JACKO29 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 No ,nie pomyślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Rozbef, a wcześniej Twój silnik pożerał olej? Pytam, bo ten sam serwis w Zielonej Górze na moje zapytanie o możliwość aktualizacji spławił mnie książkowo na drzewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozbef Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Jacek, tak to odbieram , przy ruszaniu może rzeczywiście jest troche spokojniej , ale juz po przekroczeniu 3 -3,5 tys obrotów rwie do przodu ,że aż miło a może przedtem jeździłem zbyt delikatnie? Colinsie, tak zżerał olej .Dwa razy dolewali na zlecenie , teraz wgrali soft nowy i kazali obserwować przez 5000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Aha,czyli norma.Mamy to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozbef Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Aha,czyli norma.Mamy to samo. Czyli co? sądzą że przez 5 tys km nic oliwki nie siorbnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Być może.Mnie powiedzieli,że jakby zaczął podciągać olej to pierścienie do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) I to jest dowód na to że oni wiedzą o wadliwych pierścieniach w tych silnikach !!!! Zmienili soft aby paliwa więcej przeciekało do miski, aby ubytków oleju nie było widać, o ćwaniaki . Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Jeśli Twoja spiskowa teza miałaby być prawdą Edwardzie, to takie rozwiązanie doprowadzi silnik też do śmierci. Tyle, że trochę później. Zakładając spisek Nissana, można więc wyciągnąć wnioski, że gra on na zwłokę i robi wszystko żeby przetrzymać użytkowników felernych silników do końca gwarancji. A potem kliencie martw się sam. Nie wiem czy taka spiskowa teoria jest prawdą. Wiem za to, że rozrzedzany benzyną olej nie jest dobrym środkiem smarnym, a w pewnym momencie nawet nim być przestaje. Od tego momentu nie musimy już martwić się jedynie o wymianę pierścieni, a raczej o wymianę całego silnika. Tak to już jest, gdy w dobrym do tej pory francuskim silniku zaczynają grzebać małe japońskie łapki, a potem całość składa pakistański uchodźca w brytyjskiej fabryce w czasie, gdy angielska kontrola jakości ma przerwę na herbatę. Notabene, w tym samym Motorze opisane jest nowe Renault Talisman z silnikiem 1.6 TCe 200 KM. Ciekawe czy to kolejna wariacja dobrze nam znanego silnika 1.6 DIG-T, tyle, że po podkręceniu? Póki co jest chwalony. Zobaczymy co wyjdzie z czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) A ja już wierze że kombinują z softem do końca gwarancji, bo 5000km na test czy bierze olej to jakieś żarty Dużo wcześniej w przejechanych kilometrach widać na bagnecie co jest granę!! Oczywiście że olej rozrzedzony przez paliwo traci lepkość i właściwości dodatków ,a smarowanie części jak i turbiny jest symboliczne . 1.6 THP też był chwalony na początku Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Stider bagnety te same a silniki już nie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Te same, turbiny inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Else ale ja wiem że to jest tu i tu 1.2TCE ale może Stid widział jaki inny Engine Stid olej przepalony jak w Diesel, bo te silniki mają wtrysk bezpośredni który dewastuje szybko olej, taki MINUS dla kondycji oleju Tak wiedz jak widzisz do takiego silnika szkoda lać drogi olej bo szybko zostanie zdewastowany . Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Edek01 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Przecie tam śrubka w śrubkę takie same Stid napisałeś że sprawdzaliśmy ilość oleju na bagnecie, a nie napisałeś ile ty miałeś i czy też Eneos się tak przepalił????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Cenowo Eneos to jest nadzwyczajny a Eneos Sustina to cena jak za olej z opiłkami złota Częstsza wymiana oleju lepiej zrobi, jak lepszy olej w przypadku wtrysku bezpośredniego . Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 W silnikach z bezpośrednim wtryskiem rzeczywiście olej robi się szybko ciemny ze względu na sposób spalania paliwa. Podobnie jak w dieslu efektem spalania jest dużo sadzy i dlatego olej szybko ciemnieje. Nie znaczy to jednak wcale, że ciemny olej jest zużyty. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że wręcz przeciwnie - im lepszy będzie olej, tym szybciej zrobi się ciemny, gdyż ze względu na swoje dobre właściwości myjące wyłapie więcej tych syfów z silnika absorbując je w sobie. Dlatego powinniśmy stosować dobre oleje. Także i w szczególności z tego powodu, że mamy czułe na jakość oleju turbosprężarki. I nie przejmować się w tych silnikach ciemną barwą oleju, gdyż jak wspomniałem wyżej barwa oleju nie jest wcale wyznacznikiem jego zużycia. Ba, niektóre oleje mają od nowości ciemną barwę - np. oleje Liqui Moly z domieszką molibdenu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Pewnie tak, ale ja robię jedno i drugie. Różnica pomiędzy Eneosem, a jakimś słabszym olejem nie robi różnicy w ogólnym koszcie eksploatacji samochodu. Zaoszczędzę i nie będę kupował płynu do spryskiwaczy na stacjach benzynowych i wyjdę na swoje... Ja na stacjach płynu nie kupuję dla krezusów w Stonce mają super płyn za super cenę Colins przez rozrzedzanie oleju przez benzynę w silnikach z wtryskiem bezpośrednim olej traci też dodatki jak TBN, Moliben i Supersyn, ale najszybciej lepkość. Ja to bym lał ten EVOLUTION 900 SXR 5W40 olej na 10.000km i głowy bym sobie nie zawracał innymi olejami- jakość i cena bardzo dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 No już bez przesady z tą jakością dedykowanego Elfa. Cena owszem dobra, ale jakość przeciętna. Zgodzę się natomiast ze stwierdzeniem, że częstsza wymiana nawet na gorszy olej jest lepsza dla silnika niż rzadsza, choćby nawet silnik był zalewany olejem wprost z prywatnej rafinerii szejka Allaha WisimuLacha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Nie bez kozery wymianę oleju w silniku nazywają prezentem dla silnika Stid kup w stonce a zobaczysz naprawdę jest bardzo dobry płyn, lepszy jak ten rozrzedzany z BP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) W Stonce to on długo nie gości bo go wykupują na pniu bo 14zł 5l Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Stider u mnie jest 4 Stonki mam raj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 A ja jeszcze nie wypsikałem zeszłorocznego zimowego ze zbiornika Lidlowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 W mieście go to dopada czy na trasie też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Jakoś tego nie odczułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Zależy jak tłoki z wadliwymi pierścieniami ułożą się w cylindrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ja tam mam wrażenie, że w chłodniejsze dni każdy silnik ciągnie lepiej niż wtedy jak jest ciepło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.