manix Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Tez czytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 W takim układzie możemy przypuszczać, że mamy jednak problem natury mechanicznej. Czyżby te nieszczęsne pierścienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 może ankietę zapodać? ciekawe ile osób z forum ma z tym problem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 U mnie też nic się nie dzieje. Na forum Renault piszą natomiast, że trzeba poczekać do 20000 km i wtedy zaczyna się dziać. Jeden z forumowiczów napisał nawet ironicznie, że wychodzi to czym szczycą się inżynierowie z Renault czyli doświadczenia silnikowe rodem z Formuły 1. Silniki na jeden sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 U mnie też nic się nie dzieje. Na forum Renault piszą natomiast, że trzeba poczekać do 20000 km i wtedy zaczyna się dziać. Jeden z forumowiczów napisał nawet ironicznie, że wychodzi to czym szczycą się inżynierowie z Renault czyli doświadczenia silnikowe rodem z Formuły 1. Silniki na jeden sezon. dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 No to szybciutko przebijać 20.000km i dzień za dniem sprawdzanie bagneta Pierściony z plasteliny i tyle, aby nie pchać się w koszty akcji serwisowej silników 1.2 T z wymianą wadliwych pierścieni - ściemniają softami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Tak jak piszesz Edek. Nie wierzę w zmianę softu aby wyeliminowala problem. To sciema i myślenie oczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 A ja za dwa tygodnie ,przepytam kogo trzeba. Będę miał świetną okazję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Stider to jeszcze 4000 km i bagnetowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 hm, a ciekawe jak się ma do takiej "naprawy" kodeks cywilny. Taki art: http://www.kodekscywilny.pl/artykul,1690,7551,przedluzenie-gwarancji-po-naprawie-lub-wymianie.html Co np. z czasem trwania gwarancji? Czas się przesuwa zgodnie z KC także "gdy nakład pracy niezbędny do usunięcia wady nie jest duży, jednakże bez usunięcia tej wady użyteczność rzeczy jako całości byłaby zmniejszona." "Nowy termin gwarancji należy liczyć od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad(...)". A podjęcie się naprawy to w zasadzie przyznanie, że wada istnieje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Witojcie! Jestem po badaniach w serwisie i...nic! W silniku pod względem przygotowania mieszanki,dozowanie i paru jeszcze pierdół jest wszystko cacy. A najnowszy news to taki ,że oleju ubyło do poziomu kreski max czyli wróciło do normy ,nadlewka zniknęła. Na lutowy przegląd zaproponowano mi zalanie silnika"najnowszym " wynalazkiem Made in Renault syntetykiem 10W60.Ponoć bardzo się sprawdza w silnikach niskiej pojemności z turbo. Co do zasugerowanej przeze mnie wymiany pierścieni,powiedziano mi,że nawet po wymianie problem z olejem wraca maja takie sygnały z kraju i Renault o tym wie...i chyba nic nie robi Następny news w stukach zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Najlepiej niech lepikiem zaleją. Wtedy silnik nie łyknie wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Ty Jacek chyba jesteś uprzywilejowany bo możesz "wybierać i przebierać" ? A pozostali .... mają jeździć na olejach od 5W30 (pierwszy zalecany ) do 10W60 ? Czy to znaczy: kto co woli czy jak servis zaleci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Może powiedzmy tak...ja spokojem zyskuję a nie pyskówkami,choć czasami krew mnie zalewa.Ale daję radę.Propozycja zmiany na 10W60 padła ze strony kierownika serwisu i ma w tym poparcie centrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 10w60 traktowany jako lekarstwo na łańcuchy rozrządu w nissanach, tez się sprawdził. Jednak co dobre dla łańcucha i ogólnie lepszego zabezpieczenia silnika, juz nie koniecznie dobre dla turbo Aczkolwiek mam kolegę który od początku leje 10w60 do 1.5dci i ma bez napraw 200kkm a u mnie przy zalecanym 5w30 po 85kkm robiono panewki.I bądź tu mądry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 EVOLUTION 900 RACING 1 10W-60 Może o to mu chodziło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Kiedyś były Almery z wadliwymi pierścieniami i cwaniaki nie wymieniali pierścieni tylko lali Shell 10W60 !! Kiedy zmieniłem na 5W silnik z zamulasa odżył torpeda się zrobiła, ale miałem farta bo pierścienie nie wytarte jak wszyscy mieli przeważnie w 1.8 norma! O Cwaniaki co tam stare numery ASOwe z 10W60 jak wadliwe pierścienie,najlepiej niech nalewają 20W60 o będzie za***iście Jacko aby była równowaga zachowana to jak tobie naleją 10W60 Evolution to ja do siebie naleje 5W30 Evolution Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 A ja za dwa tygodnie ,przepytam kogo trzeba. Będę miał świetną okazję Kogoś ze Struga ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Pssst! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 10w60 traktowany jako lekarstwo na łańcuchy rozrządu w nissanach, tez się sprawdził. Jednak co dobre dla łańcucha i ogólnie lepszego zabezpieczenia silnika, juz nie koniecznie dobre dla turbo Aczkolwiek mam kolegę który od początku leje 10w60 do 1.5dci i ma bez napraw 200kkm a u mnie przy zalecanym 5w30 po 85kkm robiono panewki.I bądź tu mądry. Dlatego ja lałem i leje 5W50 dla ochrony łańcucha i silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Dlatego ja lałem i leje 5W50 dla ochrony łańcucha i silnika Edziu 5w50 chroni łańcuch tak samo jak 5w30. Tu chodzi o 10w... ale nie ten wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Ale między 10 a 5 jest tylko -5st róznicy,przy czym i tak pozostaje bardzo niska temp.nieosiagalna u nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) 10W to prehistoria 5W też pomału idzie do lamusa teraz 0W jest na topie Jacko tu tylko -22 a zobacz 10W40 a 10W60 tragedia ....... Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Edek czy ty rozumiesz dlaczego na łańcuch i napinacz zalecano 10W ? Bo mam wrażenie że nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Przerabiałem to w Almerze i jakoś łańcuch nie powiedział pa pa na 5W50 a było 10W60 i przy -25 po odpaleniu silnik nie jechał tragedia ten lep trzymał tłoki Kiedy ten lep 10W60 ma dotrzeć do łożysk turbiny za tydzień ??? Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.