Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie też nic się nie dzieje. Na forum Renault piszą natomiast, że trzeba poczekać do 20000 km i wtedy zaczyna się dziać. :o

Jeden z forumowiczów napisał nawet ironicznie, że wychodzi to czym szczycą się inżynierowie z Renault czyli doświadczenia silnikowe rodem z Formuły 1.

Silniki na jeden sezon. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nic się nie dzieje. Na forum Renault piszą natomiast, że trzeba poczekać do 20000 km i wtedy zaczyna się dziać. :o

Jeden z forumowiczów napisał nawet ironicznie, że wychodzi to czym szczycą się inżynierowie z Renault czyli doświadczenia silnikowe rodem z Formuły 1.

Silniki na jeden sezon. :D

dobre :laie_67:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to szybciutko przebijać 20.000km i dzień za dniem sprawdzanie bagneta  :)

Pierściony z plasteliny i tyle, aby nie pchać się w koszty akcji serwisowej silników 1.2 T z wymianą wadliwych pierścieni - ściemniają softami  :thumbsdown:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja za dwa tygodnie ,przepytam kogo trzeba. Będę miał świetną okazję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, a ciekawe jak się ma do takiej "naprawy" kodeks cywilny. Taki art:

 

http://www.kodekscywilny.pl/artykul,1690,7551,przedluzenie-gwarancji-po-naprawie-lub-wymianie.html

 

Co np. z czasem trwania gwarancji? Czas się przesuwa zgodnie z KC także "gdy nakład pracy niezbędny do usunięcia wady nie jest duży, jednakże bez usunięcia tej wady użyteczność rzeczy jako całości byłaby zmniejszona."

"Nowy termin gwarancji należy liczyć od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad(...)".

 

A podjęcie się naprawy to w zasadzie przyznanie, że wada istnieje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witojcie!

Jestem po badaniach w serwisie i...nic! W silniku pod względem przygotowania mieszanki,dozowanie i paru jeszcze pierdół jest wszystko cacy.

A najnowszy news to taki ,że oleju ubyło do poziomu kreski max czyli wróciło do normy ,nadlewka zniknęła.

Na lutowy przegląd zaproponowano mi zalanie silnika"najnowszym " wynalazkiem Made in Renault syntetykiem 10W60.Ponoć bardzo się sprawdza w silnikach niskiej pojemności z turbo.

Co do zasugerowanej przeze mnie wymiany pierścieni,powiedziano mi,że nawet po wymianie problem z olejem wraca maja takie sygnały z kraju i Renault o tym wie...i chyba nic nie robi :thumbsdown:

Następny news w stukach zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty Jacek  chyba jesteś uprzywilejowany bo możesz "wybierać i przebierać"  ? ;)

A pozostali .... mają jeździć na olejach od 5W30 (pierwszy zalecany ) do 10W60 ?

Czy to znaczy: kto co woli czy jak servis zaleci ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może powiedzmy tak...ja spokojem zyskuję a nie pyskówkami,choć czasami krew mnie zalewa.Ale daję radę.Propozycja zmiany na 10W60 padła ze strony kierownika serwisu i ma w tym poparcie centrali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10w60 traktowany jako lekarstwo na łańcuchy rozrządu w nissanach, tez się sprawdził.

Jednak co dobre dla łańcucha i ogólnie lepszego zabezpieczenia silnika, juz nie koniecznie dobre dla turbo

Aczkolwiek mam kolegę który od początku leje 10w60 do 1.5dci i ma bez napraw 200kkm a u mnie przy zalecanym 5w30 po 85kkm robiono panewki.I bądź tu mądry. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EVOLUTION 900 RACING 1 10W-60

Może o to mu chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś były Almery z wadliwymi pierścieniami i cwaniaki nie wymieniali pierścieni tylko lali Shell 10W60 !!

Kiedy zmieniłem na 5W silnik z zamulasa odżył torpeda się zrobiła, ale miałem farta bo pierścienie nie wytarte jak wszyscy mieli przeważnie w 1.8 norma!

 

 

O Cwaniaki co tam stare numery ASOwe z 10W60 jak wadliwe pierścienie,najlepiej niech nalewają 20W60 o będzie za***iście :spoko:

Jacko aby była równowaga zachowana to jak tobie naleją 10W60 Evolution to ja do siebie naleje 5W30 Evolution  :D

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10w60 traktowany jako lekarstwo na łańcuchy rozrządu w nissanach, tez się sprawdził.

Jednak co dobre dla łańcucha i ogólnie lepszego zabezpieczenia silnika, juz nie koniecznie dobre dla turbo

Aczkolwiek mam kolegę który od początku leje 10w60 do 1.5dci i ma bez napraw 200kkm a u mnie przy zalecanym 5w30 po 85kkm robiono panewki.I bądź tu mądry. :(

Dlatego ja lałem i leje 5W50 dla ochrony łańcucha i silnika  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja lałem i leje 5W50 dla ochrony łańcucha i silnika  :P

Edziu 5w50 chroni łańcuch tak samo jak 5w30. Tu chodzi o 10w... ale nie ten wątek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale między 10 a 5 jest tylko -5st róznicy,przy czym i tak pozostaje bardzo niska temp.nieosiagalna u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10W to prehistoria 5W też pomału idzie do lamusa teraz 0W jest na topie :)  

Jacko tu tylko -22 a zobacz 10W40 a 10W60  tragedia .......

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edek czy ty rozumiesz dlaczego na łańcuch i napinacz zalecano 10W ? Bo mam wrażenie że nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem to w Almerze i jakoś łańcuch nie powiedział pa pa na 5W50  a było 10W60 i przy -25 po odpaleniu silnik nie jechał tragedia ten lep trzymał tłoki  :D

Kiedy ten lep 10W60  ma dotrzeć do łożysk turbiny za tydzień ???

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...