Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale jakie to wygodne te patyki do tak częstego kontrolowania stanu oleju i szczelności silnika u Panie kochany lux wygoda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colinsie ASO w DG proponuje swoim klientom taki wybór! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Jacku w końcu z tym kolejnym softem do kosiarki 1.2?

Bo wg.mojego prywatnego śledztwa mamy softy w następujących wersjach:

- wersja 0.9 czyli taka beta, którą testowano na pierwszych śmiałkach,

- wersja 1.0 czyli to co masz wgrane obecnie,

- wersja 1.1 czyli to czego jeszcze nie rozpakowali, bo szukają oryginalnego Winrara. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd takie donosy?Ja się nic nie dowiedziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha,czyli marudzisz...no dobra :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz Jacku, podziwiam Cię za cierpliwość.

Mi po pierwszym wgniotku na drzwiach (którego tylko ja zauważam :D) przyszła do głowy myśl o sprzedaży QQ, a Ty borykasz się tyle czasu z olejowym problemem, a jednak masz cierpliwość.

Zdaję sobie sprawę z tego, że z monopolistą Nissanem ciężko coś wygrać i trzeba się raczej nastawić na cierpliwość, ale mnie by chyba szlag trafił i naprawdę sprzedałbym auto przed zakończeniem gwarancji. Zresztą mimo iż nie mam z moim egzemplarzem większych problemów, to kto wie czy tak nie zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Ty pierwszy mi to mówisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jeden problem. Utrata wartości przez pierwsze lata najbardziej boli. Sprzedaż auta w pierwszych 2-3 latach od nowości jest więc delikatnie rzecz ujmując, mało opłacalna. 

No cóż, może Nissan jednak w końcu ogarnie sensownie sygnalizowane przez nas problemy. Czego sobie i nam wszystkim życzę.

A za Ciebie Jacku niezmiennie kciuki trzymam. :spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jeden problem. Utrata wartości przez pierwsze lata najbardziej boli. Sprzedaż auta w pierwszych 2-3 latach od nowości jest więc delikatnie rzecz ujmując, mało opłacalna. 

(..)

Chyba, że dodasz do tego cenę swoich nerwów i kiepskiego samopoczucia... (każdy oczywiście ma inny do tego przelicznik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz trafilem na ten temat i jak poczytalem to sie troche przestraszylem i polecialem sprawdzic stan oliwy.

Jest na polowie co mnie cieszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie uwierzcie mi inne marki mają większe problemy(miedzy innymi dlatego pozbylem się poprzedniego auta ,ktore wciąż było na gwarancji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj stuknęło 4000 km. Poza tym przegoniłem QQ po autostradzie. Dziś sprawdziłem poziom oleju i jest na max, tak jak był na początku. Inna sprawa, że w QQ odczyt jest ciężki, bo olej na bagnecie jest "rozmazywany" przy wyciąganiu bagnetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecacie zmiane softu w sterowniku czy nie? Bede jechal do serwisu na poprawki i zastanawiam sie czy poprosic o nowy soft czy kategorycznie zabronic wgrywania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Florek,jeżeli czytałeś forum to wiesz o czym się mówiło.

do nowego softu trzeba się przyzwyczaić,jeżeli masz ten co z jedynki zrywa asfalt,to wiedz, że na nowym już tego nie będzie,jest spokojniejsza jazda,za to przyrost i momentu i obrotów jest odczuwalny praktycznie w całym zakresie.Poza tym,soft nie jest nadany jeden raz na zawsze.Zawsze mogą wrócić z ustawieniami poprzednimi na żądanie klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest z nissanem,ale jak w insigniach zmieniano soft na nowy to już nie było opcji powrotu do starego softu.Opel twierdził że soft jest na serwerach i nie ma możliwości powrotu,wiec decyzja o zmianie była nieodwołalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nissanie dostają to poprzez internet z centrali.Dla tego czasami nie zdążą rozpakować.A ja tylko przytoczyłem słowa kierownika serwisu,że zawsze można wrócić do poprzedniego softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No przecież Gregson zmieniał na stary z powrotem.W 1.6 ,ale to chyba bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Florek,  jeśli ci nie łyka oleju to nie zmieniaj softu. Mi łykał dość sporo jakieś 0,3-0,4 litra na 1000 km.

Po zmianie i  po przejechaniu 1100 km jest dużo lepiej , choć chyba i tak przez te 1100 km siorbnął jakieś 0,1-0,2 litra. :wacko:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak samo mi powiedzieli w serwisie.

Zmienia się tylko w silnikach, które mają problem z nadmiernym zużyciem oleju.

W innym wypadku aktualizacja nie jest zalecana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbef,no to u mnie przez jakieś 2200 tyle siorbnął...na razie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Tomi_St w temacie zmienionego softu,str 3 pierwszy post,prezentuje swoją wypowiedź i popiera ją wykresem z hamowni,a ma Qqłkę z 2015r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...