Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pociesza mnie jedynie fakt jak mało jest aktywnych osób w tym wątku; po prostu jeżdżą i albo rujnują sobie gary, albo nic im nie ubywa / przybywa..

(a ja jeszcze mam 20k w QQ przed sobą)

Edytowane przez Jurand15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Ciebie nie dopadnie??? Bo gdyby wszystkim sie tak działo no to już byłoby larum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym ,Jacek nie psuje im nic .  Sami na to pracują , a On jest naprawdę cierpliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nic się nie dzieje. Na forum Renault piszą natomiast, że trzeba poczekać do 20000 km i wtedy zaczyna się dziać. :o

Jeden z forumowiczów napisał nawet ironicznie, że wychodzi to czym szczycą się inżynierowie z Renault czyli doświadczenia silnikowe rodem z Formuły 1.

Silniki na jeden sezon. :D

 

Nie panikujcie. :)

Dodam tylko, że mój ma 42.000 przebiegu i nic nie bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie panikujcie. :)

Dodam tylko, że mój ma 42.000 przebiegu i nic nie bierze.

Dokładnie.Nie jest to przypadłość wszystkich silników więc nie ma co generalizować i wszystkie pod to podciągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naczelny...no jestem z grupy naczelnych! No i co!? Trzeba mi to wypominać???? ;)  :lol:

A takich przypadków jak mój,jest na prawdę dużo.Tak wywnioskowałem z rozmowy w serwisie.Przypadkiem im się wymkneło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naczelny...no jestem z grupy naczelnych! No i co!? Trzeba mi to wypominać???? ;)  :lol:

A takich przypadków jak mój,jest na prawdę dużo.Tak wywnioskowałem z rozmowy w serwisie.Przypadkiem im się wymkneło

ok, ale tu działa statystyka, bo jak widać silniczek popularny się zrobił, a że choroby dziecięce go jeszcze trapią, to i mamy takie wrażenie. Myślę że najbardziej bezawaryjne w Polsce są Ferrari i Bentleye, bo pojedyncze sztuki w serwisie się pojawiają.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy Castroll szlami fest Manix ale tu nie o Castrolu dziadostwie rozmowa tylko o 1.2Tce na bankach powinno pisać Szlamiarz tws rs fst dupest.

Jacko bardzo dobra decyzja niech się zatrze nie będą mieli wyjścia aby nie naprawić naprawić wymienić silnik  :D

 

A nie prawda. To stereotyp, który postał po aferze z Magnatec`ami i silnikami VVTi Toyoty. Ale to było z 10-15 lat temu ;). Dziś cała masa samochodów lata na EDGE`ach i nic się nie dzieje. Szlamienia też nie ma.  No chyba, że ktoś wymienia olej po 30 000 lub jak sobie przypomni a dodatkowo ma słabą pamieć ;)

 

Niemniej niesmak pozostał. Castrol próbuje reaktywować linię Magnatec, coś tam zmienia, promuje, ale negatywna opinia pozostała i się niesie, czego Edek jest najlepszym przykładem ;).

Nie panikujcie. :)

Dodam tylko, że mój ma 42.000 przebiegu i nic nie bierze.

 

Poza tym Twój - z tego co pamiętam, robi codziennie trasę. Jest "dogrzany". To może mieć znaczenie przy tym silniku ;)

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacko po bułki tylko jeździ i mu się silnik posypał :D

Jeśli w gazecie motoryzacyjnej jest informacja o wadliwych pierścienia w 1.2 DIG-T to ten co to pisał z palca sobie tego nie wyssał? ???

Tak jak ja wyssysam sobie z palca info o szlamiarzu :D

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaśmiecajcie tego tematu szlamoolejami i temu podobnymi dyskusjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że trochę przesadzacie z tym Castrolem. Volvo jeżdżą po kilkaset tysięcy kilometrów na Castrolu - jest to olej ASO'wy rekomendowany do Volvo i jakoś dobrze sobie radzą. Moim zdaniem powtarzacie masę miejskich legend, które nie mają zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. Nie mówiąc już o tym, że wypowiadacie arbitralnie jakieś sądy na temat oleju tego, czy innego często nie mając nawet nigdy jego pudełka w dłoni.

Tu tylko jedna osoba przesadza,zresztą bardzo "kompetentna" , jak cholera  :devil:

Ale + za rozsądek ,należy się bez żadnego ale.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tymczasem dla równowagi.

Moja kosiarka ciągle i niezmiennie pali na dotyk, pracuje cichutko i równiutko, zalana jest "rzadkim" olejem 5W40, którego nie łyka wcale.

