JACKO29 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Tu i tu... Tzn. Ja na 99% mam jakieś zwidy, bo odczuwanie przyśpieszenia pewnie różni się w zależności nawet od pory dnia, tego czym się wcześniej jechało, humoru? Meteopata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Silnik czy ranger ? Pewnie zamontowali system, który reaguje na panujące warunki na jezdni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Każdy silnik lepiej pracuje jak dostaje chłodniejsze powietrze. Latem jest silnikowi gorzej, jak dostaje gorące powietrze zamula. Stider może turbina fiksuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Stider a czy miał humory przed zmianą softu ??? Może tu jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ja troszku więcej dmucham w opony i lżej się toczy i mniej pali Tak niuanse w wsłuchiwaniu się w maszynę Stider jest nas tu kapka co lubią wysłuchiwać takie rzeczy Ja przez lata wyczuwam złą prace silnika plecami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Mniej spala,lżej się toczy,a co ze środkiem opony? Jak długo wytrzyma??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Jacko jak mamy 2.3 to dajmy 2.4 czyli o 1bar więcej lżej i bez zużycia opony, nigdy środek się nie wytarł Co innego jak bym doj......2.7 to pewnie środek by wyłysiał A co ja wolę to stabilniejszą trakcję, bardzo nie lubię jak buja w zakrętach Edytowane 11 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 No debile jak nic szukają mózgu w doooopie Troszkę więcej powietrza wydłuży żywotność opony a i koniom lżej ciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Jacko jak mamy 2.3 to dajmy 2.4 czyli o 1bar więcej lżej i bez zużycia opony, nigdy środek się nie wytarł Co innego jak bym doj......2.7 to pewnie środek by wyłysiał A co ja wolę to stabilniejszą trakcję, bardzo nie lubię jak buja w zakrętach Kolego Edek01. Między 2,3 a 2,4 mamy różnicę tylko 0,1 bar a nie jeden bar. Fizyka się kłania. A zwiększanie ciśnienia w oponach wcale nie poprawia trakcji. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ja troszku więcej dmucham w opony i lżej się toczy i mniej pali Ja przez lata wyczuwam złą prace silnika plecami Właśnie o tą 0.1 , 0.2 gdy jeszcze turlałem się po Polsce zaprzyjaźniony gumiarz pompował mi więcej i tłumaczył że na naszych drogach to dla opony bezpieczniej , a w nawyku i tak zostało mi przekładanie kół i balans po każdych 10K km Czy pracę silnika plecami ??? Ja mam ucho do tego i percepcję ogólną natomiast co się dzieje z autem jak zmienia się jego pozycja , oś podłużna względem osi jezdni to już tak , PLECAMI , ale to muszą być najechane kilometry (czytaj klika lat praktyki) Ogólnie zgadzam się z Tobą Edwardzie pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Kolego Edek01. Między 2,3 a 2,4 mamy różnicę tylko 0,1 bar a nie jeden bar. Fizyka się kłania. A zwiększanie ciśnienia w oponach wcale nie poprawia trakcji. Jak lubisz jazdę na kapciach i bujania na zakrętach to czemu nie Tak dokładnie rozpędziłem się nie 1bar a 0.1 bar o teraz w oczy nie szczypie Fergul Plecami opartymi o fotel wyczuwam wibracje nie równą pracę silnika i gdakania garków Edytowane 11 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Po pierwsze jazda na ciśnieniach przewidzianych przez producenta nie jest jazdą na kapciach. Po drugie mam kilka lat praktyki (z toru wyścigowego) jeżeli chodzi o prowadzenie się samochodu przy zmienianych ciśnieniach w oponach i możesz mi wierzyć, że nawet zmiana ciśnienia o 0,1 bara może spowodować (w pewnych - ekstremalnych- warunkach) znaczną zmianę charakterystyki prowadzenia. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Panowie te 0.1 bara to nawet od temperatury zewnetrznej sie zmieni w gore lub w dol. To nie apteka. Wazne aby bylo w osi po rowno i w granicach normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Mym torem drogi ekspresowe autostrady:) Oczywiście że pompując kapke więcej zmieniamy charakterystyke trakcji Dla mnie jest ona bardziej przewidywalna w wyprzedzaniu i zakrętach żywotność opon też wzrasta. Na zalecanym przez producenta ciśnienu tryb Comfort nie max załadunek autostrada idzie się zabić bujania i ciężkie toczenia , opony się przegrzewają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Panowie te 0.1 bara to nawet od temperatury zewnetrznej sie zmieni w gore lub w dol. To nie apteka. Wazne aby bylo w osi po rowno i w granicach normy. Oczywiście, że tak bo nawet nagrzanie opony od jazdy też zmienia w niej ciśnienie. Mnie chodziło o to, że podwyższanie ciśnienia zmienia ale nie koniecznie poprawia trakcję, zwłaszcza w czasie deszczu. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Dla mnie i wielu w moim otoczeniu poprawia Ja wolę mniejszej opory toczenia i stabilność . Edytowane 11 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Temat jest o silniku 1.2 nie o oponach Dalej wątek możecie kontynuować np.tutaj:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/100687-opony-i-felgi-na-zim%C4%99/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 No więc wracamy do tematów milicyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Weź pod uwagę, że to "cywilne" auta nie ścigacze. A Ciśnienie na etykiecie auta jest MINIMALNYM dopuszczonym przez producenta! W zależności od obciążenia, należy je zwiększać. Moim zdaniem 0.1 w tego typu aucie na pewno nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Minimalnym czy nominalnym? W przypadku QQ jest o tyle dobrze, że na naklejce podane są także ciśnienia dla załadowanego auta (a nawet do każdego rozmiaru opon z osobna - taka dłuższa czytanka dla dociekliwych ). Ja lubię sobie też przydymać oponki na zapas, ale o ile zmiana o 0.1 bar nie jest odczuwalna, to przedobrzenie o jakieś 0.3 bara zaczynam już czuć na doopie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ważne by mieć swój pewny manometr,bo jakiś 70% manometrów na stacjach pokazuje co chce.Ale wracając do 1.2 Jacka ,to z całym szacunkiem,ale to zaczynają być kpiny.Jacek jedz na tą hamowanie, mone dostarczy Ci ona argumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) A miało nie być o oponach w tym wątku? Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 No i nie jest. Gadamy przecie o silniku Jacka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 jadę jutro na badanie dogłębne silnika Będzie sprawdzanie mieszanki,praca elementów przygotowujących mieszankę itd.itd. Ażw końcu się w@#$%^&*()ę i zaczne pisać liściki ,powiadomienia i rozwinę korespondencję z centralą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Na forum Meganki piszą, że wgranie nowego softu nie daje nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.