.. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez Jurand15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Coooooliiiinss!!!!!! Kurna.jo tyż chyba pierd***a dostaja z tym motorkiym.... Po przejechaniu ok 80km,dzisiejszy pomiar popołudniowy (po odstaniu ok 6h) ...nie wykazał nadmiaru oleju Nadmiar zniknął,jest max tak jak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Coooooliiiinss!!!!!! Kurna.jo tyż chyba pierd***a dostaja z tym motorkiym.... Po przejechaniu ok 80km,dzisiejszy pomiar popołudniowy (po odstaniu ok 6h) ...nie wykazał nadmiaru oleju Nadmiar zniknął,jest max tak jak było A może to jednak był błąd pomiaru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ten nadmiar to pewnie wacha była,odparowała i brak nadmiaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ja Jacko bym zezłomował na Twoim miejscu i kupił jakąś Nexię czy cuś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Nie ma mowy o błędzie pomiaru,trzy krotny pomiar pokazywał tą sama wartość uwiecznioną na fotce,stało się to co mówił szef serwisu,duży mróz,krótkie odcinki.Mróz zelzał,to i wacha odparowała.ja pierdziu,ale motorek.Aha! I po resecie kompa(to co mówiłem 1.5h bez klem) spalanie spadło z 9.5l na 8.1 na tej samej jeździe w tych samych warunkach. To auto gorsze od baby z okresem!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 O o Nexie, Dacia to dopiero samochody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 ja pierdziu,ale motorek. Takie "perypetium mobile" Co zje to odda i na odwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 O i jest informacja w tygodniku Motor ,że w silnikach 1.2 DIG-T od 2014r pojawiają się uszkodzenia pierścieni tłokowych !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 I to jest jakiś trop! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 A w którym to Motorze jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Nr1 2016r str 53. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 W stresy wpadam po lekturze waszych postów i po siedmiu latach zalewania 5w30 (bezproblemowego dla turbo),zaleję 5w40 albo dla pewności Edkowe 5w50 i to z milicjantem. 5W50 z Milicjantem to prawie 5W70 Takie "perypetium mobile" Co zje to odda i na odwrot Jak od samego początku dywagacji na jego temat mówiłem, że kocham ten silnik . Zmienny, wydaje różne dziwne dzwięki, czasem coś zabierze, potem odda, ale z założenia idzie jak burza. Wypisz wymaluj jak moja żona . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 5W50 z Milicjantem to prawie 5W70 To mój z milicjantem jest jak 5W50 Super! ...a jednak nie jest... Wypisz wymaluj jak moja żona . Ale z nią do serwisu nie musisz jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Bo "przeglądy" robi sam , w "niezależnym " miejscu Znalazłem wśród zmian na 2016, jedną dość istotną różnicę w wyposażeniu 1.2 cvt na 2016r.Otóż dostal on wielowahaczowe zawieszenie tylne (model na 2015 miał belkę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozbef Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 No i wgrany nowy soft☺autem zrobiłem dopiero ok 50 km (brak kół zimowych w QQ a zima ci u nas sroga Pierwsze wrażenia? Autko wyraźnie zyskało wigoru zobaczym jak z olejożrenoßcią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 To mój z milicjantem jest jak 5W50 Super! ...a jednak nie jest... Ale z nią do serwisu nie musisz jeździć Jacko przy zalaniu jest 5W40 i z każdym przejechanym 1000km spada lepkość!!! tak przy 10.000km to może to jest 4W30 A Milicjant jak siedział tak siedzi przyklejony- jak komornik do szafy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 No i wgrany nowy soft☺autem zrobiłem dopiero ok 50 km (brak kół zimowych w QQ a zima ci u nas sroga Pierwsze wrażenia? Autko wyraźnie zyskało wigoru Jak to? Po wgraniu softu auto wyraźnie jest spokojniejsze podczas ruszania i jazdy na niższych biegach,a Ty piszesz że dostało wigoru??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Nr1 2016r str 53. No fakt. Jest coś wspomniane przy okazji opisu Juke. Wniosków żadnych nie ma, jedynie krótka wzmianka. Proszę... Pokuszę się więc ja o wnioski. A może raczej zadam pytanie. Jeśli rzeczywiście zdarzają się uszkodzenia pierścieni tłokowych, to w jaki sposób naprawia je aktualizacja oprogramowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Czyli nic wielkiego.Może by tak zainteresować ich bardziej problemem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 A może zmienili rozbef-owi soft na ten który poprzednio miałeś . Klient nasz Pan więc spełniamy jego "życzenia" .... na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.