Równomiernie rozwija moc i posłusznie reaguje na prawego pedała :D, pali mało, a przy tym zapewnia frajdę z jazdy dając do dyspozycji maksymalny moment niemal w całym zakresie obrotów. Przy tym cicho mruczy i delikatnie poświstuje turbosprężarką wywołując tym samym uśmiech na gębie prowadzącego.

Po prostu cały czas jest jak nowa. :)

I co? Zatkało kakao? :banan:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tymczasem dla równowagi.

Moja kosiarka ciągle i niezmiennie pali na dotyk, pracuje cichutko i równiutko, zalana jest "rzadkim" olejem 5W40, którego nie łyka wcale.

Równomiernie rozwija moc i posłusznie reaguje na prawego pedała :D, pali mało, a przy tym zapewnia frajdę z jazdy dając do dyspozycji maksymalny moment niemal w całym zakresie obrotów. Przy tym cicho mruczy i delikatnie poświstuje turbosprężarką wywołując tym samym uśmiech na gębie prowadzącego.

Po prostu cały czas jest jak nowa. :)

I co? Zatkało kakao? :banan:

 

Bali się, że pojedziesz do "D", bo masz blisko, a tam BAG wraz Polizei zrobią Ci kontrolę i będzie afera na skalę VW, stąd przyłożyli się ..... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam po dłuższej przerwie :P tak jak obiecałem dziele się uwagami po zmianie oprogramowania :wacko: :

przejechane 880 km po zmianie softu- ok 500 km po mieście a reszta trasa (S-ka i autostrada)

większych zmian w dynamice auta nie zauważyłem ,no może minimalnie lepiej ciągnie po przekroczeniu 100-120 km/h,ale szału ni ma :( 

co do zużycia oleju - to na razie jest lepiej :spoko: stan oleju bez większych zmian, według moich obserwacji troszkę łyknął ale naprawdę minimalnie- na miarce ubyło

może 1-2 mm. To tak około 0,1-0,15 litra.

Dalej będę obserwował- dam znać :wave: 

Jacko a co u ciebie ze zużyciem oliwy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć. Zapisuję się więc na wersję 3.0 tego softu (tylko nie beta!). Wtedy będzie już dopracowany. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie :P tak jak obiecałem dziele się uwagami po zmianie oprogramowania :wacko: :

przejechane 880 km po zmianie softu- ok 500 km po mieście a reszta trasa (S-ka i autostrada)

większych zmian w dynamice auta nie zauważyłem ,no może minimalnie lepiej ciągnie po przekroczeniu 100-120 km/h,ale szału ni ma :(

co do zużycia oleju - to na razie jest lepiej :spoko: stan oleju bez większych zmian, według moich obserwacji troszkę łyknął ale naprawdę minimalnie- na miarce ubyło

może 1-2 mm. To tak około 0,1-0,15 litra.

Dalej będę obserwował- dam znać :wave:

Jacko a co u ciebie ze zużyciem oliwy? 

U mnie najpierw nie brał...później dołożył ok.5mm pond stan,później zjadł to i sie uspokoiła bestia....ale teraz znowu głodny i podjada,od 300km łyknął ok5-7mm oliwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie najpierw nie brał...później dołożył ok.5mm pond stan,później zjadł to i sie uspokoiła bestia....ale teraz znowu głodny i podjada,od 300km łyknął ok5-7mm oliwy

O kurcze a to ci cuda :dribble: czyli dalej nic nie wiadomo , trza obserwować a po trzech latach zmienić na inny wehikuł (dobrze że mama w leasingu :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa o silniku 1.2 oczywiście??? :devil:

No bo ja w tym temacie właśnie chciałem....no.

Czujnik deszczu wymieniony,rozmowa miała być i nie było,jedynie krótkie stwierdzenie,że nie wiedzą co dostali z programu do silnika,bo jeszcze nie rozpakowali pliku.Prawdopodobnie jakaś poprawka-nakładka do tego co już jest.Na razie mam jeździć,aż wyjeżdżę te 5000 km.W tedy będą dalej decydować...

Pod koniec lutego przeglad,jako olej do kosiarki zaproponowano mi Shella,albo...Eneosa!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem telefon od ASO, że ostatnio więcej przyjeżdża na przeglądy ludzi z jakimiś wyciekami niż bez, dlatego proszą żeby od czasu do czasu zajrzeć do nich - sprawdzą i będą spokojniejsi.

 

Ja z Pulsarem byłem po 20000 i było zapocenie przy rozrządzie. Po kolejnych 2000 było sucho jak pieprz, wiec pewnie wpadnę do nich po kolejnych 2000. No i pora nabrać nawyku patrzenia na bagnet przynajmniej raz w tygodniu.

 

Via Tapatalk @ Huawei P8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może na tym zbiję majątek....chociaż na razie ani światełka w tunelu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...